.......

Neeeeei?? Hva har hendt? Det var OUL idag?

Sent from my GT-I9300 using BV Forum
 
Neeeeeeei :-( huff, stakkars dere, dette kan ikke være lett :-( eneste positive er jo at når sånt skjer så har det vært noe i veien med fosteret, og da er det jo bra du slipper å bære den fram til termin bare for å se at den dør da. . Men klart, det er ikke det du vil høre nå.. dette var urettferdig altså :-(

Sent from my GT-I9300 using BV Forum
 
Huff så utrolig trist!!! Sender deg og mannen masse store varme klemmer <3 ta vare på hverandre i tiden framover!!
 
Begge gråter :-( ja, men det er så vondt at hadde jeg ikke hatt min mann hadde jeg tatt mitt liv... ja veldig :'( ønsket meg barn siden jeg var 10 år gammel.

Nå kan jeg og fortelle at jeg mistet ett barn i uke fire, måtte føde ut en baby i uke 20 og fikk en død født i uke 38 med eks kjæresten....

Er det noe galt med meg? :'( fikk tettere oppfølging men enda gikk det ikke...
Sent from my GT-I9300 using BV Forum

Neeeeei, så mye dritt! :-( tenk at en person får oppleve så mange kjipe ting, fatter ikke at det går an.. syns du er utrolig sterk som har klart å prøve flere ganger, og jeg er sikker på at du klarer dette også, bare ta tiden til hjelp.. dette blir jo aldri glemt, men du har jo heldigvis verdens beste mann til å hjelpe deg igjennom dette <3

Sent from my GT-I9300 using BV Forum
 
Uff, dette var kjempe leit :'( Veldig glad for at du har en god mann slik at dere kan komme gjennom dette sammen. Sender dere mange store klemmer og varme tanker.
 
Så grusomt....... Det må være helt forferdelig! Kunne de se noe grunn til at det hadde skjedd?
 
Back
Topp