.

.
 
Last edited:
Gratulerer med ny uke [emoji5] nå er hun snart 1kg!
Jeg syns også melk er veldig godt om dagen. En kartong kan gå fort [emoji28]
Så bra at glukosebelastningstesten var bra[emoji106]
 
.
 
Last edited:
Hehe, går litervis på en uke :bag: Drakk opp 2 1,75 litera på to dager. Kan ikke klage på at vi er av de som får i seg for lite jod i all fall:hilarious:

Det er egentlig godt å høre at det ikke er bare meg[emoji23] mannen har reagert litt på hvor mye jeg drikker, spurte meg om jeg ikke skulle roe ned inntaket litt. Prøvde meg her om dagen å kjøpe frokostblanding, slik at jeg kunne bruke masse melk i den,Hehe. Han gjennomskua det ganske kjapt [emoji23]
 
Det er egentlig godt å høre at det ikke er bare meg[emoji23] mannen har reagert litt på hvor mye jeg drikker, spurte meg om jeg ikke skulle roe ned inntaket litt. Prøvde meg her om dagen å kjøpe frokostblanding, slik at jeg kunne bruke masse melk i den,Hehe. Han gjennomskua det ganske kjapt [emoji23]
Hehe :) Det er jo såå godt! Og sunt ikke minst. Mannen kjøpte 3 store kartonga i går kveld, den ene er snart tom...:bag::p
 
.
 
Last edited:
Så lurt å ringe føden for å høre hva du skal gjøre en eventuell neste gang:) Da slipper du å lure.

Ikke noe morro med bekkensmerter. Spørs om det ikke er 100% sykemelding du trenger. 106 dager ikke lenge i helheten av svangerskapet. Men 106 dager med smerter som kanskje bare blir verre og verre er ikke noe godt.
Sender deg en klem jeg:)
 
Så lurt å ringe føden for å høre hva du skal gjøre en eventuell neste gang:) Da slipper du å lure.

Ikke noe morro med bekkensmerter. Spørs om det ikke er 100% sykemelding du trenger. 106 dager ikke lenge i helheten av svangerskapet. Men 106 dager med smerter som kanskje bare blir verre og verre er ikke noe godt.
Sender deg en klem jeg:)
:)

Kanskje det ja..er sykemeldt 60%, vil såå gjerne holde ut litt til. Skal til legen på mandag, får høre hva hun sier da. Takk :)
 
.
 
Last edited:
Så fiiin mage[emoji7][emoji7]

Bra du kunne ringe inn! Håper smertene holder seg unna nå.

Så leit å høre at du plages med bekkenløsning. Det er kjedelig når det går utover hverdagen og jobb. Håper legen kan hjelpe![emoji254]
 
.
 
Last edited:
Tusen takk :)
Veldig irriterende med bekkenet ja.. legen kan vel bare sykemelde mer.
Var hos fysioterapeuten i går, hun sa at hun ikke kunne gjøre noe mer. Så da får jeg heller prøve å ta det mer rolig.

Hvor sitter smertene hos deg i bekkenet?
Jeg er helt imponert over behandlingen min fysio gir. Og hvor mye bedre jeg blir etter de timene.
 
.
 
Last edited:
Back
Topp