Så herlig med spark[emoji173][emoji173]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
16+2
Snakk om solen, i går kveld da jeg og mannen hadde lagt oss kjente jeg plutselig fire små spark midt mellom symfysen og navlen. litt etterpå kom det noen til med litt mellomrom, ca 9 små spark i alt
For en lykke å kjenne de søte små sparkene! Nå er jeg spent om de kommer regelmessig eller om jeg må vente noen dager før jeg kjenner de neste. Overlykkelige over å ha kjent liv!
Helt fantastisk samtidig som det er uvirkelig Ikke lenge til du får kjenne spark fra ditt lille mirakelSå herlig [emoji173]️Det må være helt fantastisk å kjenne[emoji7]
Og så fin babymage[emoji7]
Ellers så sliter jeg fortsatt med bekkenet. Har jo ferie nå, prøver å ta det med ro, men må jo gjøre noe, så da blir det vondt. Blir legetur på meg igjen når ferien er over..å jobbe 100% er umulig. Kanskje svangerskapspenger er en løsning?
Nå håper jeg på litt sol og varme her på Vestlandet..går jo i fleece midt på sommeren
Ja, har lest det der, og min sjef sier også at jeg må få svangerskapspenger pga smertene jeg har, for jeg fungerer ikke i det hele tatt på jobb.. får høre med legen min. De kan ikke tilrettelegge mer for meg og jeg er jo ikke syk.
En kollega fikk svangerskapspenger uten at det er risiko for fosteret, ingen bekkenløsning eller noe. Nå vet jeg jo ikke om hun hadde noe annet, men hun fungerte helt fint i jobben.
Ellers blir det nok videre sykemelding.
Jeg synes det er kjipt å være sykemeldt når jeg ikke er syk. Jeg har smerter pga. graviditeten, og det kan ikke tilrettelegges mer på arbeidsplassen min.
Men, en bruker jo ikke opp sykedagene (sykepengene) i løpet av et svangerskap, og i permisjonstiden får en jo tilbake retten til sykepenger dersom en har brukt de opp, viss jeg har skjønt det riktig?
Virker også som at det er litt ulik praksis for dette med svangerskapspenger.
Det skader ikke å spørre legen ivertfall
Åh❤ Takk! Evig takknemlig for knøtte i magenHormonell som jeg er så falt det en tåre nå. Dere har virkelig vert igjennom mye.
Så vanvittig glad på dine vegne