Veldig stas! Blir nettshopping i dag, så blir det handletur etter helgenSå stas!Blir det rett på handletur da?
![]()
Tuusen takk!Så fantastisk, gratulerer så mye [emoji173] [emoji7]
Tusen takk Avocado!Gratulerer med jente i magen![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Veldig stas! Blir nettshopping i dag, så blir det handletur etter helgenSå stas!Blir det rett på handletur da?
![]()
Tuusen takk!Så fantastisk, gratulerer så mye [emoji173] [emoji7]
Tusen takk Avocado!Gratulerer med jente i magen![]()

Tusen takkGratulerer så mye![]()

Så herlig[emoji175][emoji175] Gratulerer med en liten prinsesse[emoji7]Alt såg fint ut med knøtteDet blir en liten prinsesse!
[emoji813]pink
Alt såg fint ut med knøtteDet blir en liten prinsesse!
![]()

Tuusen takkSå herlig[emoji175][emoji175] Gratulerer med en liten prinsesse[emoji7]
Tusen takk! ❤Utrolig gøy med jente!Åå, gratulerer med en liten jente[emoji7][emoji177]Så koselig[emoji177][emoji7]
Tusen takkGratulerer med en liten prinsesse![]()

Tusen takk!Så godt å høre at alt var bra på ul og gratulerer så mye med den lille prinsessa!![]()

Hehe, eig ikke en eneste babykjole! MÅ på shopping!!![]()
så gøy 
Heheh takk for tips!så gøy
Kos deg på shopping. Du trenger sånn cirka en i hver farge
![]()

19+0
Tenk, bare en liten uke til jeg er halvveis!
I dag er det tilbake på jobb..spent på hvordan bekkenet tar det.. blir kjekt å se kollegaer igjen, å ikke minst, vise frem magen
Ellers har brekkningene/oppkast om morningen komt tilbake for fulltHadde ikke forventet det etter tre uker med nada. Vis vedlegget 230015

Det kom tilbake her før jeg begynte på jobb igjenKroppen visste nok hva som var i vente noen dager senere
Jeg overlever, men det er ikke noe godt. Mot slutten av dagen er det veldig vondt..sliter med å bevege meg. Så vi får se.. tre uker til jeg skal til legen igjen. Skal holde ut til daHåper at bedrifthelsejordmoren har noen gode tips på lur når jeg skal ha møte med henne om ikke lenge
Heldigvis er mine to nærmeste ledere veldig forståelsesefulle og har selv hatt det samme problemet, så slipper å ha så innmari dårlig samvittighet![]()
Så koselig at lillesøster har fått navn!18+4
Skulle være flink å rydde plass i klesskapene til storebror sånn at lillesøster får et skap til sine klær..vakumert klær fra str. 86-122, så nå ligger jeg her med vondt bekken..jobben ble i det minste fullført
Ellers har lillesøster fått navn!
Litt usikker på om vi skal fortelle navnet til folk rundt oss, eller holde det for oss selv til hun er født.
Med eldstemann fortalte vi navnet da vi var blitt enige, i uke 27. Virker som mange holder det for seg selv til etter fødsel.
Vi har samme problemstillingen her om vi skal dele navnet eller ikke. Mannen heller litt mot å holde det hemmelig, jeg er litt mer midt i mellom