.

Så herlig med spark[emoji173][emoji173]
 
.
 
Last edited:
16+2
Snakk om solen, i går kveld da jeg og mannen hadde lagt oss kjente jeg plutselig fire små spark :love017 midt mellom symfysen og navlen. litt etterpå kom det noen til med litt mellomrom, ca 9 små spark i alt:love7
For en lykke å kjenne de søte små sparkene!:Heartred Nå er jeg spent om de kommer regelmessig eller om jeg må vente noen dager før jeg kjenner de neste. Overlykkelige over å ha kjent liv! :D :Heartred

Så herlig [emoji173]️Det må være helt fantastisk å kjenne[emoji7]

Og så fin babymage[emoji7]
 
Så herlig [emoji173]️Det må være helt fantastisk å kjenne[emoji7]

Og så fin babymage[emoji7]
Helt fantastisk samtidig som det er uvirkelig :) Ikke lenge til du får kjenne spark fra ditt lille mirakel :)
 
Åå så fantastisk å kjenne spark !:love7 Gleder meg sånn til å kjenne selv også, men må nok vente en stund til. Svangerskap og alt blir vært det når man tenker på og kjenner den premien som venter i andre enden!:Heartred
 
.
 
Last edited:
.
 
Last edited:
Ellers så sliter jeg fortsatt med bekkenet. Har jo ferie nå, prøver å ta det med ro, men må jo gjøre noe, så da blir det vondt. Blir legetur på meg igjen når ferien er over..å jobbe 100% er umulig. Kanskje svangerskapspenger er en løsning?
Nå håper jeg på litt sol og varme her på Vestlandet..går jo i fleece midt på sommeren :p

Har hørt at svangerskapspenger kun er aktuelt om arbeidet ditt er til fare for barnet, og at jobben ikke har mulig å legge til rette for deg.

Sjefen min maser om dette med svangerskapspenger til meg, så jeg ikke bruker opp sykedagene mine. Men jeg er sykemeldt fordi JEG er syk (høyt blodtrykk i svangerskap og bekkenløsning), og da er det visstnok sykepenger som er det aktuelle. Selv om mitt høye blodtrykk blir høyere ved jobb, og det da utgir en risiko for babyen - så har jeg forstått det slik at jeg ikke har rett på svangerskapspenger...
 
.
 
Last edited:
Ja, har lest det der, og min sjef sier også at jeg må få svangerskapspenger pga smertene jeg har, for jeg fungerer ikke i det hele tatt på jobb.. får høre med legen min. De kan ikke tilrettelegge mer for meg og jeg er jo ikke syk.
En kollega fikk svangerskapspenger uten at det er risiko for fosteret, ingen bekkenløsning eller noe. Nå vet jeg jo ikke om hun hadde noe annet, men hun fungerte helt fint i jobben.
Ellers blir det nok videre sykemelding.

Tror jeg må høre litt mer jeg også.. kjipt å bruke opp sykedagene sine [emoji27]
 
.
 
Last edited:
Jeg synes det er kjipt å være sykemeldt når jeg ikke er syk. Jeg har smerter pga. graviditeten, og det kan ikke tilrettelegges mer på arbeidsplassen min.
Men, en bruker jo ikke opp sykedagene (sykepengene) i løpet av et svangerskap, og i permisjonstiden får en jo tilbake retten til sykepenger dersom en har brukt de opp, viss jeg har skjønt det riktig?
Virker også som at det er litt ulik praksis for dette med svangerskapspenger.
Det skader ikke å spørre legen ivertfall :)

Ja, tenker det samme. Men det er jo om det blir noe ekstraordinært etter fødsel og da, jeg vet ikke?! Var noen sa det.. :/

Si fra om du finner ut noe mer. Skal høre med legen min neste gang jeg også (9/8)
 
.
 
Last edited:
  • Liker
Reactions: COR
Jeg vet ikle helt jeg! Er på tynn grunn merker jeg [emoji23]
 
.
 
Last edited:
  • Liker
Reactions: COR
Hormonell som jeg er så falt det en tåre nå. Dere har virkelig vert igjennom mye.
Så vanvittig glad på dine vegne :Heartred
 
Hormonell som jeg er så falt det en tåre nå. Dere har virkelig vert igjennom mye.
Så vanvittig glad på dine vegne :Heartred
Åh❤ Takk! Evig takknemlig for knøtte i magen:love017
 
.
 
Last edited:
Grattis med 18 :D
 
Back
Topp