.

Alt såg fint ut med knøtte :) Det blir en liten prinsesse!:love7[emoji813]pink
Så herlig[emoji175][emoji175] Gratulerer med en liten prinsesse[emoji7]
 
Alt såg fint ut med knøtte :) Det blir en liten prinsesse!:love7:Heartpink

Åå, gratulerer med en liten jente[emoji7][emoji177]Så koselig[emoji177][emoji7]
 
Så godt å høre at alt var bra på ul og gratulerer så mye med den lille prinsessa!:love017
 
.
 
Last edited:
.
 
Last edited:
.
 
Last edited:
19+0
Tenk, bare en liten uke til jeg er halvveis!
I dag er det tilbake på jobb..spent på hvordan bekkenet tar det.. blir kjekt å se kollegaer igjen, å ikke minst, vise frem magen:rolleyes:
Ellers har brekkningene/oppkast om morningen komt tilbake for fullt:wtf: Hadde ikke forventet det etter tre uker med nada. Vis vedlegget 230015

Hurra for ny uke.

Brekningene/kvalmen kom tilbake til meg også når jeg begynte på jobb igjen etter ferien. Tror ikke kroppen liker å blir dratt i gang så tidlig :p
Hvordan gikk dagen på jobb?

Slitsomt med bekkenproblemer :wtf:
 
.
 
Last edited:
Det kom tilbake her før jeg begynte på jobb igjen :p Kroppen visste nok hva som var i vente noen dager senere ;)
Jeg overlever, men det er ikke noe godt. Mot slutten av dagen er det veldig vondt..sliter med å bevege meg. Så vi får se.. tre uker til jeg skal til legen igjen. Skal holde ut til da :) Håper at bedrifthelsejordmoren har noen gode tips på lur når jeg skal ha møte med henne om ikke lenge :)
Heldigvis er mine to nærmeste ledere veldig forståelsesefulle og har selv hatt det samme problemet, så slipper å ha så innmari dårlig samvittighet :)

Godt å ha forståelsefulle mennesker rundt deg. Det hjelper veldig mye <3
Har du prøvd ut varmtvannstrening for gravide?

Også har jeg hørt om en fysioterapeut som skal ha spesialisert seg på gravide med bekkenproblemer.
Hun holder til i Arna. Ene venninna mi gikk til hun, og hun utretta mirakel på hun i hvert fall:)
 
.
 
Last edited:
18+4
Skulle være flink å rydde plass i klesskapene til storebror sånn at lillesøster får et skap til sine klær..vakumert klær fra str. 86-122, så nå ligger jeg her med vondt bekken..jobben ble i det minste fullført :)

Ellers har lillesøster fått navn! :love017
Litt usikker på om vi skal fortelle navnet til folk rundt oss, eller holde det for oss selv til hun er født. :think005
Med eldstemann fortalte vi navnet da vi var blitt enige, i uke 27. Virker som mange holder det for seg selv til etter fødsel.
Så koselig at lillesøster har fått navn!:love017 Vi har samme problemstillingen her om vi skal dele navnet eller ikke. Mannen heller litt mot å holde det hemmelig, jeg er litt mer midt i mellom:p Viktigste er vel at man gjør det som gjør det som føles rett for seg :)
 
.
 
Last edited:
Back
Topp