.......

Vet du jeg hører ikke til på dette forumet!Klarte desverre ikke å la være å kommentere, Men du går ut her å beskylder en person som du tydeligvis ikke har noen peiling på hva som har skjedd med.
Og jeg blir utrolig provosert!
Jeg har tatt en seneabort, og jeg vet faktisk hva som kan skje under en slik seneabort.
Ja du føder babyen og ja sykehuset kan sende deg hjem timen etter fødselen. Jeg kjørte bil timen etter jeg våknet opp av narkose, barnet mitt ble begravd i en massegrav selv om jeg sa at jeg ikke ville det, barnet mitt ble ikke obdusert selv om jeg ville det osv.
Du bør tenke deg om før du går så hardt ut mot en person. Veldig mange føde avdelinger i Norge er sykt dårlig og alle har ikke like rutiner som du beskriver. Og ingen tar fostervannsprøve om man ikke vil det selv!
Selv om du er sykepleier så kan du faktisk ikke alt og bør roe deg noen hakk ned. Så å beskylde noen for slikt du gjør nå er rett og slett skammelig.

Og fastlege får du ikke byttet med engang, det gjorde du ikke for noen år siden heller. Tydeligvis kan du ikke alt!

Og Dina F er en på juni 2012, du er flink til å slenge om deg med beskyldninger?
 
Vet du jeg hører ikke til på dette forumet!Klarte desverre ikke å la være å kommentere, Men du går ut her å beskylder en person som du tydeligvis ikke har noen peiling på hva som har skjedd med.
Og jeg blir utrolig provosert!
Jeg har tatt en seneabort, og jeg vet faktisk hva som kan skje under en slik seneabort.
Ja du føder babyen og ja sykehuset kan sende deg hjem timen etter fødselen. Jeg kjørte bil timen etter jeg våknet opp av narkose, barnet mitt ble begravd i en massegrav selv om jeg sa at jeg ikke ville det, barnet mitt ble ikke obdusert selv om jeg ville det osv.
Du bør tenke deg om før du går så hardt ut mot en person. Veldig mange føde avdelinger i Norge er sykt dårlig og alle har ikke like rutiner som du beskriver. Og ingen tar fostervannsprøve om man ikke vil det selv!
Selv om du er sykepleier så kan du faktisk ikke alt og bør roe deg noen hakk ned. Så å beskylde noen for slikt du gjør nå er rett og slett skammelig.

Og fastlege får du ikke byttet med engang, det gjorde du ikke for noen år siden heller. Tydeligvis kan du ikke alt!

Og Dina F er en på juni 2012, du er flink til å slenge om deg med beskyldninger?
Takk snuppa <3
 
Les alle innleggene mine! Jeg hadde ALDRI beskyldt noen for løgn om noe så alvorlig om jeg ikke var helt sikker. Jeg jobber med dette og Kjenner godt til gangen i dette! Det er ikke noe av det hun sier som stemmer overens med hvordan en senabort faktisk er! Jeg skal legge denne saken død nå, men når jeg sitter på den kunnskapen jeg gjør ønsker jeg å dele den med dere andre slik at dere også kan se at dette ikke er sant!
Sniker litt jeg også, men hvordan kan du være så bastant og si at dette er løgn? Hun kan da ha opplevd ting i dag som ikke hun har fortalt her? Og alle takler sorg på sin egen måte!
 
Må bare si at jeg håper den som tar feil her unnskylder seg om det noen gang blir klarhet i dette.
Enten den som lyver om å ha mistet eller den som er mest påståelig i sin sak om dette er sant..

Sent from my LT15i using BV Forum mobile app
 
Sniker fra august.
Er faktisk litt sjokkert, altså, man tuller IKKE med noe sånt som senabort og dødfødsel. Jeg har selv opplevd senabort for ikke så lenge sia, og internett og SYDEN var virkelig ikke i mine tanker etter aborten!
Det stakk veldig i hjertet når jeg så hva du har "vært" igjennom og alt jeg selv har opplevd kom tilbake igjen.
Hvis dette er sant; kondolerer!
Hvis ikke; Skam deg, du tuller virkelig ikke med noe sånt som dette!
Gjorde vondt å lese om alt dette og finne ut at alt kanskje bare er løgn........
 
DinaF hører inne hos oss på Juni2012, vi skravler masse og hun er en høyst troverdig person.
Inne på Juni2012 er vi en super sammensveiset gjeng. Det jeg leser her gjør meg bare endamer takknemlig over hvilken super termingruppe jeg tilhører. Med fantastisk flotte jenter!

Til **Bella** du må være det mest forferdelige kvinnemenneske her inne på forumet. At du kan få deg selv til å skrive det du skriver, til et menneske som ligger nede å har det vondt er helt ufattelig.?? Hva feiler deg? Et normalt menneske ville bare latt vær å skrive noe om de trudde det var løgn...

Stor klem til deg ønskersåveldigentil. Håper du får god støtte fra de rundt deg.
Tusen takk <3

Elsker juni 2012 jentene! Så mye bedre enn her <3
 
Har vært flere jenter på bv oppgjennom som har vært høyst troverdige, men som til syvende og sist har vist seg å være en helt annen. Internett kan man fint gjemme seg bak, dessverre.. Syns det er litt rart at fokus plutselig har blitt på om Dina virkelig tilhører juni2012 fremfor det ts har gjennomgått, hvis hun har gjennomgått det. Tæmt!
 
Har vært flere jenter på bv oppgjennom som har vært høyst troverdige, men som til syvende og sist har vist seg å være en helt annen. Internett kan man fint gjemme seg bak, dessverre.. Syns det er litt rart at fokus plutselig har blitt på om Dina virkelig tilhører juni2012 fremfor det ts har gjennomgått, hvis hun har gjennomgått det. Tæmt!
Grunnen er at jeg ikke ville beskyldt for noe jeg ikke har gjort! Er kjempe synd på venninna mi som mista i dag, må ikke glemme det.. Men har man noe stygt å si trenger man ikke si det
 
Nå må jeg si at jeg tror alle dere fra juni 2012 ikke har lest alt her....
jenta hevder hun har mistet en baby og at den døde i mors liv for et par dager siden.
Hun skal da i løpet av veldig veldig kort tid ha litt satt i gang og født et park, faktisk oppdaterte hun her under en halvtime etter at hun kom inn tilultralyd. Kan aldri i verden se for meg at en menneske som får slik beskjed kommer ut fra ul etter en halv time?????
I løpet av veldig få timer var hun hjemme og hadde født et barn som var 18 uker, kan aldri tro at det for det første er fysisk mulig å bli satt i gang og føde på så kort tid??? Og det er vel få el ingen sykehus som sender hjem mødre så kort tid etter en fødsel håper jeg...

Reise t syden tre dager etter en dødfødsel stusser æ au på. Må jo blød litt etter en fødsel... Skjønner d r godt å komme seg bort, men lite utbytte av syden nå... Kan vel ikke bade..

må helt ærlig si at jeg har stussa før, stussa nå, men stusser veldig etter hva bella forteller utifra jobberfaringer.

jeg ønsker trådstarter alt godt i livet og håper hun får den hjelpen hun Trenger.
 
Syns det er litt rart at fokus plutselig har blitt på om Dina virkelig tilhører juni2012 fremfor det ts har gjennomgått, hvis hun har gjennomgått det. Tæmt!


Ja det var også noe å henge seg opp i. Særlig når flere har sagt at hun er "ekte"
Hvis ikke dere alle er samme person,med forskjellige nick da.. det må være slitsomt :p
Sorry,jeg kjenner jeg sklir litt ut her nå..

Kan vi ikke bare la ost være ost og så får helle alle parter som føler seg støtt her trekke seg unna denne diskusjonen?
Ts har sagt sitt og Bella har kommet med sine fakta,så får vi bare alle trekke oss tilbake nå.. eller?
 
Tusen takk <3

Elsker juni 2012 jentene! Så mye bedre enn her <3


Hvordan i all verden vet du hvordan vi har det her?? Siden du kan si at det er sååå mye bedre på juni 2012?? På grunnlag av dette innlegget, så vet du det? eller pleier du å henge her i tillegg eller noe??

Vi som tilhører dette forumet trives veldig godt her inne, og har en god tone. Med mindre du har vært her myyye, så burde du kanskje ikke uttale deg om hvordan det er her inne??

Med tanke på alle mulige rare innlegg som har blitt skrevet her inne av HI, så kan jeg til en viss grad forstå skepsisen til flere av de her inne som nok føler at dette toppet kaka.. Jeg håper inderlig for Hi selv at dette er sant, og at hu kan få støtte og hjelp ute i real life slik at babydrømmen til slutt kan bli oppfylt.
 
Veit du; jeg har vært på flere ulike terminforum hvor jeg ikke har sagt noen ting til tross for at jeg har mistenkt løgn. Den ene gangen ble vi så til de grader lurt og jeg hadde virkelig og oppriktig vondt av menneske! Det er stor forskjell på når senabortene oppdages og hva som rutinene. Ja sykehusene har absolutt forskjellige rutiner, men de er i hovedtrekk de samme. Mye av oppfølgingen etterpå er man selv med på å bestemme i forhold til begravelse, minnelund, obduksjon osv. Men en senabort i uke 18-19 der barnet har dødd noen dager før innebærer igangsettelse og fødsel. Ikke narkose og utskrapning. Det er stor forskjell!! Jeg er på ingen
Måte et forferdelig menneske og har forholdt meg fakta hun har kommet med og sett at det ikke henger på greip i det hele tatt! Denne tråden blir snart slettet av moderator og jeg kommer ikke til å bruke mer tid på den! Hadde jeg vært i tvil hadde jeg aaaaaldri beskyldt noen for slik løgn !
 
Sjokkert! Over hva enkelte skriver her inne om andre mennesker, og hvordan denne personen som sitter å dikter opp noe så grusomt!

Om dette er løgn, si heller ifra til forumansvarlig, så ordner de opp! Ikke sitt her å sleng med leppa, bare fordi man vet hvordan ting fungerer!
 
Veit du; jeg har vært på flere ulike terminforum hvor jeg ikke har sagt noen ting til tross for at jeg har mistenkt løgn. Den ene gangen ble vi så til de grader lurt og jeg hadde virkelig og oppriktig vondt av menneske! Det er stor forskjell på når senabortene oppdages og hva som rutinene. Ja sykehusene har absolutt forskjellige rutiner, men de er i hovedtrekk de samme. Mye av oppfølgingen etterpå er man selv med på å bestemme i forhold til begravelse, minnelund, obduksjon osv. Men en senabort i uke 18-19 der barnet har dødd noen dager før innebærer igangsettelse og fødsel. Ikke narkose og utskrapning. Det er stor forskjell!! Jeg er på ingen
Måte et forferdelig menneske og har forholdt meg fakta hun har kommet med og sett at det ikke henger på greip i det hele tatt! Denne tråden blir snart slettet av moderator og jeg kommer ikke til å bruke mer tid på den! Hadde jeg vært i tvil hadde jeg aaaaaldri beskyldt noen for slik løgn !

Du leste tydeligvis ikke hva jeg skrev? Jeg fødte i uke 20? Hva gjorde jeg da tror du? Jeg fødte barnet, men måtte igjennom en utskrapning i tillegg. Nå beskylder du faktisk meg for løgn også.
Du burde faktisk skamme deg!
Og heller holde munn om du tror noe som kan såre en person dypt!
 
Uff, jeg begynner å ønske at jeg ikke skrev noe her, for jeg hater drama!

MEN:

Herregud, mulig det er hormonene som snakker, men jeg blir altså så provosert over alle dere juni2012 damene som kommer inn hit og er så sjokkerte.. Vi har vært her i 4-5 måneder nå, vi andre, og hu som starta tråden her har vært SVÆRT aktiv her inne, og lagt ut i det vide og breie om både det ene og andre, og generelt virket svææææært oppmerksomhetssyk. Vi har fått god tid på å danne oss et bilde av denne personen, for å si det sånn. Jeg har hatt mistanke lenge om at dette var en person som levde i en slags drømmeverden, og har hatt vansker for å tro på alt som har kommet fra den fronten. Noe av det kan selvfølgelig være sant, men det virker merkelig, og jeg kjenner igjen oppførselen fra tidligere erfaringer med ungdomsjenter som forumtroll/løgnere.... Jeg antok at det var ei svært ung jente med lite venner og mye fritid. At dere uttaler dere om denne personens troverdighet uten å ha vært her inne annet enn på denne tråden er veldig provoserende for meg i hvert fall... Mulig jeg er trøtt og grinete, men det var det jeg hadde å si nå.

Grunnen til at jeg er så sikker i min sak:

1. Personen har skrevet veldig mye dramatisk i sitt liv, så jeg ventet bare på enda en ting som igjen skulle skape mer oppmerksomhet rundt henne (mulig jeg er kynisk og jævlig, men sånn tenkte jeg, og ble overhodet ikke overraska da jeg leste denne tråden første gang)
2. Svarene hun ga i denne tråden var særs vage, og hun var mer opptatt av å skrive takk <3 :) enn å forklare noe som helst... Dette stussa jeg veldig på.
3. Hun sier først at hun ikke fikk noen forklaring, så skriver hun rett etterpå at det var en kromosomfeil?
4. Hele hendelsesforløpet er svært lite troverdig på flere måter. Hvem logger seg på forumet 5 minutter etter en slik beskjed? Og sitter hele dagen på forumet? Har man ikke mye smerter etter en slik opplevelse? Og overvåkning?
5 Hadde hun nevnt noe før om de 2-3-4 andre abortene eller var dette noe som plutselig kom fram nå? Jeg kan i hvert fall ikke huske at dette har blitt fortalt før, og syns det er litt merkelig....
 
Hvordan i all verden vet du hvordan vi har det her?? Siden du kan si at det er sååå mye bedre på juni 2012?? På grunnlag av dette innlegget, så vet du det? eller pleier du å henge her i tillegg eller noe??

Vi som tilhører dette forumet trives veldig godt her inne, og har en god tone. Med mindre du har vært her myyye, så burde du kanskje ikke uttale deg om hvordan det er her inne??

Med tanke på alle mulige rare innlegg som har blitt skrevet her inne av HI, så kan jeg til en viss grad forstå skepsisen til flere av de her inne som nok føler at dette toppet kaka.. Jeg håper inderlig for Hi selv at dette er sant, og at hu kan få støtte og hjelp ute i real life slik at babydrømmen til slutt kan bli oppfylt.
Jeg sa aldri at jeg trodde dette var et dårlig forum, jeg sa bare at jeg ikke trivdes her inne.... Er to forskjellige ting det... For alt jeg vet så har dere det bra her inne... Men ut i fra denne tråden virka det ikke slik... Beklager hvis jeg fornærma deg
 
Veit du; jeg har vært på flere ulike terminforum hvor jeg ikke har sagt noen ting til tross for at jeg har mistenkt løgn. Den ene gangen ble vi så til de grader lurt og jeg hadde virkelig og oppriktig vondt av menneske! Det er stor forskjell på når senabortene oppdages og hva som rutinene. Ja sykehusene har absolutt forskjellige rutiner, men de er i hovedtrekk de samme. Mye av oppfølgingen etterpå er man selv med på å bestemme i forhold til begravelse, minnelund, obduksjon osv. Men en senabort i uke 18-19 der barnet har dødd noen dager før innebærer igangsettelse og fødsel. Ikke narkose og utskrapning. Det er stor forskjell!! Jeg er på ingen
Måte et forferdelig menneske og har forholdt meg fakta hun har kommet med og sett at det ikke henger på greip i det hele tatt! Denne tråden blir snart slettet av moderator og jeg kommer ikke til å bruke mer tid på den! Hadde jeg vært i tvil hadde jeg aaaaaldri beskyldt noen for slik løgn !

Du TROR det er løgn, en av grunnene at jeg ble så irritert. Du kan jo unulig vite?
Ei som var svært nær meg opplevde senabort, ble sendt hjem etter en svipptur på sykehus. Par uker senere ble hun innlagt med infeksjon..
Kan du bare fordi du er helsearbeider si at alle i Norge med samme diagnose får akkurat samme behandling, fordi alle har like gode rutiner?
 
Back
Topp