.......

• Trådstarter Trådstarter babymaker
  • Opprettet Opprettet
Uff... lykke til i den tunge tiden framover, og kos dere masse på sydentur når den tid kommer :)

Huff så utrolig leit!! Ord blir fattige i en sånn stund.. Jeg føler masse med dere,
og bruk hverandre å ta godt vare på dere selv. Din tur til å få barn vil komme..

Huff, dette var forferdelig trist lesing. :( helt forferdelig. Sender over en klem. Ta vare på hverandre. Og jeg ønsker deg alt godt fremmover!!! Stor klem er sendt!!! :(

Kanskje litt vanskelig å svare for deg nå, men vet du om det var derfor du blødde for en stund siden?

sender ennå en klem, håper dere får kost dere litt i syden...

Sniker fra juni12

Kjempe leit :'( håper det løser seg for dere og at de finner ut hva som skjedde!

Varme tanker fra meg ♥♡♥

NEEIII!! Noe så urettferdig....dette var ikke noe gøy å lese. Sitter nesten å griner sjøl her. Ta vare på hverandre og kom sterkere tilbake. Og prøv igjen :) Sender en kjempe klem :)

:angel13 D er jeg lei for høre! Lykke til videre og prøv å nyte litt sydenluft. Stor klem fra meg.

Så forderdelige nyheter. Kondolerer. Er du innlagt for utskrapning eller satt i gang du nå da? Regner med at du vært hos spesialist og fått informasjon om hva de mistenker feilte barnet siden du skriver at det hadde en mangel? De ville nemlig aldri sagt at barnet kun hadde en feil uten å fortelle deg hva de mistenker. Det har de nemlig ikke lov til!!

Men i alle dager?? Uff.. Kondolerer så mye :/ hvor lenge var det siden den døde da...? Jeg føler skikkelig med deg.

Uffda!:( Dette var forferdelig å høre om.. Håper det går bra med dere.. Når blir du satt i gang?:( Har selv mistet 2 ganger(MA + SA), men begge de gangene var i 1.trimester, så da trengte jeg ikke å føde..

Om du enda ikke har vært på utredning, så må du kreve det nå! Etter å ha mistet 3 ganger, har du rett på å se om det er noe som kan gjøres. Håper du blir fort frisk igjen og kan prøve igjen så fort som mulig! Klem<3

Back
Topp