Hvordan går det, jenter? Idag er jeg 4 DPO, i flg FF. Mens Premom har 3 DPO. Jeg velger å følge FF sitt 
Igår kveld og idag har jeg mild form for svak stikninger nederst mage og oppblåst, som om noe jobber der nedi
Men er fortsatt veldig tidlig, så venter spent å se hva som skjer de kommende dagene
Håper og krysser fingrene for at det gikk denne gangen!

Igår kveld og idag har jeg mild form for svak stikninger nederst mage og oppblåst, som om noe jobber der nedi
Men er fortsatt veldig tidlig, så venter spent å se hva som skjer de kommende dagene
Håper og krysser fingrene for at det gikk denne gangen!
cd15 i dag og el-testen er litt mer rosa enn i går, så håper det snart er klart til å slippe
Har egentlig forventet EL cd18 ca, men her kom den plutselig tidligere og håper det er et tegn på gullegget
har ikke tester for EL noen gang og siden dette også er første mulige sjangs etter jeg fjerna spiralen så har jeg ingen ide om syklusen overhode. Har ikke hatt TR siden før guttungen på snart 7 liksom 
eller er det egentlig mulig å teste positivt så tidlig?
Håper det bare var en rar temp i dag så den går opp igjen i morgen. Tror EL var kvelden CD13 og at jeg er 3 dpo i dag. Men altså, orker ikke mer aksjelegging på en stund, så best at EL har vært
Spennende å følge med her nå!
Egentlig skal man tempe til ca samme tid hver dag. Som du ser er jeg ikke så nøye på det i starten av syklusen
Hadde sånn i dag jeg og! En kladd med litt tykkere enn EL-slim, blankt. Har hatt det i tidligere sykluser også, konkludert med at det er rester av ett-eller-annet
Jeg tror jeg er 3 dpo, vi la inn aksjer i går
sex på kvelden resulterer ofte i «rester» eller endret utflod både morgen og formiddag, gjerne ettermiddag også, her jaffal. Klager støtt over disse «mengdene» 
Jaja. Håper og krysser fingrene for at imorgen er dagen
Hender jeg ligger litt høyt med beina selv