.......

Kromosomfeil kan de IKKE påvise uten prøver av morkake og av barnet og disse tar flere dager og uker å få svar på!!! Dette er ikke sant! Jeg er selv sykepleier med erfaring både fra Gyn og føde/Barsel + at jeg skal bli jordmor! Beklager men denne historien er oppdiktet! Og hadde du tidligere mistet i uke 20 og 38 hadde du hatt voldsom oppføling denne gangen med fostervannsprøve/duotest i uke 12 og avdekket evt kromosomavvik da!
 
Kromosomfeil kan de IKKE påvise uten prøver av morkake og av barnet og disse tar flere dager og uker å få svar på!!! Dette er ikke sant! Jeg er selv sykepleier med erfaring både fra Gyn og føde/Barsel + at jeg skal bli jordmor! Beklager men denne historien er oppdiktet! Og hadde du tidligere mistet i uke 20 og 38 hadde du hatt voldsom oppføling denne gangen med fostervannsprøve/duotest i uke 12 og avdekket evt kromosomavvik da!
La henne være, jeg kjenner jenta i virkeligheten og veit at hu aldri ville oppdikta en sånn historie!
Nå aner ikke jeg hvordan det funker sånn hvis man har hatt sen abort, du har nok helt rett, men her er det legen som er problemet.

Har du noe slemt å si så pils hold det inne, trenger ikke såre jenta mer enn nødvendig. Har det tungt nok fra før,må da hjelper det ikke at hu får slike kommentarer.
 
Uff!! Jeg blir så trist på dine vegne! Du kan virkelig ikke ha det godt med deg selv!! Men jeg har vært borte i dette flere ganger her inne! Alltid noen som skal dikte opp historier for sympati!! Tro meg.. Jeg er 100% sikker på at dette ikke er sant! Hadde aldri beskyldt noen for slik løgn om jeg ikke var sikker!! Du ville ALDRI blitt utskrevet før 4-6 timer etter en fødsel tidligst pga blødningsfare og oppfølging etterpå! Du endrer svarene dine ettersom jeg tar seg i løgn! Hadde du mistet tidligere pga kromosomavvik hadde du fått oppfølging denne gangen og du hadde selv sørget for å få fostervannsprøve i uke 12. Jeg kan godt sitte å ta deg i løgn resten av kvelden, men det gidder jeg ikke bruke energi på! Håper de andre på forumet her forstår at dette er tull og ikke sitter å sympatiserer med en som bare vil ha oppmerksomhet!! Blir så forbannet på de dom faktisk mister og går gjennom det verste i livet sitt!!!
 
La henne være, jeg kjenner jenta i virkeligheten og veit at hu aldri ville oppdikta en sånn historie!
Nå aner ikke jeg hvordan det funker sånn hvis man har hatt sen abort, du har nok helt rett, men her er det legen som er problemet.

Har du noe slemt å si så pils hold det inne, trenger ikke såre jenta mer enn nødvendig. Har det tungt nok fra før,må da hjelper det ikke at hu får slike kommentarer.

Dette er samme person!!
 
Må ærlig talt si at jeg stusser litt æ au altså...
du hadde time 830, 841 var du fremdeles ikke kommet inn og før det var gått en time oppdaterer du her på bv....
Nå har jeg heldigvis ikke vært gjennom dette, men regner med at det bella skriver om oppfølging er gjengs uansett hvor du befinner deg.

men igjen lykke til videre! Håper du får hjelp og støtte!
 
Huff, glad noen sa det jeg også. Har stussa på denne personen siden starten... fryktelig mye drama med både svigermor og alt, og skjønte kjapt denne personen var oppmerksomhetssyk.... satt egentlig bare og venta på dette, dessverre :(

Uansett, ønskersåveldigen... håper du får deg bedre med deg selv etter hvert, men jeg er dessverre heller ikke i tvil om at du lyver.
 
Hadet :) og masse god bedring!
 
Takk for den jenter ! Dropper meg ut med dette jeg... ha det !

Sent from my GT-I9300 using BV Forum


Jeg tror vi alle sammen kan skrive under på at vi ikke ønsker deg noe vondt av noe slag, men jeg håper du skjønner at dette er fryktelig støtende for oss alle! Har selv hatt en spontanabort tidligere som tok meg lang tid å komme over.... Det er rett og slett hårreisende den historien du driver og serverer her, og jeg gjennomskua deg allerede ved første setning her i tråden, men jeg hadde ikke guts til å si noe. Jeg er derfor glad noen andre gjorde det :)
 
Får ny lege den 1. Februar. Skal tilbake i morgen tidlig. Beklager min frekkhet men jeg ble enda mer lei meg og verre. Står på mitt og dere som ikke tror meg er det veldig synd da jeg trenger å snakke :'(

Sent from my GT-I9300 using BV Forum

Bytter man fastlege via fastlegeordningen er dette noe man gjør over nettet med minID og gjort på 3 min! Man må ikke vente 1 uke for å få tildelt ny lege! Nok en løgn!!!!!
 
Jeg ønsker heller ingen noe vondt! Men når jeg er vitne til regelrett løgn om noe så alvorlig blir jeg så trist!! Å miste et barn i senabort er en svært traumatisk og opprivende opplevelse og noe man aldri kommer over!!! Det er en enorm tøff påkjenning og jeg veit då utmerket hvordan gangen i dette er og hvordan rutinene er i forhold til dette! Derfor var det ufattelig lett for meg å gjennoMskue dette! Å skille sitte å sympatisere for et menneske som lyver om noe slikt er utenkelig for meg!!!
 
Må nok ærlig innrømme jeg også ikke syns ting henger på greip. Bella: utrolig mye bra fakta du har kommet med. Har selv sett at brukeren har vært KONSTANT på forumet i hele dag! Enten her inne hos oss på juni 2013, på mistet eller på før svangerskapet. Største avstand mellom to innlegg er under 2 timer(utover det vil de fleste se at innleggene har minutter imellom seg) noe som er altfor kort til evt. en igangsetting av fødsel og alt det innebærer som Bella sier.. Har håpet hun skulle avsløre seg med "fakta" rundt hva som har skjedd idag, (så takk til Bella!<3) vært altfor vage svar fra hellokitty/babymaker/ønskersåveldigen, spesielt på spørsmål stilt her inne på denne tråden.. Og hvem reiser til syden 3 dager etter en fødsel?? Det er en stor påkjenning for kroppen, sykemelding deles ut, og det er da ikke lov å forlate landet!
 
Back
Topp