.

Hurra for time til 3D:)
Tenk at vi er kommet så langt i svangerskapet allerede i september. Føler tiden raser ifra meg[emoji23]

Magen din er bare helt nydelig. Skikkelig perfekt babybump[emoji173]️
Ja nå raser tiden avgårde!:wideyed: Er jo snaaart september allerede. Prøver å nyte hver dag av graviditeten, plutselig er de små trollene ute :p
 
.
 
Last edited:
Så fin mage og fine klær! <3
 
Nydelig mage[emoji7][emoji7] Og så masse fine klær[emoji177][emoji177]
 
Nydelig mage[emoji7][emoji7] Og så masse fine klær[emoji177][emoji177]
Tusen takk! :)
Det er jo såå mye fint til jenter! Vanskelig å velge, og må tenke (litt) på lommeboken også :p
Har faktisk ikkje kjøpt mer enn en kjole som passer til det blir sommer igjen, og et tyllskjørt.. men guri, det er vanskelig å la være:rolleyes:
 
Tusen takk! :)
Det er jo såå mye fint til jenter! Vanskelig å velge, og må tenke (litt) på lommeboken også [emoji14]
Har faktisk ikkje kjøpt mer enn en kjole som passer til det blir sommer igjen, og et tyllskjørt.. men guri, det er vanskelig å la være:rolleyes:
Ja jeg vet[emoji1] Det er alt for mye fint i butikkene[emoji28][emoji23]
 
Nydelig mage du har. Skikkelig bump :)

Ser du har fått startet innhandlingen ;) Spennende å kunne fråtse i nye farger:) :)
 
.
 
Last edited:
Takk :) Litt stolt av den kan man si ;)
Kjempegøy å handle rosa, lilla, hårpynt osv. og ikke bare blå! :D Dette er jo en heeelt ny verden som åpner seg! Nå er det ikke bare Lego, Lynet Mc Queen, traktorer, arbeidsmaskiner, heisekraner, NinjaGo osv, men ogaå prinsesser, my little ponni, smykker og kjoler og iiiih :D
Lillesøster skal selvsgt få slippe å gå i kjoler dersom hun ikke ønsker, og hun kommer absolutt til å leke med biler, kjøre traktor osv, men ja - det er en ny verden, blir liksom tatt med tilbake til min egen barndom :p

Artig det der. Jeg var veldig opptatt av å introdusere gutteting til jentungen min. Men hun var rettogslett ikke interessert[emoji23] smykker, dill, sminke, neglelakk you name IT. Hun er så jentete jente som du kan få det[emoji23][emoji23][emoji23]
Huset flyter over av små nipps[emoji13] lurer på hvordan neste jente blir[emoji23]
 
Artig det der. Jeg var veldig opptatt av å introdusere gutteting til jentungen min. Men hun var rettogslett ikke interessert[emoji23] smykker, dill, sminke, neglelakk you name IT. Hun er så jentete jente som du kan få det[emoji23][emoji23][emoji23]
Huset flyter over av små nipps[emoji13] lurer på hvordan neste jente blir[emoji23]
Noen er jo bare skikkelig jente-jente selv om foreldrene prøver å ha kjønnsnøytrale leker osv :p
 
.
 
Last edited:
.
 
Last edited:
.
 
Last edited:
Synes magen er kjempefin [emoji7]
 
Gratulerer med ny uke[emoji173][emoji173] Og magen er nydelig og passe stor[emoji7][emoji7][emoji7]
 
Gratulerer med ny uke[emoji173][emoji173] Og magen er nydelig og passe stor[emoji7][emoji7][emoji7]
Takk! Skal jo vokse i nesten fire måneder til, så stor nok synes jeg :)
 
Back
Topp