⭐️ IKM UKE 50 ⭐️

Nei, men etter gud vet hvor mange kjemiske var det dessverre litt forventet :(
Hvordan er det på din front?

Her er jeg like forvirra som i går.. ingen spotting, hadde litt murringer i natt så regnet med jeg skulle våkne til enten mensen eller i det minste spotting.. men neida.. sitte her som et spm tegn.. har på truseinnlegg og kjøpt inn tamponger :hilarious:

Men tok denne nå nettopp.. :pompus: ikke morgenurin akkurat :hilarious:
 

Vedlegg

  • 20211221_135409.jpg
    20211221_135409.jpg
    1,3 MB · Visninger: 94
Her er jeg like forvirra som i går.. ingen spotting, hadde litt murringer i natt så regnet med jeg skulle våkne til enten mensen eller i det minste spotting.. men neida.. sitte her som et spm tegn.. har på truseinnlegg og kjøpt inn tamponger :hilarious:

Men tok denne nå nettopp.. :pompus: ikke morgenurin akkurat :hilarious:
Åh, der skimter man en strek, ja! :pompus:
Håper håper for din del at den blir sterkere :Heartred
 
Ja det skjønner jeg!! Veldig spennende :joyful:
Det er ganske sikkert kjemisk ja. Skummelt å få forhåpninger nok en gang, så må innrømme at jeg er ganske lei meg idag :(

Litt usikker hvor mye spenning jeg klarer :hilarious: men om tempen dropper igjen i morgen ender det vel med kjemisk her og :facepalm: klarer liksom ikke slå meg til ro med at det ikke blir kjemisk her også.. :meh: er jo bare det jeg har hatt etter SA i april..

Så forstår deg godt ang forhåpningene ❤
 
Hvordan går det med dere resten av gruppa her?:)
Noe nye oppdateringer? :joyful:
 
Litt usikker hvor mye spenning jeg klarer :hilarious: men om tempen dropper igjen i morgen ender det vel med kjemisk her og :facepalm: klarer liksom ikke slå meg til ro med at det ikke blir kjemisk her også.. :meh: er jo bare det jeg har hatt etter SA i april..

Så forstår deg godt ang forhåpningene ❤
Huff, leit å høre at du har opplevd å miste flere ganger du også, det er trist :Heartred
Noe nytt idag? :dummy:
 
Så kjedelig å lese om de kjemiske her, sender dere en ekstra klem! Ellers vil jeg ønske alle dere fine IKM uke 50-damer en riktig god jul ❤️ Håper eggene som godgjør seg i jula blir til fine spirer hos dere :love017:santa Skal fortsette å snike på dere ❤️
 
Back
Topp