.......

Hvor har hun sakt at det var en gutt ? Hvet ikke hva jeg skal tro mere:/

Nei etter alt jeg har lest nå så kan jeg snart ikke tro noe annet enn at hun lyver.. fryktelig synd om hun ikke gjør det og ikke møter støtte noe sted. Men da kan jeg ikke skjønne at hun ikke bare trekker seg unna. Ja det kan hende hun trenger noen å snakke med og det er lettere på nett. Men om hun virkelig har mistet og møter så mye motgang her på bv så skjønner jeg ikke at hun fortsetter å være her..
Hun har jo tydeligvis venner,hvertfall ei fra juni12,så hvorfor ikke prate med henne?
For hvis det er sant så må det jo gjøre vondt værre å stadig bli anklaget for løgn når man trenger støtte. Nettopp derfor mister jeg troen på at det er sant.
Om det er oppmerksomhet/drama hun søker så får hun det jo virkelig ved å fortsette.. men om hun ikke lyver så kan jeg ikke skjønne at hun skal pine seg selv ved å fortsette her..
Derfor (i tillegg til selvmotsigende info hun gir på diverse forum) klarer jeg ikke helt å tro på henne.

Sent from my LT15i using BV Forum mobile app
 
Okei frøkner.. her har jeg gått glipp av noe ;-) hva er det som skjer her inne?

Sent from my GT-I9300 using BV Forum
 
WOW!!!

Første barn - ja, naturlig nok fordi de andre dødfødte var med en eks/ekser... er det ikke da naturlig å kalle dette for dere første?
Må alle sørge på en bestemt måte og kun den måten enkelte her inne gjør det på?
Sydentur - hvem vet om denne turen var planlagt likevel? Anyhu..kan det ikke være godt for dem å komme seg litt bort og være sammen i denne tiden? Tenke på noe annet?
Kan det være at enkelte ting ikke er like lett å snakke om, derfor en noe usammenhengende "historie"?

Troll eller ikke..Jeg er rett og slett sjokkert. Over hvordan man kan behandle andre mennesker..er det slik vi skal lære opp våre barn? Er det rart det finnes mobbere???

KVINNFOLK!!!

Og at ikke Admins har tatt tak og stengt og slettet alle disse trådene er over min fatteevne..de oppfordrer til mobbing ved å ignorere og tillate oppførselen enkelte her viser. Jeg skjønner nå veldig godt hvorfor folk flykter fra BV opg søker seg inn på andre fora.


Speachless!!! Rett og slett!

Dette er jeg sinnsykt enig i..
 
Hun har også skrevet da hun blødde i uke ni at hun er stressa lg ekstra forvirra fordi hun er fersk i dette... Altså, første graviditet, ikke unge. Det er snakk ting som skurrer i tråder utenom denne og!

Sent from my GT-S5360 using BV Forum
 
WOW!!!

Første barn - ja, naturlig nok fordi de andre dødfødte var med en eks/ekser... er det ikke da naturlig å kalle dette for dere første?
Må alle sørge på en bestemt måte og kun den måten enkelte her inne gjør det på?
Sydentur - hvem vet om denne turen var planlagt likevel? Anyhu..kan det ikke være godt for dem å komme seg litt bort og være sammen i denne tiden? Tenke på noe annet?
Kan det være at enkelte ting ikke er like lett å snakke om, derfor en noe usammenhengende "historie"?

Troll eller ikke..Jeg er rett og slett sjokkert. Over hvordan man kan behandle andre mennesker..er det slik vi skal lære opp våre barn? Er det rart det finnes mobbere???

KVINNFOLK!!!

Og at ikke Admins har tatt tak og stengt og slettet alle disse trådene er over min fatteevne..de oppfordrer til mobbing ved å ignorere og tillate oppførselen enkelte her viser. Jeg skjønner nå veldig godt hvorfor folk flykter fra BV opg søker seg inn på andre fora.


Speachless!!! Rett og slett!
på hvilken måte har hun blitt mobbet????
 
på hvilken måte har hun blitt mobbet????

Kan ikke se hun har blitt mobbet her inne..
Men jeg var innom en annen tråd hvor hun hadde skrevet "shopping i morgen :)" eller noe sånt. Da var det en som hadde brukt Hysj bukeren (!) og skrev noe sånt som: " Å? Hva skal du kjøpe da? trollmat? " og noe mer jeg ikke husker.
Den var bare for dum, og kan vel kvalifisere som mobbing i og med at det ikke hadde noe med sak å gjøre, svare bare for å være ekkel. Ok jeg skjønner folk blir LEI av trolldamer, men man kan da holde seg til å kommentere saken med fakta og synspunkter..
Så tror ikke det er vi som har mobba her akkurat..
 
WOW!!!

Første barn - ja, naturlig nok fordi de andre dødfødte var med en eks/ekser... er det ikke da naturlig å kalle dette for dere første?
Må alle sørge på en bestemt måte og kun den måten enkelte her inne gjør det på?
Sydentur - hvem vet om denne turen var planlagt likevel? Anyhu..kan det ikke være godt for dem å komme seg litt bort og være sammen i denne tiden? Tenke på noe annet?
Kan det være at enkelte ting ikke er like lett å snakke om, derfor en noe usammenhengende "historie"?

Troll eller ikke..Jeg er rett og slett sjokkert. Over hvordan man kan behandle andre mennesker..er det slik vi skal lære opp våre barn? Er det rart det finnes mobbere???

KVINNFOLK!!!

Og at ikke Admins har tatt tak og stengt og slettet alle disse trådene er over min fatteevne..de oppfordrer til mobbing ved å ignorere og tillate oppførselen enkelte her viser. Jeg skjønner nå veldig godt hvorfor folk flykter fra BV opg søker seg inn på andre fora.


Speachless!!! Rett og slett!

Du bør få med deg alle fakta i saken før du uttaler deg. Vi på juni2013 har spørt admin hver eneste dag om å få sletta denne tråden, og vi har også bedt dere som er innom her kun for å se hvor slemme vi er om å la være å kommentere slik at tråden kan få dø ut. Hele saken har blitt blåst så opp at ingen her kjenner seg igjen lenger.

Alle dere som er inne og leser: helt i orden at dere bruker noe så trist som underholdning, men la vær å skrive i denne tråden er dere snille.
 
Kan ikke se hun har blitt mobbet her inne..
Men jeg var innom en annen tråd hvor hun hadde skrevet "shopping i morgen :)" eller noe sånt. Da var det en som hadde brukt Hysj bukeren (!) og skrev noe sånt som: " Å? Hva skal du kjøpe da? trollmat? " og noe mer jeg ikke husker.
Den var bare for dum, og kan vel kvalifisere som mobbing i og med at det ikke hadde noe med sak å gjøre, svare bare for å være ekkel. Ok jeg skjønner folk blir LEI av trolldamer, men man kan da holde seg til å kommentere saken med fakta og synspunkter..
Så tror ikke det er vi som har mobba her akkurat..
takk:) hadde bare alle de andre mobbebeskylderne kunnet gitt en slik forklaring:) snakk om å beskylde folk for mobbing uten og ha grunnlag fo det:( kjenner jeg blir forbanna:(
 
takk:) hadde bare alle de andre mobbebeskylderne kunnet gitt en slik forklaring:) snakk om å beskylde folk for mobbing uten og ha grunnlag fo det:( kjenner jeg blir forbanna:(

Enig! Jeg er ikke en mobber altså. JEg har prøvd så godt det lar seg gjøre å være nøytral hele tiden, og så vidt jeg vet ikke sagt noe stygt om denne brukeren
 
Bare for å si det helt klart, jeg jeg er kun enig i det jeg har uthevet. Jeg har null tro på denne damen, men tenker at hun sliter med noe, og ved å la denne og de andre trådene stå, så viser de at det greit å latterliggjøre henne..

Ser den ja..

Sent from my LT15i using BV Forum mobile app
 
Back
Topp