.......

Bytter man fastlege via fastlegeordningen er dette noe man gjør over nettet med minID og gjort på 3 min! Man må ikke vente 1 uke for å få tildelt ny lege! Nok en løgn!!!!!
det kan faktisk ta opp til 2 uke før man får registrert ny lege faktisk!!! det gjorde det med samboeren min!
så hun lyver ikke! har selv måttet FLYTTE p.g.a. ræv dårlig lege som sa jeg hadde en sykdom, men så va det en helt annen...hadde d ikke blitt oppdaget så hadde jeg ikke vært mamma idag for å si det sånn!!!!
 
Nå må dere skjerpe dere ! Jeg kjenner hun og kan bekrefte at det ikke er løyn og oppspinn.. At dere driver på slikt jør jo saken bare vont værre..
 
det kan faktisk ta opp til 2 uke før man får registrert ny lege faktisk!!! det gjorde det med samboeren min!
så hun lyver ikke! har selv måttet FLYTTE p.g.a. ræv dårlig lege som sa jeg hadde en sykdom, men så va det en helt annen...hadde d ikke blitt oppdaget så hadde jeg ikke vært mamma idag for å si det sånn!!!!

Herregud nå må dere gi dere!!Om dere ikke er intresert iog lese hele Forbanna tråden først så DRIT i og komenter. Hun har alt sagt at dette sikkert er sant! Ærlig talt.
 
Herregud nå må dere gi dere!!Om dere ikke er intresert iog lese hele Forbanna tråden først så DRIT i og komenter. Hun har alt sagt at dette sikkert er sant! Ærlig talt.
ej tru no på ho ej! :)
verdens beste jente e ho <3
 
Jeg KLARTE IKKE å la være.. Sneik litt på juni2012 siden HELE den gruppa var her inne i går.. De har en hel tråd dedikert til å prate dritt om juni2013, og i den tråden skriver de at de er så glad for at ingen der inne skriver stygge ting om folk, samtidig som de sier en hel del stygge ting om juni2013, og da særlig Bella.. Jeg må innrømme at jeg ikke helt ser forskjellen på å "snakke stygt" om noen på sin egen forumgruppe, og å "snakke stygt" om noen på en annen gruppe, bortsett fra at det faktisk er en smule snillere å si det der man vet at vedkommende kan se det.. Litt teit å ha en "baksnakkertråd" ? Og jeg regner med at jeg får en del pes fra juni2012 på grunn av dette innlegget, men hallo.. les deres egen tråd..
 
Jeg KLARTE IKKE å la være.. Sneik litt på juni2012 siden HELE den gruppa var her inne i går.. De har en hel tråd dedikert til å prate dritt om juni2013, og i den tråden skriver de at de er så glad for at ingen der inne skriver stygge ting om folk, samtidig som de sier en hel del stygge ting om juni2013, og da særlig Bella.. Jeg må innrømme at jeg ikke helt ser forskjellen på å "snakke stygt" om noen på sin egen forumgruppe, og å "snakke stygt" om noen på en annen gruppe, bortsett fra at det faktisk er en smule snillere å si det der man vet at vedkommende kan se det.. Litt teit å ha en "baksnakkertråd" ? Og jeg regner med at jeg får en del pes fra juni2012 på grunn av dette innlegget, men hallo.. les deres egen tråd..


Haha. Så den jeg også. Jeg er fryyyyktelig glad for at dem har d så fantastisk bra inne hos den, og Itilegg kan si med sikkerhet at vi er en gjeng med kjærringer. Da blir d kanskje lettere for dem og holde seg unna i framtiden :)

Det er egentlig alt jeg har og si i denne saken. Folk får tru og mene hva dem vil, om alt som skjer og har skjedd.
 
Har du laga deg bruker kun for og komme inn og lage kvalme? Siden du har to innlegg på BV....
nei vettu ka altså!!!
ej e ikje 2 persona!!! ej e ny her inne JA...men fy faen!!!
ej he ikje fått laga til brukern min skikkelig en gang!!
ej e ei av vennindene hennes! å ej veit ho ikje lyge!!!
ej prøva å ordne profilen her, men hekje så mykje tid fordi ej he ei datter på 8 uke som treng min oppmerksomhet!
ska få laga t profilbilde snarest!!! så ska dokke få se!


------
Redigert bort personopplysninger. Moderator Tamara
 
Kan ikke du bare gå ut herfra da? Vi her inne er ferdige med denne saken. Om hun går gjennom dette i virkeligheten så får du hjelpe å ta vare på henne. Men nå er det nok her inne..
 
nei vettu ka altså!!!
ej e ikje 2 persona!!! ej e ny her inne JA...men fy faen!!!
ej he ikje fått laga til brukern min skikkelig en gang!!
ej e ei av vennindene hennes! å ej veit ho ikje lyge!!!
ej prøva å ordne profilen her, men hekje så mykje tid fordi ej he ei datter på 8 uke som treng min oppmerksomhet!
ska få laga t profilbilde snarest!!! så ska dokke få se!
-------
Redigert bort personopplysninger. Moderator Tamara

!!!


Hahaha! les hva jeg skreiv her her a! :) Beskylder deg ikke for og lyve, eller være to personer. Spurte om du lagde deg bruker KUN FOR OG RAKKE NED PÅ OSS!! Angrep er beste forsvar. Ikke lurt og legge ut informasjon sånn på det offentlige nett, vet ikke hvilken folk som finnes her ;) Kos deg på November forumet :)
 
Hahaha! les hva jeg skreiv her her a! :) Beskylder deg ikke for og lyve, eller være to personer. Spurte om du lagde deg bruker KUN FOR OG RAKKE NED PÅ OSS!! Angrep er beste forsvar. Ikke lurt og legge ut informasjon sånn på det offentlige nett, vet ikke hvilken folk som finnes her ;) Kos deg på November forumet :)

Ja nå måtte jeg lese to ganger for nå skjønte jeg ikke helt.
Ingen som har anklaget akkurat denne personen for å være 2 personer.

Men kanskje jeg skal be alle mine venner lage seg profil også,så vi kan diskutere litt mer,eller? Eller var vi kanskje ferdig nå? Jeez..

Sent from my LT15i using BV Forum mobile app
 
Kjenne jeg sitter med en haug ta spørsmål selv,

Redigert bort personopplysninger. Moderator Tamara

hun sier her at barnet døde for et par dager siden. På tirsdag (altså 2 dager før ul) hørte legen 142 slag i minuttet. Hva mer kunne fastlegen gjort???
Og hun sier også at de blødninger hun hadde forrige uke antagelig var pga at babyen døde i magen , dog hadde den hjertelyd etter blødninger.

hvordan du kunne oppdatere oss her på bv under 1 time etter at ul startet fatter og begriper jeg ikke, men der er vi jo ulike.
Men hvordan du fikk tid til en fødsel og sørge i går kan jeg ikke helt forstå, du var jo på bv fra under en time etter ul og hele resten av dagen med jevnlige innlegg...

alle spørsmål i forhold til å være gravid forstår jeg heller ikke. Du må jo ha kjent spark før??? Du har jo gått gravid i 38 uker, du kan jo ikke ha unngått å kjenne spark da...
du lurte på hvordan spark kjennes ut, men kjenner nå fantomspark..

jeg kan ikke si at alter en løgn, men synes dessverre mye tyder på det.

uansett så håper jeg virkelig du får all den hjelp og støtte du trenger. Om du har født et dødt barn håper jeg du får masse oppfølging pga det, om det hele er en oppspinna historie både her på bv, fb og bloggen din håper jeg du får hjelp til å komedien videre i livet.

så lykke til videre!


selvom denne tråden ikke blir sletta så håper jeg vi kan legge dette dø. Skaffe oss et lukka rom så disse juni 2012 ikke lenger er endel av vår gruppe;)
merkelig at dere bruker så mye tid her og i deres gruppe på å snakke om oss, håper dere finner noe bedre å bruke tiden deres på, er masse supre jenter her jeg gjerne vil dele tanker og erfaringer med!
 
hun sier her at barnet døde for et par dager siden. På tirsdag (altså 2 dager før ul) hørte legen 142 slag i minuttet. Hva mer kunne fastlegen gjort???
Og hun sier også at de blødninger hun hadde forrige uke antagelig var pga at babyen døde i magen , dog hadde den hjertelyd etter blødninger.

hvordan du kunne oppdatere oss her på bv under 1 time etter at ul startet fatter og begriper jeg ikke, men der er vi jo ulike.
Men hvordan du fikk tid til en fødsel og sørge i går kan jeg ikke helt forstå, du var jo på bv fra under en time etter ul og hele resten av dagen med jevnlige innlegg...

alle spørsmål i forhold til å være gravid forstår jeg heller ikke. Du må jo ha kjent spark før??? Du har jo gått gravid i 38 uker, du kan jo ikke ha unngått å kjenne spark da...
du lurte på hvordan spark kjennes ut, men kjenner nå fantomspark..

jeg kan ikke si at alter en løgn, men synes dessverre mye tyder på det.

uansett så håper jeg virkelig du får all den hjelp og støtte du trenger. Om du har født et dødt barn håper jeg du får masse oppfølging pga det, om det hele er en oppspinna historie både her på bv, fb og bloggen din håper jeg du får hjelp til å komedien videre i livet.

så lykke til videre!


selvom denne tråden ikke blir sletta så håper jeg vi kan legge dette dø. Skaffe oss et lukka rom så disse juni 2012 ikke lenger er endel av vår gruppe;)
merkelig at dere bruker så mye tid her og i deres gruppe på å snakke om oss, håper dere finner noe bedre å bruke tiden deres på, er masse supre jenter her jeg gjerne vil dele tanker og erfaringer med!

Denne historien hørtes desverre ganske så kjent ut. Jeg tilhørte juli12 før, og der avslørte vi et forumtroll, og mye av dette høres veldig kjent ut gitt.. Der og hadde hun nettopp møtt sin forlovede og blitt gravid, virket som om hun ikke hadde vært gravid før.. for så når hun mistet ganske sent, så hadde hun plutselig flere aborter bak seg.. Også mye annet som skurret.. Nå sier jeg ikke at dette ikke er sant for det vet jeg ikke, men denne historien høres bare så veldig kjent ut... Synes veldig synd på vedkommende om dette er sant..
 
oj denne tråden e blitt poppis på BV .

Signerer henne over ,som er fra juli 2012 som meg.
Der var det ei skrudd dame som hadde en historie med 2 aborter, 1 SA og en gutt dødfødsel
Påsto at hun abortete hjemme i uke 17-18 alene.. etter blitt sendt hjem fra sykehuset dagen før der det ikke va mer liv.
Ingenting som hang på greip,

Man skal være forsiktig med å beskylde folk for å være troll.. men likevel. 4 år på BV så kjenner en lusa på gangen.. desverre..
 
Jeg KLARTE IKKE å la være.. Sneik litt på juni2012 siden HELE den gruppa var her inne i går.. De har en hel tråd dedikert til å prate dritt om juni2013, og i den tråden skriver de at de er så glad for at ingen der inne skriver stygge ting om folk, samtidig som de sier en hel del stygge ting om juni2013, og da særlig Bella.. Jeg må innrømme at jeg ikke helt ser forskjellen på å "snakke stygt" om noen på sin egen forumgruppe, og å "snakke stygt" om noen på en annen gruppe, bortsett fra at det faktisk er en smule snillere å si det der man vet at vedkommende kan se det.. Litt teit å ha en "baksnakkertråd" ? Og jeg regner med at jeg får en del pes fra juni2012 på grunn av dette innlegget, men hallo.. les deres egen tråd..
Det er jo baaaaare gull og grønne enger på juni2012 må du skjønne :p
 
Kan noen få denne tråden slettet? Jeg tror ikke på et ord av det hun sier. Kjenner fler i tillegg til meg selv som har mistet sent og ingen har vært i stand til å sitte på pcen samme dag. FOR SÅ å suuper glede seg til syden i en annen tråd, jeg fatter ingenting. Når jeg mista hadde jeg ikke kontakt med internett-folk før etter flere uker. HVIS dette er sant så bør tråden allikevel slettes.. Og til de som sier de kjenner henne og at hun ikke lyver så vet jeg ikke om det er samme person eller om de er like twisted som henne bare at de lyver med henne, men det får vel vise seg med tiden. Hun syter på "vi som har mistet" forumet som jeg følger, og jeg blir så frustrert!!!
 
Kan noen få denne tråden slettet? Jeg tror ikke på et ord av det hun sier. Kjenner fler i tillegg til meg selv som har mistet sent og ingen har vært i stand til å sitte på pcen samme dag. FOR SÅ å suuper glede seg til syden i en annen tråd, jeg fatter ingenting. Når jeg mista hadde jeg ikke kontakt med internett-folk før etter flere uker. HVIS dette er sant så bør tråden allikevel slettes.. Og til de som sier de kjenner henne og at hun ikke lyver så vet jeg ikke om det er samme person eller om de er like twisted som henne bare at de lyver med henne, men det får vel vise seg med tiden. Hun syter på "vi som har mistet" forumet som jeg følger, og jeg blir så frustrert!!!


Denne tråden kommer ikke til og bli slettet i følge forumsansvarlig, så det beste er og bare la den dø ut så den forsvinner.
 
Vi er vel ganske mange som har bedt om tråden skal bli slettet... Men det er visst vanskelig...
 
Jeg tenker at man ikke trenger å slette tråden, men bae ignorere hele brukeren. Synd å høre at hun er inne på mistet forumet og fórer alle der med historien sin, men dersom folk ikke gidder svare får hun ikke bensin til bålet sitt og hun gidder vel ikke komme med hundrevis av nye tråder etterhvert.
 
Jeg må si at det er like greit at denne tråden eksisterer. Håper flest mulig leser den, er veldige mange gode argumenter her inne på hvorfor det har skurret for oss. Sånn:) Nå har jeg lagt den død:p (tråden er på toppen allikevel, hadde egentlig lagt den død).
 
Back
Topp