⭐️ IKM UKE 50 ⭐️

Hvordan går det, jenter? Idag er jeg 4 DPO, i flg FF. Mens Premom har 3 DPO. Jeg velger å følge FF sitt :joyful:

Igår kveld og idag har jeg mild form for svak stikninger nederst mage og oppblåst, som om noe jobber der nedi:hilarious: Men er fortsatt veldig tidlig, så venter spent å se hva som skjer de kommende dagene :angelic: Håper og krysser fingrene for at det gikk denne gangen!:Heartred

Vedlegg

• 943B1503-C71E-4F43-991A-38CC3F81E6FA.jpeg
    943B1503-C71E-4F43-991A-38CC3F81E6FA.jpeg
    1,2 MB · Visninger: 64
Hvordan går det, jenter? Idag er jeg 4 DPO, i flg FF. Mens Premom har 3 DPO. Jeg velger å følge FF sitt :joyful:

Igår kveld og idag har jeg mild form for svak stikninger nederst mage og oppblåst, som om noe jobber der nedi:hilarious: Men er fortsatt veldig tidlig, så venter spent å se hva som skjer de kommende dagene :angelic: Håper og krysser fingrene for at det gikk denne gangen!:Heartred

Så spennende! Krysser fingrer og tær for deg:Heartred
Her går det så sakte:hungover: cd15 i dag og el-testen er litt mer rosa enn i går, så håper det snart er klart til å slippe:D skal ta en ny el-test til kvelden og se hvordan det ligger an da:smiley-angelic001

Vedlegg

• CCF8EE63-4ECD-445E-BF2B-ABAE06603781.jpeg
    CCF8EE63-4ECD-445E-BF2B-ABAE06603781.jpeg
    48,5 KB · Visninger: 53
Premom sier at jeg er 2 dpo i dag, bare 12 dager igjen til ikm :hungover: jeg ser i tillegg at jeg har bestilt feil graviditetstester og ikke har tidligtester! Når man i tillegg produserer hgc seint, vurderer jeg å bestille tidligtester selv om jeg har nok av vanlige:hilarious:

Så spennende! Krysser fingrer og tær for deg:Heartred
Her går det så sakte:hungover: cd15 i dag og el-testen er litt mer rosa enn i går, så håper det snart er klart til å slippe:D skal ta en ny el-test til kvelden og se hvordan det ligger an da:smiley-angelic001
Nærmer seg iallfall for deg!:love7 Har egentlig forventet EL cd18 ca, men her kom den plutselig tidligere og håper det er et tegn på gullegget :Heartred

Lurt å teste igjen om kvelden ja:joyful:

Premom sier at jeg er 2 dpo i dag, bare 12 dager igjen til ikm :hungover: jeg ser i tillegg at jeg har bestilt feil graviditetstester og ikke har tidligtester! Når man i tillegg produserer hgc seint, vurderer jeg å bestille tidligtester selv om jeg har nok av vanlige:hilarious:
Feilbestilling kan skje, men så kjedelig! Da ender du jo med en haugevis av tester om du bestiller tidligtester også :hilarious:

Men har lest og sett at vanlige tester kan slå ut før tidligtest faktisk, så hvis jeg var deg så hadde jeg kjørt på de jeg hadde feilbestilt :D

Skulle ønske jeg hadde litt mer kontroll som dere andre her :smiley-ashamed004 har ikke tester for EL noen gang og siden dette også er første mulige sjangs etter jeg fjerna spiralen så har jeg ingen ide om syklusen overhode. Har ikke hatt TR siden før guttungen på snart 7 liksom :laughing002

Men i dag er det 14 dager siden TR kom og jeg sitter med en følelse av at lørdag var dagen egentlig, kaaaanskje i går. Så jeg tror jeg venter til søndag med første testen :excited001 eller er det egentlig mulig å teste positivt så tidlig?

Skulle ønske jeg hadde litt mer kontroll som dere andre her :smiley-ashamed004 har ikke tester for EL noen gang og siden dette også er første mulige sjangs etter jeg fjerna spiralen så har jeg ingen ide om syklusen overhode. Har ikke hatt TR siden før guttungen på snart 7 liksom :laughing002

Men i dag er det 14 dager siden TR kom og jeg sitter med en følelse av at lørdag var dagen egentlig, kaaaanskje i går. Så jeg tror jeg venter til søndag med første testen :excited001 eller er det egentlig mulig å teste positivt så tidlig?

Det er litt tidlig så det er godt mulig du får negativ test selv om du kanskje er gravid. Det tidligste jeg har fått positiv test er 9 dager etter eggløsning (har vært gravid tre ganger), men dette er jo selvfølgelig individuelt.

Sååå… egget har sluppet? :wideyed::) jeg har veldig kort LH topp, sånn til info

Vedlegg

• 83A4D5C4-BB40-4B13-8F4A-46DBB65AF77C.png
    83A4D5C4-BB40-4B13-8F4A-46DBB65AF77C.png
    4,1 MB · Visninger: 68
Feilbestilling kan skje, men så kjedelig! Da ender du jo med en haugevis av tester om du bestiller tidligtester også :hilarious:

Men har lest og sett at vanlige tester kan slå ut før tidligtest faktisk, så hvis jeg var deg så hadde jeg kjørt på de jeg hadde feilbestilt :D
Ja, sant :) har jo ikke lyst å trenge så mange;) har ikke brukt tidligtester i mine to forrige graviditeter, og da slo jeg ut først 1 uke over ikm!! Men da visste jeg jo at jeg var gravid før testen var pos:hilarious:

Baaah, dumme temp :banghead: Håper det bare var en rar temp i dag så den går opp igjen i morgen. Tror EL var kvelden CD13 og at jeg er 3 dpo i dag. Men altså, orker ikke mer aksjelegging på en stund, så best at EL har vært :hilarious::hilarious::hilarious:
DBEA4099-5A20-4649-9EDC-913309B6D810.jpeg

:rolleyes::hilarious::hilarious:
Baaah, dumme temp :banghead: Håper det bare var en rar temp i dag så den går opp igjen i morgen. Tror EL var kvelden CD13 og at jeg er 3 dpo i dag. Men altså, orker ikke mer aksjelegging på en stund, så best at EL har vært :hilarious::hilarious::hilarious:
Vis vedlegget 372393

Skjønner hvordan du har det. Er helt ny på temping og det sier meg foreløpig ikke all verden!

Vet du hva de trekantene i grafen betyr forresten?

hilsen newbie :hilarious:

Her begynner det å skje noe hvertfall :woot: Spennende å følge med her nå!

Men dere, nå har jeg et spørsmål til dere. Tidligere i kveld opplevde jeg masse (det som ligner på) EL slim, men begynte å tenke på om dette kan være rester etter aksjen vi la inn i går kveld? Kan det ligge i skjeden så lenge eller var det mest sannsynlig EL slim? Hva tror dere? :angelic:

Vedlegg

• C581BB54-B38C-415A-8199-F7FAFEA53473.png
    C581BB54-B38C-415A-8199-F7FAFEA53473.png
    2,7 MB · Visninger: 56
  • 55E4BDAF-26CE-4F61-A01B-65186180972A.jpeg
    55E4BDAF-26CE-4F61-A01B-65186180972A.jpeg
    493,4 KB · Visninger: 56
:rolleyes::hilarious::hilarious:

Skjønner hvordan du har det. Er helt ny på temping og det sier meg foreløpig ikke all verden!

Vet du hva de trekantene i grafen betyr forresten?

hilsen newbie :hilarious:

De betyr at man har tempet til en annen tid enn vanlig :happy: Egentlig skal man tempe til ca samme tid hver dag. Som du ser er jeg ikke så nøye på det i starten av syklusen :joyful: Da er det egentlig ikke vits å tempe egentlig, men hiver inn en måling hvis jeg føler for det :p

Men dere, nå har jeg et spørsmål til dere. Tidligere i kveld opplevde jeg masse (det som ligner på) EL slim, men begynte å tenke på om dette kan være rester etter aksjen vi la inn i går kveld? Kan det ligge i skjeden så lenge eller var det mest sannsynlig EL slim? Hva tror dere? :angelic:

Tmi warning :troll: Hadde sånn i dag jeg og! En kladd med litt tykkere enn EL-slim, blankt. Har hatt det i tidligere sykluser også, konkludert med at det er rester av ett-eller-annet :lurking: Jeg tror jeg er 3 dpo, vi la inn aksjer i går :)

Jeg har konkludert med at restene ofte kan bli værende lenger enn jeg ønsker :confused005 sex på kvelden resulterer ofte i «rester» eller endret utflod både morgen og formiddag, gjerne ettermiddag også, her jaffal. Klager støtt over disse «mengdene» :hilarious:

Hvordan tolker dere testene som er litt ujevne i fargen? Synes dette er vanskelig :sorry:

Vedlegg

• 03F35AF1-FAD3-44D4-AB66-ABE19758E273.jpeg
    03F35AF1-FAD3-44D4-AB66-ABE19758E273.jpeg
    569,6 KB · Visninger: 75
Det går så utrolig sakte… :shifty: Jaja. Håper og krysser fingrene for at imorgen er dagen :D

Vedlegg

• 42E0DFAE-8753-4E0E-BC48-95325F6330B5.png
    42E0DFAE-8753-4E0E-BC48-95325F6330B5.png
    2,9 MB · Visninger: 56
  • DFA6F3C2-7C1A-4D35-9581-C9F647DFC7B2.png
    DFA6F3C2-7C1A-4D35-9581-C9F647DFC7B2.png
    575 KB · Visninger: 53
Spennende :woot: Premom rater den som 0,66 bare, burde jeg inn å endre på fargen kanskje? Har allerede hoppet på han, ligger for øyeblikket med to puter under bekkenet med føttene på hodegavelen :laughing002:laughing002:laughing002

Premom altså, makan til pessimist :hilarious: Juhu, digger innsatsen :smiley-bounce022 Hender jeg ligger litt høyt med beina selv :hilarious:

Back
Topp