.......

Ja :'( takk <3 vil jo gjerne ha barn da ... skal ta tiden til hjelp og forlange enda mer oppfølging ! Det har jeg <3 elsker han så mye !!! Vi reiser til syden en tur <3
Kjenner fantomspark :'(

Sent from my GT-I9300 using BV Forum

Nei,dette var utrolig leite å høre! Ikke gi opp,prøv igjen og forlang enda mer oppfølging neste gang!
Godt å reise bort litt fra det triste,og ikke minst svigermor. Du fortjener en ferie nå. Prøv å slapp av og vit at det snart er din tur! Har troen på deg!
Masse klemmer herfra!

Sent from my LT15i using BV Forum mobile app
 
Trist å høre,mange klemmer <3
 
Å neeei
crybaby2.gif
Dette var virkelig ikke noe arti, så lei meg jeg vart no, livet er så urettferdig mange ganger!! Ta gått vare på hverandre no i tiden som kommer, dere klarer dette i lag!! Sender deg en stor god klem, og krysser fingrene for at neste gang er det deres tur!
 
Åneeei! Jeg gikk inn på forumet nå kun for å sjekke hvordan det hadde gått med deg. Du som haddde gleda deg sånn! Har opplevd ma selv, og det er kjipt! Men du har jo opplevd å misste så mange ganger! Jeg er ikke den som gråter lett, men kjenner klumpen i halsen nå... Skal be for deg...

Sent from my GT-S5360 using BV Forum
 
Sniker innom... Dette var bare tragisk.. ta vare på hverandre, dere to, nå. Uff.. Dette gikk innpå meg. Varme tanker til dere..
 
Kjære deg ..jeg har ikke ord... Sender deg og mannen en stor klem og mange gode tanker. Ta vare på hverandre <3
 
Uff, så forferdelig! Ønsker dere all lykke til i fremtiden, det ordner seg nok til slutt ... med tiden :)
 
Ja pell deg til syden, slapp av litt og ta vare på deg selv <3

Sent from my GT-I9300 using BV Forum
 
Huff, det var da dårlig med informasjon. Blir det obduksjon etter at barnet er født da?
 
Back
Topp