.......

Må bare fortelle at jeg har sneket litt på forumet der dem som har mistet er, og hu har visst blitt tatt på fersken der å nå :p
 
Først av alt. Dette er ett åoent forum, så da må dere regne med at andre "blander" seg inn når dere angriper en person slik.

uansett om dette er en oppdiktet historie eller ikke så behandler man ikke en person slik. ta det opp på en annen måte eller pm. dere har vært ganske så kvasse i uttalelsene deres, og er mer enn nok til å knekke en person. man sparker ikke en person som allerede ligger nede, så skjerp dere! dere vil vel ikke være med på mobbing?

håper dere får stengt tråden og legger saken død. Å klarer å få til en fin termin-gruppe sammen fremover:)
 
Først av alt. Dette er ett åoent forum, så da må dere regne med at andre "blander" seg inn når dere angriper en person slik.

uansett om dette er en oppdiktet historie eller ikke så behandler man ikke en person slik. ta det opp på en annen måte eller pm. dere har vært ganske så kvasse i uttalelsene deres, og er mer enn nok til å knekke en person. man sparker ikke en person som allerede ligger nede, så skjerp dere! dere vil vel ikke være med på mobbing?

håper dere får stengt tråden og legger saken død. Å klarer å få til en fin termin-gruppe sammen fremover:)

Nei det er mulig man ikke behandler en person slik,som du sier. Men når folk reagerer som de gjør er det fordi de føler seg sikre på at denne personen lyver.
Om de har rett eller ikke vil vel tiden vise,men hvis du mener at man ikke behandler en person sånn..
Hva mener du da om en person som lyver om svangerskap,blødninger og å ha mistet.. i et forum hvor det allerede er folk som har mistet,og andre med babyer som kjemper for å overleve i mors liv??
Hva tror du det gjør med folk??
Jeg sier ikke at folk har rett i sine mistanker og anklager,selv om jeg dessverre begynner å tviler selv.
Men du må da klare å se ting fra deres side,de prøver bare å beskytte andre her fra sånne ting.
Og hvis denne personen lyver så ja, da er det synd på henne uansett.
Man kan virkelig ikke ha det godt med seg selv hvis man får seg til å lyve om noe så alvorlig.
og hvis det er tilfelle at denne personen er så psyk at hun gjør dette så er det klart hun trenger hjelp og støtte.
Men dette er virkelig ikke måten eller stedet å gjøre det på.

Når dette er sagt så prøver jeg fortsatt å holde meg relativt nøytral til det ene eller andre er bevist.

Mitt poeng er at det er flere sider av en sak og dere som kritiserer brukerne av dette forumet må først prøve å forstå bakgrunnen for det såkalte angrepet før dere selv angriper
Takk

Sent from my LT15i using BV Forum mobile app
 
Nå er hun faen meg begynt på mammanett også.... Helt utrolig!!!!! Men selvfølgelig er historien litt endret...
 

Vedlegg

  • image.jpg
    image.jpg
    265 KB · Visninger: 247
Nei det er mulig man ikke behandler en person slik,som du sier. Men når folk reagerer som de gjør er det fordi de føler seg sikre på at denne personen lyver.
Om de har rett eller ikke vil vel tiden vise,men hvis du mener at man ikke behandler en person sånn..
Hva mener du da om en person som lyver om svangerskap,blødninger og å ha mistet.. i et forum hvor det allerede er folk som har mistet,og andre med babyer som kjemper for å overleve i mors liv??
Hva tror du det gjør med folk??
Jeg sier ikke at folk har rett i sine mistanker og anklager,selv om jeg dessverre begynner å tviler selv.
Men du må da klare å se ting fra deres side,de prøver bare å beskytte andre her fra sånne ting.
Og hvis denne personen lyver så ja, da er det synd på henne uansett.
Man kan virkelig ikke ha det godt med seg selv hvis man får seg til å lyve om noe så alvorlig.
og hvis det er tilfelle at denne personen er så psyk at hun gjør dette så er det klart hun trenger hjelp og støtte.
Men dette er virkelig ikke måten eller stedet å gjøre det på.

Når dette er sagt så prøver jeg fortsatt å holde meg relativt nøytral til det ene eller andre er bevist.

Mitt poeng er at det er flere sider av en sak og dere som kritiserer brukerne av dette forumet må først prøve å forstå bakgrunnen for det såkalte angrepet før dere selv angriper
Takk

Sent from my LT15i using BV Forum mobile app

Høres ut som vi egentlig mener det samme. Er helt enig i det du skriver at man bør holde seg nøytral inntil det ene eller andre blir bevist eller man vet helt sikkert.

Alle innleggene er ikke like krasse, men reagerte veldig på mange av uttalelsene i denne tråden. Å det bør man holde seg for god til selv om man er skuffet når slikt kommer frem når man tror man har "kjent" hverandre.
Da syns jeg man heller burde la være å svare. For en ting er sikkert når noen begynner å bli krasse i svarene sine så smitter det veldig på resten av gruppen til å fortsette på samme måte. en skal helst være 110% sikre før man beskylder noen for å ljuge, og det vil man aldri bli når man ikke kjenner hverandre i virkeligheten.
skjønner dere stiller spørsmål rundt hennes troverdighet, men er måten det ble gjort jeg reagerte på her. finnes andre måter å ta det på.

klart jeg skjønner de som har vært gjennom det samme blir frustrert om noen skulle dikte opp en slik historie. Det er mange følelser innblandet.
men uansett mener jeg man bør passe litt på hvordan man uttaler seg i en slik tråd. Om hun ikke har diktet opp historien så må hun ha det helt grusomt når hun blir sett på som løgner. Å har hun diktet opp historien er det også kjempesynd på henne. Da er hun allerede langt nede, og trenger ikke bli tråkket enda lengre ned :-/
husk hun er bare ett menneske hun også ;) så håper virkelig hun får hjelp om det er det siste som er tilfellet.

Håper dere kommer godt utav dette, og får noen fine måneder sammen frem til termin:)
 
Høres ut som vi egentlig mener det samme. Er helt enig i det du skriver at man bør holde seg nøytral inntil det ene eller andre blir bevist eller man vet helt sikkert.

Å har hun diktet opp historien er det også kjempesynd på henne. Da er hun allerede langt nede, og trenger ikke bli tråkket enda lengre ned :-/
husk hun er bare ett menneske hun også ;) så håper virkelig hun får hjelp om det er det siste som er tilfellet.

Håper dere kommer godt utav dette, og får noen fine måneder sammen frem til termin:)


Enig med det du skriver,og at det klart er synd på henne om hun er så psyk at hun lyver. Men dette er ikke rette sted å søke sympati,og ikke måten å gjøre det på. Her oppnår hun bare å såre andre og det har jeg ingen sympati for.
Skjønner at folk mener det er synd på henne uansett,men om hun lyver har hun ikke gjort seg fortjent til noen sympati. Da må jeg heller si at kritikken hun får her er godt fortjent.
Men igjen - HVIS.
 
Nå er hun faen meg begynt på mammanett også.... Helt utrolig!!!!! Men selvfølgelig er historien litt endret...

Seriøst, jeg blir helt uvel altså! Dette er så fryktelig provoserende at jeg har ikke ord! Åpenbart behøver denne jenta hjelp, men jeg blir så utrolig støtt og forbanna over dette! Får da være måte på å lyge og spre rundt seg med faenskap. Åhr!!!
 
Ja det er ille.. Jeg har sendt henne en pm og sagt at om hun ønsker å bruke BV fremover så er det sikkert lurt å skifte bruker og vente litt med å bli aktiv, hun slipper nok ikke unna mistanker nå.. Ser jo at jeg også får litt lyst til å snike inne på "vi som har mistet" for å se hva hun skriver, begynner å analysere alle innlegg etter ting som ikke henger på greip eller er forandret fra andre innlegg..
 
Jeg valgte å ikke skrive noe særlig mer i denne tråden da jeg så at veldig mange reagerte på at jeg mener at jeg avslørte denne jenta som en løgner. Tro meg; det skal mye til for jeg ville beskyldt noen for å lyve om noe så alvorlig. Men etter å ha gått igjennom trådene hennes tilbake i tid og lest hvordan hun hele tiden endret informasjon og historien sin syntes jeg det var mye som skurret. det var ikke KUN det hun skrev i denne tråden jeg reagerte på, men flere mnd bak i tid.

Når det gjelder selve senaborten så kjenner jeg godt gangen i hvordan det stort sett foregår. Sykehusene har selvfølgelig noe forskjellige prosedyrer og alle har sin opplevelse av dette. Det er er forferderlig grusom påkjenning for de som går igjennom det og hvordan man takler selve aborten i forhold til smerter og tiden etter er ulik. Nå er det en gang slik at for å få gjennom ført en slik abort så er det visse prodyrer som alltid følges og det skal MEGET godt gjøres å klare å få gjort dette på så kort tid som TS har beskrevet her. Uansett så er det den usammenhengende historien, endringene som kommer fordi hun får ny informasjon og de vage beskrivelsene som har gjort at jeg reagerte veldig. jeg vil også få legge til at hun har vært på en lukket facebookside og servert samme historie, men det hun har skrevet der er like lite troverdig og hun har endret historien sin x-antall ganger.

Om noen velger å tro på henne så er det selvfølgelig opp til enhver, men at det til stadighet er forumtroll her inne på babyverden er ikke uvanlig. Jeg ønsker denne jenta virkelig lykke til videre og måtte hun få hjelp for sine problemer.
 
Liker ikke helt at det står "11 personer anbefaler dette på facebook".. Fint at noe så tragisk kan bli underholdning for enkelte..
 
Leste d på mammanett...

babyen døde i magen på tirsdag, samme dag som hun hørte en klar og tydelig hjertelyd....
hun blødde når hun dro til sykehuset - trodde virkelig hun hadde sluttet å blø...
presten var inne hos henne og fødselen var starta allerede før ul, ho oppdaterte her en halv time etter ul timen begynte... Og gjennom hele dagen, til tross for at de var på sykehuset med jenta si fram til 2230...
faren til barnet skal utredes, men han er da kun far til dette barnet, de møttes jo i september, samme mnd hun ble gravid.
Reiser til Tenerife for å bade i morra, stoppet å blø etter fødsel på torsdag allerede???

alle må jo skjønne at dette skurrer og at folk lurer???


igjen håper jeg hun får skikkelig hjelp!
om noen herinne er venninner med henne så må dere ta tak om hun har mistet eller ikke!
 
Nå er hun faen meg begynt på mammanett også.... Helt utrolig!!!!! Men selvfølgelig er historien litt endret...

Hærregud altså! Nå burde hun virkelig slutte med dette! Hun skrev jo at hun hadde sluttet og blø noen dager før ul,og at blødningene var så små at de var uten betynibg,hadde tilogmed ringt føden og spurt og de sa at det var pga av ag hun sku hatt mensen??? Nå kjenner jeg at det har rent over toppen av glasset.. (hormonsinne er ille)
 
Ville bare nevne enda en faktafeil: Hun mistet når hun var 18+6, men hun har nå også skrevet flere steder at hun var 20 uker på vei.. For meg, som faktisk har opplevd å miste, har uke tidspunktene 12+4(10+3) og 6+0 brent seg fast i mitt sinn.. Det er IKKE noe jeg klarer å "surre" med:/ Var svært tøffe dager når jeg var på samme tidspunktene i dette svangerskapet.. Sånn! Dødlagt! (ville bare nevne det siden det ikke er nevnt).
 
Back
Topp