Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takk!Den fine magen da
Hehe, går litervis på en uke Drakk opp 2 1,75 litera på to dager. Kan ikke klage på at vi er av de som får i seg for lite jod i all fall
Hehe Det er jo såå godt! Og sunt ikke minst. Mannen kjøpte 3 store kartonga i går kveld, den ene er snart tom...Det er egentlig godt å høre at det ikke er bare meg[emoji23] mannen har reagert litt på hvor mye jeg drikker, spurte meg om jeg ikke skulle roe ned inntaket litt. Prøvde meg her om dagen å kjøpe frokostblanding, slik at jeg kunne bruke masse melk i den,Hehe. Han gjennomskua det ganske kjapt [emoji23]
Så lurt å ringe føden for å høre hva du skal gjøre en eventuell neste gang Da slipper du å lure.
Ikke noe morro med bekkensmerter. Spørs om det ikke er 100% sykemelding du trenger. 106 dager ikke lenge i helheten av svangerskapet. Men 106 dager med smerter som kanskje bare blir verre og verre er ikke noe godt.
Sender deg en klem jeg
Tusen takk Poppi! Håper det går fint med deg og den lilleFiiin mage [emoji7][emoji7][emoji7]
Alt bra her [emoji173][emoji173]Tusen takk Poppi! Håper det går fint med deg og den lille [emoji813]red
Tusen takk
Veldig irriterende med bekkenet ja.. legen kan vel bare sykemelde mer.
Var hos fysioterapeuten i går, hun sa at hun ikke kunne gjøre noe mer. Så da får jeg heller prøve å ta det mer rolig.