.

Gratulerer med ny uke:)
Spennende med ul om noen dager. Kjenner sommefuglene er på plass hos meg også nå.

Heldig storebror er som skal få være med. Blir nok ekstra spennende for han å ta en titt på hvem som bor i magen til mamma:Heartred
 
.
 
Last edited:
Nei det skal noe til.
Tror vi er 3 stk som skal den dagen. I hvert fall som jeg har fått med meg.

Og dere er vell 2 som skal på torsdag?
Ja..tror det. Her i januar er det flere som skal på torsdag 4 eller 5 tror jeg, dersom en ser på nedtellingstråden i alle fall :)
 
Masse lykke til på oul i morgen! :) så deilig å kjenne liv og snart være halveis. Og å snart få vite hvem som bor der inne! :joyful: Så spent selv men må nok vente i to uker til ;)
 
Masse lykke til på oul i morgen! :) så deilig å kjenne liv og snart være halveis. Og å snart få vite hvem som bor der inne! :joyful: Så spent selv men må nok vente i to uker til ;)
Takk for lykkeønsking! Håper de to ukene går fort for deg :)
Bare 1 liten dag igjen :wav
Teller timene nå! :smiley-bounce012 Det gjør vel du også snart? ;) Glad jeg har time tidlig på dagen, da går det enda kjappere:happy:
 
Takk for lykkeønsking! Håper de to ukene går fort for deg :)

Teller timene nå! :smiley-bounce012 Det gjør vel du også snart? ;) Glad jeg har time tidlig på dagen, da går det enda kjappere:happy:

Når er det du har time?
Jeg har ikke før halv 2[emoji85] men skal på jobb først. Så klokken går sikkert raskt nok.
 
.
 
Last edited:
.
 
Last edited:
Nøyaktig 12 timer igjen! Iiiiiih!!:excited001 Spørs om det blir søvn i natt :p
 
Så spennende med OUL i dag! Håper alt gikk bra, og at dere fikk vite kjønn:happy:
 
Alt såg fint ut med knøtte :) Det blir en liten prinsesse!:love7:Heartpink
 
Gratulerer med jente i magen ❤️❤️
 
Gratulerer så mye :)
 
Back
Topp