Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takk!Den fine magen da![]()
Hehe, går litervis på en ukeDrakk opp 2 1,75 litera på to dager. Kan ikke klage på at vi er av de som får i seg for lite jod i all fall
![]()
HeheDet er egentlig godt å høre at det ikke er bare meg[emoji23] mannen har reagert litt på hvor mye jeg drikker, spurte meg om jeg ikke skulle roe ned inntaket litt. Prøvde meg her om dagen å kjøpe frokostblanding, slik at jeg kunne bruke masse melk i den,Hehe. Han gjennomskua det ganske kjapt [emoji23]

Så lurt å ringe føden for å høre hva du skal gjøre en eventuell neste gangDa slipper du å lure.
Ikke noe morro med bekkensmerter. Spørs om det ikke er 100% sykemelding du trenger. 106 dager ikke lenge i helheten av svangerskapet. Men 106 dager med smerter som kanskje bare blir verre og verre er ikke noe godt.
Sender deg en klem jeg![]()
Tusen takk Poppi! Håper det går fint med deg og den lilleFiiin mage [emoji7][emoji7][emoji7]

Alt bra her [emoji173][emoji173]Tusen takk Poppi! Håper det går fint med deg og den lille [emoji813]red
Tusen takk
Veldig irriterende med bekkenet ja.. legen kan vel bare sykemelde mer.
Var hos fysioterapeuten i går, hun sa at hun ikke kunne gjøre noe mer. Så da får jeg heller prøve å ta det mer rolig.