Juniblomsten
Flørter med forumet
Da kom TR I dag 16 dpo
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikm idag, og fortsatt negative tester. Har hatt skikkelig menssmerter i en uke allerede, så hadde vært fint å bare fått tr nå, siden jeg allikevel ikke er gravid
Uken har gått, og dagens siste IKM’ere her.
Beklager at jeg har vært veldig fraværende de siste dagene Har plutselig blitt en kjempe hektisk uke, både hjemme og jobb samt juleforberedelser Har lest gjennom meldingene her, og har oppdatert lista. Men usikker om jeg overså noen her eller feil oppdaterte noen, så er fint om dere som er på lista her kan oppdatere på hvordan det går
@lilleeemy
@Frk. H
@Nufa
@hani94
@snorkfrøken
@Tar livet som det faller seg.. ❤
@Håperpåtre
@Angeldust
Og jeg vil også ønske dere alle her ei riktig god jul!
Oss andre som fortsatt prøver håper at vi får flaks neste gang! Nå kan vi få kose oss ekstra med drikke/ mat til julGratulerer til dere med to streker!
Jeg befinner meg i uke 2, så noen av dere "sees" vi nok til etter jul! Dere som er igjen, bare å oppdatere her så fikse jeg lista ferdig for IKM uke 50
Spennende! Håper det er ei spire som sitter gjemt derHadde tempdrop på ca 0,3 i dag, fortsatt lukket tapp og ømme pupper.. ligge godt over coverline så får se hva tempen i morgen sier.. men pleier alltid starte dagen med spotting ikm.. har ikke tatt noe test i dag.. for regnet jo med tr skulle dukke opp siden tempen droppet..
Det var rart! Enten er det TR som brått kommer eller så får du skyhøy temp igjen imorgenKan ikke påstå jeg er noe klokere av dette.. fortsatt godt lukket tapp og ømme pupper..
Det var rart! Enten er det TR som brått kommer eller så får du skyhøy temp igjen imorgen
Åh, det er så kjedelig å gå sånn og vente altså.. Har du tatt noen ny test? Du ligger jo enda over coverline, heldigvisIKM her og... ingen tegn til tr her heller.. virker som tappen eg godt lukket fortsatt.. men ikke tatt noe ny test i dag siden tempfallet kom i dag.. :/
Åh, det er så kjedelig å gå sånn og vente altså.. Har du tatt noen ny test? Du ligger jo enda over coverline, heldigvis
Fortsatt negativ her.. men jeg føler jeg har alle tegn på at tr kommer da, spesielt med murringer.
Du skal ha for selvkontrollen ift testing. Selv tester jeg som en gal, for kaaaan jo hende den blir positiv etter 3 timer plutseligNei ikke tatt noe ny test, skal ta en senere etter å ikke ha drukket noe særlig nå i morgentimene så sant tr ikke kommer som lyn fra klar himmel
Ja ligger heldigvis over enda.. men usikker om det hjelper eller ikke.. burde gått opp eller enda mer ned får alltid et veldig tempfall før tr.. dette er jo bare tull
Negativ på deg ja.. mye murringer? Andre tegn på tr?
Du skal ha for selvkontrollen ift testing. Selv tester jeg som en gal, for kaaaan jo hende den blir positiv etter 3 timer plutselig
Virker som det er tull for flere denne måneden, merkelig. Håper tempen din skyter opp igjen imorgen, og at test blir positiv
Her har mine tegn på tr vært primært smerter. Hadde så sterke smerter på lørdag at jeg måtte ta smertestillende. Satt i koppen og dro ut, men den dukka jo ikke opp. Dessuten har utfloden minsket, slik det pleier før ikm. Tappen syns jeg varierer veldig, så den er det umulig å tolke.. På den andre siden har jeg hatt stikninger i livmora, vært veldig varm på natta, og syns puppene har vokst litt. Alt dette regner jeg egentlig med er pms, for en test burde jo ha blitt positiv nå, 1 dag over ikm?
Spira som klamra seg fast her nå, satt på PP13. Har nettopp blitt henvist til utredning for sekundær infertilitetTR i dag 14 dpo… Bare å brette opp ermene for PP6, det er vel normalt at det kan ta tid å bli gravid? Det trenger ikke være noe galt når det ikke har skjedd enda? Min mann mener vi burde sjekke oss, men jeg tenker dette er normalt. Første satt på første forsøk og derfor er dette så kjipt når vi hadde litt høye forventninger til å begynne med
Gratulerer til alle dere flotte damer som har fått to streker på graviditetstesten denne runden
Her er forøvrig dagens test. Går vel knapt nok an å bli mer blenda
Kudos allikevel! Jeg sier det samme til meg selv støtt, men ryker tidlig på tester nesten hver månedHah! Jo takk, første gangen jeg har noe som helst selvkontroll bruker jo gudene må vite hvor mange tester ellers
Såpass ja, ikke noe gøy når det blir så mye smerter.. her kjenner jeg ikke noe særlig smerter ved mens.. noe som er både bra og dårlig.. får jo ingen forvarsel
Mjaaa, har et søskenbarn som såvidt fikk positiv test 3 dager over ikm.. det resulterte i en frisk og fin jente ❤
Kudos allikevel! Jeg sier det samme til meg selv støtt, men ryker tidlig på tester nesten hver måned
Det gir bittelitt håp at noen tester positivt sent, selv fikk jeg positiv 4 dager over ikm med første, men det var ikke planlagt, og det falt meg ikke inn å teste før. Så sånn sett vet jeg ikke hvordan hcg-produksjonen min er
Streksynet mitt syns forresten jeg ser en bitteliten strek på din test? Mulig skygge, men absolutt ikke grunn til å gi opp håpet enda syns jeg