.......

Altså man får ikke ny fastlege før mnd skifte. Les på helfo !

Sent from my GT-I9300 using BV Forum

Jeg har selv byttet fastlege og fikk ny fastlege umiddelbart! Og jeg kan love deg at om du nylig hadde født og mistet barnet ditt hadde du ikke sittet å bytter fastlege! Du hadde sørget og vært utrøstelig på sykehuset med barnet i armene dine!!
 
Seriøst, jenter... Nå synes jeg for å være ærlig at det er noen andre som ønsker litt drama her. Selv om dere mener det - trenger dere å lage så mye bråk?
Livet er slik, ting skjer som vi ikke kunne forestilt oss. Tenk litt ut av boksen da!
Og generelt - det er bedre å tro en ekstra gang på en som kan lyve og risikere å bli lurt, enn å støte ut en i den situasjon. Vei opp konsekvenser i begge tilfeller...
 
Bella, hvordan veit du at det er samme person? (Jeg tror deg altså, er bare nysgjerrig på hvordan du har funnet det ut)
Vi er ikke samme person! Gå inn på juni2012 forumet å spør da!! Er det så forbanna vanskelig å tro at man kan være venner utenom her å!?!
 
Får ny lege den 1. Februar. Skal tilbake i morgen tidlig. Beklager min frekkhet men jeg ble enda mer lei meg og verre. Står på mitt og dere som ikke tror meg er det veldig synd da jeg trenger å snakke :'(




Sent from my GT-I9300 using BV Forum

Er jo ikke så veldig mye du snakker om nøyaktig hva du har gått gjennom da.. Ikke har du selv nevnt igangsetting, fødsel, smerte, blødninger, +++++ alt som jeg vet jeg hadde ønsket å tømme mitt sinn for ved en slik traumatisk hendelse..
 
Bytter man fastlege via fastlegeordningen er dette noe man gjør over nettet med minID og gjort på 3 min! Man må ikke vente 1 uke for å få tildelt ny lege! Nok en løgn!!!!!

Skal ikke blande meg borti resten av greiene her,nok meninger om det.
Men ja,fastlegebytte er gjort på 1-2-3 på tlf og nett. Men: fastlegebytte blir registrert den 1. i mnd og stor sannsynlighet for at legen ikke får oppdatert seg på lista før midt i mnd.
Har vurdert å bytte fastlege selv,men utsatt pga det er så mye styr. Ikke med selve byttinga,men fra å ha trykka/ringt til det faktisk skjer.
Jada,vet det er uvesentlig oppi det hele,men ville bare uttale meg om det jeg faktisk kan uttale meg om,istedenfor det jeg ikke har nok fakta til å spekulere i.
(Tviler ikke på dine kunnskaper her altså Bella.)

Sent from my LT15i using BV Forum mobile app
 
Seriøst, jenter... Nå synes jeg for å være ærlig at det er noen andre som ønsker litt drama her. Selv om dere mener det - trenger dere å lage så mye bråk?
Livet er slik, ting skjer som vi ikke kunne forestilt oss. Tenk litt ut av boksen da!
Og generelt - det er bedre å tro en ekstra gang på en som kan lyve og risikere å bli lurt, enn å støte ut en i den situasjon. Vei opp konsekvenser i begge tilfeller...

Må si meg enig her altså. Om det er løgn så er det forferdelig. Men om det er sant,så er vi like forferdelige som sitter her og deler ut dom.


Sent from my LT15i using BV Forum mobile app
 
Skal ikke blande meg borti resten av greiene her,nok meninger om det.
Men ja,fastlegebytte er gjort på 1-2-3 på tlf og nett. Men: fastlegebytte blir registrert den 1. i mnd og stor sannsynlighet for at legen ikke får oppdatert seg på lista før midt i mnd.
Har vurdert å bytte fastlege selv,men utsatt pga det er så mye styr. Ikke med selve byttinga,men fra å ha trykka/ringt til det faktisk skjer.
Jada,vet det er uvesentlig oppi det hele,men ville bare uttale meg om det jeg faktisk kan uttale meg om,istedenfor det jeg ikke har nok fakta til å spekulere i.
(Tviler ikke på dine kunnskaper her altså Bella.)

Sent from my LT15i using BV Forum mobile app

Godt mulig det er slik i forbindelse med bytte av fastlege nå. Ble umiddelbart bytte da jeg gjorde dette for noen år siden! Men uansett så er det dette med selve senaborten jeg reagerer sterkt på!! Jeg VEIT at dette ikke er sant og syntes det er grusomt at noen kan lyve om noe slikt!! Blir helt dårlig!!
 
Må si meg enig her altså. Om det er løgn så er det forferdelig. Men om det er sant,så er vi like forferdelige som sitter her og deler ut dom.


Sent from my LT15i using BV Forum mobile app


Dette er jeg selvfølgelig helt enig i, men jeg er ikke i det minste tvil. Det er for mye som taler for løgn her, og alt for lite som taler for sannhet.
 
Bella, det er lett å tro at alle er like deg selv og dem du har opplevd før. Men mennesker i verden er faktisk forskjellige. Noen kan faktisk sitte på forumet i sjokktilstand eller av vane, eller fordi det hjelper, gud vet hvorfor... Noen kan oppleve situasjonen med svigermor litt mer dramatisk enn det hadde vært for deg. Osv.
 
Regner med det siden hun sier hun har møtt personen og sympatiserer med noen som lyver om noe så alvorlig.
Fy faen! Er det så vanskelig å skjønne! Du er sikkert flink til dine ting, men kan tydeligvis ikke tro på andre når de sier at de ikke er samme person!
 
Les alle innleggene mine! Jeg hadde ALDRI beskyldt noen for løgn om noe så alvorlig om jeg ikke var helt sikker. Jeg jobber med dette og Kjenner godt til gangen i dette! Det er ikke noe av det hun sier som stemmer overens med hvordan en senabort faktisk er! Jeg skal legge denne saken død nå, men når jeg sitter på den kunnskapen jeg gjør ønsker jeg å dele den med dere andre slik at dere også kan se at dette ikke er sant!
 
Stussa på dette jeg også, dessverre :(

Vet om flere som har gått gjennom senaborter, og de ville neppe sittet på et nettforum og sendt ut alle disse takkene og smilene.. Hvis de oppdaterte var det saklig og rene fakta med følelser..

Jeg håper inderlig du juger og at du ikke har gått gjennom en senabort, for det er en forferdelig ting å late som man har gjennomgått :(
Det er uansett ikke fastlegen som er problemet hvis man får tett oppfølging pga flere senaborter/dødfødsler - det er strengt tatt sykehuset.
 
Les alle innleggene mine! Jeg hadde ALDRI beskyldt noen for løgn om noe så alvorlig om jeg ikke var helt sikker. Jeg jobber med dette og Kjenner godt til gangen i dette! Det er ikke noe av det hun sier som stemmer overens med hvordan en senabort faktisk er! Jeg skal legge denne saken død nå, men når jeg sitter på den kunnskapen jeg gjør ønsker jeg å dele den med dere andre slik at dere også kan se at dette ikke er sant!
Hadde du lest innlegga så hadde du sett at jeg ba deg lese på juni2012. For vi er ikke samme person:p
 
Bytter man fastlege via fastlegeordningen er dette noe man gjør over nettet med minID og gjort på 3 min! Man må ikke vente 1 uke for å få tildelt ny lege! Nok en løgn!!!!!
Faktisk så får man ikke fastlegen før starten av mnd! Sjekk selv!!!
Sorry men dette irriterte meg faktisk.

(sniker ifra juni2012 btw)
 
Huff.. jeg er nok naiv, men jeg håper dere tar feil når dere sier at det er løgn.. Går det virkelig an å sitte og dikte opp så forferdelige ting? Er jo så utrolig frekt i forhold til dem som har opplevd det selv. Men når jeg håper at det ikke er løgn så er det jo på en måte det samme som å håpe at enda en person har måttet oppleve denne jævlige situasjonen, og det vil man jo heller ikke.. Vaaaanskelig..
 
Bella, det er lett å tro at alle er like deg selv og dem du har opplevd før. Men mennesker i verden er faktisk forskjellige. Noen kan faktisk sitte på forumet i sjokktilstand eller av vane, eller fordi det hjelper, gud vet hvorfor... Noen kan oppleve situasjonen med svigermor litt mer dramatisk enn det hadde vært for deg. Osv.

Jeg har ikke skrevet noe om svigermor o.l. Kun dette om hvordan en senabort faktisk fungerer! Jeg har ikke synset eller spekulert i hvordan noen måtte føle eller sørge!! Men jeg veit med 100 % sikkerhet at hun ikke har født i dag! Det er bare ikke slik rutiner ved en senabort/dødfødsel er!! Det kan jeg gangen i! Det er så mange undersøkelser og spesialister hun skulle vært innom før hun ville blitt satt i gang. For så undersøkelser etter selve aborten og alle rutiner i forhold til barnet og mor etterpå! Hun hadde ikke rukket det på så få timer! Det er ikke mulig!!
 
Huff.. jeg er nok naiv, men jeg håper dere tar feil når dere sier at det er løgn.. Går det virkelig an å sitte og dikte opp så forferdelige ting? Er jo så utrolig frekt i forhold til dem som har opplevd det selv. Men når jeg håper at det ikke er løgn så er det jo på en måte det samme som å håpe at enda en person har måttet oppleve denne jævlige situasjonen, og det vil man jo heller ikke.. Vaaaanskelig..

Enig..

Sent from my LT15i using BV Forum mobile app
 
Huff.. jeg er nok naiv, men jeg håper dere tar feil når dere sier at det er løgn.. Går det virkelig an å sitte og dikte opp så forferdelige ting? Er jo så utrolig frekt i forhold til dem som har opplevd det selv. Men når jeg håper at det ikke er løgn så er det jo på en måte det samme som å håpe at enda en person har måttet oppleve denne jævlige situasjonen, og det vil man jo heller ikke.. Vaaaanskelig..
Man ønsker jo ikke å tro at noen lyver om sånt,men det er ikke første gang her på bv at noen har løyet på seg barnedød :(
 
Les alle innleggene mine! Jeg hadde ALDRI beskyldt noen for løgn om noe så alvorlig om jeg ikke var helt sikker. Jeg jobber med dette og Kjenner godt til gangen i dette! Det er ikke noe av det hun sier som stemmer overens med hvordan en senabort faktisk er! Jeg skal legge denne saken død nå, men når jeg sitter på den kunnskapen jeg gjør ønsker jeg å dele den med dere andre slik at dere også kan se at dette ikke er sant!


Vet du jeg hører ikke til på dette forumet!Klarte desverre ikke å la være å kommentere, Men du går ut her å beskylder en person som du tydeligvis ikke har noen peiling på hva som har skjedd med.
Og jeg blir utrolig provosert!
Jeg har tatt en seneabort, og jeg vet faktisk hva som kan skje under en slik seneabort.
Ja du føder babyen og ja sykehuset kan sende deg hjem timen etter fødselen. Jeg kjørte bil timen etter jeg våknet opp av narkose, barnet mitt ble begravd i en massegrav selv om jeg sa at jeg ikke ville det, barnet mitt ble ikke obdusert selv om jeg ville det osv.
Du bør tenke deg om før du går så hardt ut mot en person. Veldig mange føde avdelinger i Norge er sykt dårlig og alle har ikke like rutiner som du beskriver. Og ingen tar fostervannsprøve om man ikke vil det selv!
Selv om du er sykepleier så kan du faktisk ikke alt og bør roe deg noen hakk ned. Så å beskylde noen for slikt du gjør nå er rett og slett skammelig.

Og fastlege får du ikke byttet med engang, det gjorde du ikke for noen år siden heller. Tydeligvis kan du ikke alt!

Og Dina F er en på juni 2012, du er flink til å slenge om deg med beskyldninger?
 
Back
Topp