⭐️ IKM UKE 50 ⭐️

Her har EL-slimet meldt sin ankomst- tydeligere enn på lenge faktisk. Da gjenstår det bare at stimuleringen gjør jobben og at follikler har vokst siden sist- ny kontroll og UL i morgen (sprøytedag 9). Håper det ser litt lysere ut enn siden sist; og at økt dose Gonal + et par dager har gjort susen.

hei!
Klarer ikke å la være å slenge meg med:rolleyes:
Pileah - 27 - pp12 - B2 - EL 29/11 - IKM 14/12

Må legge ved EL-testen i dag:D:D:D

Vedlegg

• 8369F4A9-57E8-419A-86DB-21D8D0B5C364.jpeg
    8369F4A9-57E8-419A-86DB-21D8D0B5C364.jpeg
    384 KB · Visninger: 55
MiaBella - 39 - pp2 - B4 - EL 29/11 - IKM 14/12

Heeyy Ladies!!
Da melder jeg også på for denne gruppen :)

Har tre barn fra 14-20 år, nygift og ønsker en siste med mannen min <3

Vet ikke eksakt når EL. Tok tester to dager på rad nå. Negativt. I følge FLO appen har jeg EL mandag 29 nov. Så får vi se. Tester igjen imorgen :)

Men har lagt inn aksjer igår og idag

Siden jeg er 39’år, har jeg ingen forventninger på å bli rask gravid som de 3 andre, den første med p pilla og to andre på første forsøk. Men er lov å håpe det ikke tar alt for lang tid :)

Blir spennende å følge med dere <3

Siden TR kom noen dager senere enn forventet sist syklus, så har Clue /Flo regnet ut at jeg egentlig fikk EL opptil 2-3 dager senere enn forventet. Hvis det skjer denne perioden også så klarer vi ikke å få til aksjelegging på EL for jeg skal reise bort dagen etter foreløpig planlagt El - håper syklusen har stabilisert seg litt nå.

Og hvis det ikke går denne PP, så blir det kanskje booster vaksine neste, så da blir det jo bare krøll igjen også... Kanskje på tide og vurderer EL tester etterhvert...

Hvordan går det med alle andre her - noen som har fått tilbud om booster dosen enda?

Noen som har hatt slike grafer som dette der EL ikke har vært? Forventet EL er 04.12 i følge Premom og 02.12 i følge Flo. Har fått negative EL tester siste dagene og tok ikke i forrige uke siden jeg akkurat var ferdig TR. La inn en aksje 24.11 :shy: Hva tror dere? Har EL vært? Ny på dette med temping forresten :angelic: Klokkeslett har vært litt variabelt med opptil 40 min forskjell :sorry:

Vedlegg

• 83879C97-7F22-40A3-98E8-7E91B5CA265E.jpeg
    83879C97-7F22-40A3-98E8-7E91B5CA265E.jpeg
    499,8 KB · Visninger: 35
Noen som har hatt slike grafer som dette der EL ikke har vært? Forventet EL er 04.12 i følge Premom og 02.12 i følge Flo. Har fått negative EL tester siste dagene og tok ikke i forrige uke siden jeg akkurat var ferdig TR. La inn en aksje 24.11 :shy: Hva tror dere? Har EL vært? Ny på dette med temping forresten :angelic: Klokkeslett har vært litt variabelt med opptil 40 min forskjell :sorry:
Nei el har nok ikke vært :) FF er nok litt forvirra fordi du hadde to stigninger og ganske stort hopp, men du ser at streken er stiplede. Det betyr at FF er usikker på el, så fortsett å teste og tempe etter el! Gjerne registrer negativ el-tester i FF :)

Eggmåling hos gyn i dag viste et stort og fint egg som kommer til å slippe i løpet av uken:nailbiting: Slimhinnen hadde bra tykkelse. Hadde et lite håp når el-slimet kom i går kveld, men var så gøy å få bekreftet hos gyn at det faktisk skjer noe denne gangen :D

Eggmåling hos gyn i dag viste et stort og fint egg som kommer til å slippe i løpet av uken:nailbiting: Slimhinnen hadde bra tykkelse. Hadde et lite håp når el-slimet kom i går kveld, men var så gøy å få bekreftet hos gyn at det faktisk skjer noe denne gangen :D
Hurra :joyful:

Jeg har ganske vondt i magen denne morgenen. Kan minne om menssmerter, men håper det bare litt ekstra el-smerter som er på gang. Jeg er vandt med å kjenne el, men ikke så kraftig som dette…Kniper liksom i livmor. Er selvfølgelig tom for el-tester, men venter på nye i posten i dag. La inn askjer i går kveld, og regner med det blir en runde i dag også.

Nei el har nok ikke vært :) FF er nok litt forvirra fordi du hadde to stigninger og ganske stort hopp, men du ser at streken er stiplede. Det betyr at FF er usikker på el, så fortsett å teste og tempe etter el! Gjerne registrer negativ el-tester i FF :)
Nå ble jeg glad!! Hvordan legger jeg inn negative tester? Tusen takk for svar :happy::happy:

Har murra ekstremt i livmor de siste dagene, og livmortappen er så øm at det nesten er vondt å ha sex :eek: men det bekrefter i alle fall EL testene som var positive i går og på lørdag :) skikkelig spent! Føler liksom vi kunne lagt inn enda flere aksjer, men en gang om dagen får holde håper jeg. Jeg hadde negativ EL test på morgenurin i dag tidlig, så muligens har EL vært i natt og da sier jeg at jeg er 1dpo i dag :D

Når legger dere inn aksjer?

Føler liksom det blir så lenge mellom når man har sex morgen, og så rekker man kanskje ikke før neste kveld. Altså 36 t mellom..

Velkommen til oss :Heartred

Da skriver jeg deg sånn;
Arella - Alder ? - PP1 - B2 - EL 27/12 - IKM 14/12 ?

ja ☺️
Arella - 29 - PP1 - B2 - EL 27/12 - IKM 14/12
Siden TR kom noen dager senere enn forventet sist syklus, så har Clue /Flo regnet ut at jeg egentlig fikk EL opptil 2-3 dager senere enn forventet. Hvis det skjer denne perioden også så klarer vi ikke å få til aksjelegging på EL for jeg skal reise bort dagen etter foreløpig planlagt El - håper syklusen har stabilisert seg litt nå.

Og hvis det ikke går denne PP, så blir det kanskje booster vaksine neste, så da blir det jo bare krøll igjen også... Kanskje på tide og vurderer EL tester etterhvert...

Hvordan går det med alle andre her - noen som har fått tilbud om booster dosen enda?

Ja har fått tilbud og takket nei fikk astra på første dose og skikkelig med bivirkninger! Pfizer andre og fikk noen heftige blødninger når jeg hadde spiral og ikke hatt en eneste blødning på 6år så jeg har takket nei rett og slett. Spent på hva arbeidsgiver gjør med det.

Føler liksom det blir så lenge mellom når man har sex morgen, og så rekker man kanskje ikke før neste kveld. Altså 36 t mellom..

her blir det stort sett kun på kveldene.

Her er vi heldig hvis vi klarer en gang rundt el, med mannens reisejobb samt flere små i hus; den minste på 7 mnd :)
Det er ikke for lenge imellom ihvertfall slik du beskriver :)
Forresten to ganger jeg har blitt gravid har vært morgen/dag-sex, har også lest at noen leger mener dette gir bedre sjangs enn kveld-sex, men vet ikke hvorfor :p

Last edited:

Hehe her blir det ikke mye mer enn annenhver dag tenker jeg, startet i går... - sist jeg ble gravid var det one shot one goal situasjon... Men blir vel oftere / bedre timet etterhvert som PP'ene evt hoper seg opp...

Annen hver dag. Det er faktisk det som er anbefalt, da får man «spart opp litt» mellom rundene, hehe. Det mest optimale tidspunktet skal visstnok være to dager før el.

hei!
Klarer ikke å la være å slenge meg med:rolleyes:
Pileah - 27 - pp12 - B2 - EL 29/11 - IKM 14/12

Må legge ved EL-testen i dag:D:D:D
Velkommen til oss:Heartred
Jøss, det var en knall positiv EL-test!:hilarious: Happy humping:joyful:

MiaBella - 39 - pp2 - B4 - EL 29/11 - IKM 14/12

Heeyy Ladies!!
Da melder jeg også på for denne gruppen :)

Har tre barn fra 14-20 år, nygift og ønsker en siste med mannen min <3

Vet ikke eksakt når EL. Tok tester to dager på rad nå. Negativt. I følge FLO appen har jeg EL mandag 29 nov. Så får vi se. Tester igjen imorgen :)

Men har lagt inn aksjer igår og idag

Siden jeg er 39’år, har jeg ingen forventninger på å bli rask gravid som de 3 andre, den første med p pilla og to andre på første forsøk. Men er lov å håpe det ikke tar alt for lang tid :)

Blir spennende å følge med dere <3
Velkommen til oss :Heartred Blir spennende å følge deg her, om det klaffa fort for dere igjen nå eller ikke. Alderen kan gi en påvirkning ja:shy:

Lykke til:Heartred

Her blir det annenhver dag i forkant av el, dagen før og dagen etter el. Eventuelt samme dag. Men stresser ikke. Prøver å gjøre det til noe hyggelig :Heartred denne runden har vi mulighet til å legge inn en del aksjer. Det er ikke alltid mtp. at begge jobber turnus.

Back
Topp