⭐️ IKM UKE 50 ⭐️

Heihei :joyful:

Siden jeg så at det var ingen som har begynt med gruppa uke 50 ennå tar jeg meg gjerne denne jobben igjen. Håper at det var ok og at dere blir fornøyde!:angelic: Bli gjerne med i gruppen for å dele erfaringer, opplevelser, tester, temping, DPO-land osv her! :hello

Du skriver deg inn slik:

Nick - alder - prøveperiode - Barn - EL - IKM
Eksempel:

Mammatiltrekløveret<3 - 35 - PP27 - B4 - EL 27/11 - IKM 14/12


Håper at dette blir en rekord-gruppe som ender med mange positive g-tester og nyte den beste julegaven/romjulsgave, nemlig med 2 streker på g-testen :Heartred
Satser på at vi får august-babyer i armene våre!:love7 Ønsker dere alle som melder seg inn her masse lykke til, og det blir en fin slutt på året vår på prøvingen! Og håper vi blir en kjempe koselig og aktiv gruppe her som også går videre over til august-termin sammen:Heartred


⭐️ ~ Uke 50 ~ ⭐

Mandag 13/12


Tirsdag 14/12

Onsdag 15/12
✨ Lilleeemy - 27 - B4 - PP4 - EL? - IKM - 15/12?

Torsdag 16/12
✨ Frk.H - 25(26 i starten av des) - PP4 - B2 - EL 1/12 - IKM 16/12
✨ Nufa - 35 - PP8 (etter SA i uke 6) - EL 3/12 - IKM 16/12

Fredag 17/12
✨ Snorkfrøken - 36 - PP3 - B1 - EL 3/12 - IKM 17/12

Lørdag 18/12

Søndag 19/12
✨ Tar livet som det faller seg - 32 - PP9 (etter SA) - B1(med ny mann, har fra tidligere forhold) - EL 3-6/12 -IKM 19/12



~ GRAVID ~ :love7
:Heartred
Mira95 - 26 - PP2 - B3 - EL 28/11 - IKM 13/12 (10/11 dpo)
:Heartred
Astrantia - 33 - PP7 etter SA/ PP22 totalt - B1 - EL 29/11 - IKM 14/12 (9 dpo)
:Heartred
Pileah - 27 - PP12 - B2 - EL 29/11 - IKM 14/12 (12 dpo)
:Heartred Lillarosa - 32 - PP3 - B2 - EL 30/11 - IKM 15/12 (9 DPO)

~ TR ~ :crybaby2
☠️ Nøttelita - 39 - PP5? - B4 - EL 2/12 - IKM 16/12
☠️ ing36 - 37 - PP5 - B2 - EL 29/11 - IKM 14/12 (13 dpo)
☠️ Forelsketoghåpefull - 32 - PP2 (etter SA) / PP5 totalt - B1 - EL 30/11 - IKM 14/12
☠️ Frukt88 - PP26 - B3 - EL 2/12 - IKM 16/12
☠️ Superappelsin - 25 - PP14 - B1 - EL 2/12 - IKM 13/12
☠️ Mammatiltrekløveret<3 - 35 - PP27 - B4 - EL 27/11 - IKM 14/12 (16 dpo)
☠️
Irrgrønn - 37 - PP 13 - B1 - EL 28/11 - IKM 13/12
☠️ Rainbow Baby 2022 - 34 - PP3 etter SA - B2 - EL 1/12 - IKM 13/12 (13 dpo)
☠️ Brevdua - 37 - PP18 - B1 - EL 2/12 - IKM 15/12
☠️ MiaBella - 39 - PP2 - B4 - EL 29/11 - IKM 14/12
☠️ Forglemmegei20 - 33 - P1 - B2 - EL 1/12 - IKM 16/12 (14 dpo)
☠️ Vilje35 - 35 - PP12 - B1 - IVF-runde1 - IKM 16/12
☠️ Juvelen10 - 28 - PP5 - EL 4/12 - IKM 18/12 (14 dpo)
☠️
Sask - 30 - PP34 - B1 - EL 3/12 - IKM 17/12 (14 dpo)
☠️
Juniblomsten - 38 - PP6 - B2 - EL 2/12 - IKM 16/12 (16 dpo)
☠️ Arella - 29 - PP1 - B2 - EL 27/12 - IKM 14/12
☠️ Håperpåtre - 38 - PP2 - B3 - EL 5-6/12 - IKM 19-20/12
☠️ hani94 - 27 - PP3 - B2 - EL 2/12 - IKM 17/12
☠️ Angeldust - 30 - PP14 - B2 - EL 7/12 - IKM 19/12
 
Last edited:
Hei!:love7

Jeg kan begynne med å fortelle litt om prøvingen vår. Nå går vi inn mot periode nr 27. Det har gått lang tid ja, men vi gir oss ikke opp! Grunnet PCOS så har vi slitt dessverre med å bli gravide. I de siste syklusene har jeg tatt letrozol og da fikk jeg EL alle gangene med modne egg. Funket helt gull på meg, og nesten presis med EL/IKM. Forrige syklus prøvde jeg med Ovitrelle tillegg, men da gikk det ikke denne gangen dessverre. Prøver igjen her nå med 4.syklus av Letrozol (dobbel dose). Og kanskje med Ovitrelle igjen, skal høre med gyn først om dette.

Jeg skal inn til gyn for oppfølging etter letrozol på UL syklus dag 12. (om to uker). Da skal vi snakke mer om IVF og opplegget på det. Var snakk om å ta ut egg osv.

Kommer med oppdateringer underveis her!:joyful:

Jeg skal både ta temp / EL-tester igjen denne syklusen. Kanskje det blir flere her som skal også det? :)
 
Endelig har vi bestemt oss for å prøve på nr 2 - sluttet på prevensjon i mai og har bare vært litt påpasselige rundt EL og nå er sambo endelig klar! Har ganske stabil syklus så tror det blir:

Forglemmegei20 - 33 - P1 - B2 - EL 29/11 - IKM 14/12

Gleder meg til å henge med alle her og lykketil!
 
Så bra du har laget gruppe :D 12dpo her og venter på tanta for å komme i gang med ny PP. Sniker litt her så lenge, trenger å se fremover :happy: Venter med å skrive meg inn til jeg ser akkurat hvilken dag TR starter. Dette blir PP22 totalt (inkluderer en SA og en inkomplett SA/MA). Håper på en tidlig julegave i år og augustbaby :love017 Har ingen barn fra før.
 
Takk for at du opprettet gruppen! Kjempebra! Her kom tanta i dag og jeg har syklus på 30 dager, så da havner jeg her :)

Her begynte vi prøvingen på nummer to i fjor vår. Jeg ble gravid etter jul, men vi mistet babyen i sommer, 19 uker på veg. Det er tungt å være i prøvemodus igjen etter noe sånt, så jeg håper det klaffer snart. Vår eldste er født i august og augustbaby har jeg god erfaring med!

Lykke til alle sammen! Håper særlig for dere som har prøvd lenge, at dette blir syklusen hvor det endelig klaffer :smiley-angelic001

ing36, 37 år, pp5, B2, EL 29/11, IKM 14/12
 
Endelig har vi bestemt oss for å prøve på nr 2 - sluttet på prevensjon i mai og har bare vært litt påpasselige rundt EL og nå er sambo endelig klar! Har ganske stabil syklus så tror det blir:

Forglemmegei20 - 33 - P1 - B2 - EL 29/11 - IKM 14/12

Gleder meg til å henge med alle her og lykketil!
Velkommen inn til gruppa her :Heartred Lykke til:love7

Så bra du har laget gruppe :D 12dpo her og venter på tanta for å komme i gang med ny PP. Sniker litt her så lenge, trenger å se fremover :happy: Venter med å skrive meg inn til jeg ser akkurat hvilken dag TR starter. Dette blir PP22 totalt (inkluderer en SA og en inkomplett SA/MA). Håper på en tidlig julegave i år og augustbaby :love017 Har ingen barn fra før.
Velkommen til gruppa her skal du være :Heartred Bare kom tilbake med mer info når du vet mere. Håper dette blir din lykke måned nå, og det må jo bli din tur nå!:Heartred Vi har nå havnet igjen i samme IKM-gruppe, og det er koselig!:joyful:
Lykke til! :love7
 
Takk for at du opprettet gruppen! Kjempebra! Her kom tanta i dag og jeg har syklus på 30 dager, så da havner jeg her :)

Her begynte vi prøvingen på nummer to i fjor vår. Jeg ble gravid etter jul, men vi mistet babyen i sommer, 19 uker på veg. Det er tungt å være i prøvemodus igjen etter noe sånt, så jeg håper det klaffer snart. Vår eldste er født i august og augustbaby har jeg god erfaring med!

Lykke til alle sammen! Håper særlig for dere som har prøvd lenge, at dette blir syklusen hvor det endelig klaffer :smiley-angelic001

ing36, 37 år, pp5, B2, EL 29/11, IKM 14/12
Takk :Heartpink Bare hyggelig, og syns det er helt greit å styre på enda en ny IKM gruppe :angelic: Men det var utrolig leit å lese at du mistet så langt på vei:sorry::Heartred Kan ikke føle hvor tøft du har hatt da jeg ikke har opplevd selv, men så bra at dere er klare for å forsøke igjen :Heartred Det er jo godt å vite at du har bare god erfaring med august-baby!:D
Du må ha lykke til!:love7
 
Velkommen inn til gruppa her :Heartred Lykke til:love7


Velkommen til gruppa her skal du være :Heartred Bare kom tilbake med mer info når du vet mere. Håper dette blir din lykke måned nå, og det må jo bli din tur nå!:Heartred Vi har nå havnet igjen i samme IKM-gruppe, og det er koselig!:joyful:
Lykke til! :love7

Ja, her var vi igjen. Koselig! ❤️ Godt å høre at du har fått syklusen på stell :happy: Masse lykke til du og! :love017 Her blir det nok testing både med strips og i tillegg digital el-test fra CB. Og temping :D Lykkes vi ikke denne gangen, planlegger vi å bestille time for utredning på nyåret, håper vi slipper det :smiley-angelic001
 
Hei dere, vi møtes igjen :Heartred Er i dag 13 dpo og venter TR i morgen. Prøvde WY denne syklusen, uten hell åpenbart. Tenker å bruke opp boksen neste syklus bare så jeg slipper å kaste den :laughing002 Skal for første gang starte med temping, og om noen har gode råd og tips- sier jeg jaaa takk :angelic: Har også brukt snus og tenkte jeg skulle slutte når jeg fikk positiv test (selvfølgelig), men tenker kanskje det er lurt å kutte ut nå. Så når mensen kommer/er ferdig- da blir det slutt på den kosen :rolleyes:

Juvelen10 - 28 - PP5 - EL 04.12. - IKM 18.12.21

Foreløpig ser det slik ut, satser på at TR kommer i morgen til riktig tid, så jeg kan være her med dere :love7 Dette måååå være mnd det klaffer for oss damer, tenk for en fin jul det blir :Heartred
 
Hei dere, vi møtes igjen :Heartred Er i dag 13 dpo og venter TR i morgen. Prøvde WY denne syklusen, uten hell åpenbart. Tenker å bruke opp boksen neste syklus bare så jeg slipper å kaste den :laughing002 Skal for første gang starte med temping, og om noen har gode råd og tips- sier jeg jaaa takk :angelic: Har også brukt snus og tenkte jeg skulle slutte når jeg fikk positiv test (selvfølgelig), men tenker kanskje det er lurt å kutte ut nå. Så når mensen kommer/er ferdig- da blir det slutt på den kosen :rolleyes:

Juvelen10 - 28 - PP5 - EL 04.12. - IKM 18.12.21

Foreløpig ser det slik ut, satser på at TR kommer i morgen til riktig tid, så jeg kan være her med dere :love7 Dette måååå være mnd det klaffer for oss damer, tenk for en fin jul det blir :Heartred
Velkommen til oss!:Heartred Da kom vi på samme IKM gruppe igjen og er hyggelig!:joyful: Vi får håpe på fin overraskelse til jul!

Når du skal begynne med temping så kan du bruke FF skjemaet, den er veldig genial!:D Og temp til samme tid hverdag, helst før du står opp fra senga om morgenen :joyful:

Masse lykke til, og blir spennende om WY vil hjelpe denne gangen og om du får EL også! :Heartred

Om du velger og føler klar for å slutte med snus kan du selvsagt gjøre det før:) Jeg snuser selv, men orker ikke å stresse med å slutte før jeg får positiv test da det kan gå flere måneder før jeg blir gravid:rolleyes:
 
Sask - 30 - PP 34 - B1 - EL 03/12 - IKM 17/12

Så hyggelig med ny gruppe!
Håper vi alle får et julemirakel i år:love7

Jeg tar siste provera tablett i morgen, så håper tr begynner i løpet av de neste dagene. Denne runden med provera har gitt meg en helt syk hodepine:inpain:

Første runde med enkel dose letrozol gav ikke el, så denne runden skal jeg ta dobbel dose. Jeg skal for første gang inn og ha ultralyd på cd12 for å se om jeg får et modent egg:nailbiting:

I løpet av de siste 2 månedene har 3 personer i familien blitt gravide. Jeg er så glad på deres vegne, men sitter igjen med følelsen: «Når er det min tur?»
Jeg har PCOS og har prøvd i 4 år:wtf:

Håper det snart er min tur og ønsker alle i gruppa masse lykke til denne runden!:Heartred
 
Sask - 30 - PP 34 - B1 - EL 03/12 - IKM 17/12

Så hyggelig med ny gruppe!
Håper vi alle får et julemirakel i år:love7

Jeg tar siste provera tablett i morgen, så håper tr begynner i løpet av de neste dagene. Denne runden med provera har gitt meg en helt syk hodepine:inpain:

Første runde med enkel dose letrozol gav ikke el, så denne runden skal jeg ta dobbel dose. Jeg skal for første gang inn og ha ultralyd på cd12 for å se om jeg får et modent egg:nailbiting:

I løpet av de siste 2 månedene har 3 personer i familien blitt gravide. Jeg er så glad på deres vegne, men sitter igjen med følelsen: «Når er det min tur?»
Jeg har PCOS og har prøvd i 4 år:wtf:

Håper det snart er min tur og ønsker alle i gruppa masse lykke til denne runden!:Heartred
Velkommen til oss andre her! :Heartred
Er absolutt enig med deg - håper alle får et julemirakel!:love7

Det er tøft å ha prøvd så lenge, føler med deg jeg:Heartred:Heartred Har prøvd lenge på alle barna mine, men jeg gav aldri opp så endte jeg med tre flotte barn og det håper jeg også det skjer med deg og ikke gi opp!:Heartred Blir spennende å høre om dobbel dose med letrozol vil hjelpe deg! Ønsker deg masse lykke til!:Heartred Jeg skal ta min 4.kur med letrozol nå ikveld (dobbel dose). Og skal tilbake til gyn dag 12, og det blir den 24/11 for å høre hvordan ståa er. Skal også snakke om videre hjelp med IVF osv, men jeg håper at det klaffer denne runden så jeg slipper unna :joyful:

Dette blir forsøket på den aller siste barnet i huset :Heartred
 
Velkommen til oss!:Heartred Da kom vi på samme IKM gruppe igjen og er hyggelig!:joyful: Vi får håpe på fin overraskelse til jul!

Når du skal begynne med temping så kan du bruke FF skjemaet, den er veldig genial!:D Og temp til samme tid hverdag, helst før du står opp fra senga om morgenen :joyful:

Masse lykke til, og blir spennende om WY vil hjelpe denne gangen og om du får EL også! :Heartred

Om du velger og føler klar for å slutte med snus kan du selvsagt gjøre det før:) Jeg snuser selv, men orker ikke å stresse med å slutte før jeg får positiv test da det kan gå flere måneder før jeg blir gravid:rolleyes:

Tusen takk ❤️ Jeg må si at den gjengen som er her inne er fantastiske!! For et samhold at mennesker som (kanskje?) ikke har møtt hverandre før :love7 Ja, vi satser på to fine streker til jul :santa

Det er mottatt og lastet ned! Er det noe om hvilket termometer som må brukes eller kan man bruke et vanlig som de fleste har i skuffen? Og et siste spørsmål, kan man starte tempingen når som helst eller bør det være fra CD1? :smiley-ashamed008 Helt blank på dette…

Ja, dette blir spennende! Tar du noe ekstra som skal høyne sjansene for å bli gravid annet enn medisiner? :Heartred Forhåpentligvis får jeg endelig bedre oversikt over EL denne gang :smiley-angelic001

Tja, klar og klar.. Det er som du sikkert vet- noe ved den «kosen» snus gir som er litt tøff å gi slipp på :angelic: Men jeg føler jeg bør gi det et forsøk likevel :nailbiting: Mulig jeg faller tilbake om det ikke blir positiv test neste mnd :yuck:
 
Superappelsin - 25 - PP14 - B1 - EL 2/12 - IKM 13/12

Trodde jeg skulle høre til uke 49, men ifølge mine (premom sine*) beregninger hører jeg visst til her sammen med dere :Heartred Jeg gleder meg til å snakke mer med dere i ukene som kommer, også slenger jeg meg på håpet om at dette blir en rekordgruppe :happy093.
 
Velkommen til oss andre her! :Heartred
Er absolutt enig med deg - håper alle får et julemirakel!:love7

Det er tøft å ha prøvd så lenge, føler med deg jeg:Heartred:Heartred Har prøvd lenge på alle barna mine, men jeg gav aldri opp så endte jeg med tre flotte barn og det håper jeg også det skjer med deg og ikke gi opp!:Heartred Blir spennende å høre om dobbel dose med letrozol vil hjelpe deg! Ønsker deg masse lykke til!:Heartred Jeg skal ta min 4.kur med letrozol nå ikveld (dobbel dose). Og skal tilbake til gyn dag 12, og det blir den 24/11 for å høre hvordan ståa er. Skal også snakke om videre hjelp med IVF osv, men jeg håper at det klaffer denne runden så jeg slipper unna :joyful:

Dette blir forsøket på den aller siste barnet i huset :Heartred

Tusen takk! Så fantastisk at du har fått tre barn og jeg håper detter er runden du får ditt fjerde!:Heartred
Det blir noen spennende uker fremover :D
 
Tusen takk ❤️ Jeg må si at den gjengen som er her inne er fantastiske!! For et samhold at mennesker som (kanskje?) ikke har møtt hverandre før :love7 Ja, vi satser på to fine streker til jul :santa

Det er mottatt og lastet ned! Er det noe om hvilket termometer som må brukes eller kan man bruke et vanlig som de fleste har i skuffen? Og et siste spørsmål, kan man starte tempingen når som helst eller bør det være fra CD1? :smiley-ashamed008 Helt blank på dette…

Ja, dette blir spennende! Tar du noe ekstra som skal høyne sjansene for å bli gravid annet enn medisiner? :Heartred Forhåpentligvis får jeg endelig bedre oversikt over EL denne gang :smiley-angelic001

Tja, klar og klar.. Det er som du sikkert vet- noe ved den «kosen» snus gir som er litt tøff å gi slipp på :angelic: Men jeg føler jeg bør gi det et forsøk likevel :nailbiting: Mulig jeg faller tilbake om det ikke blir positiv test neste mnd :yuck:

Du bør bruke termometer med to desimaler. Jeg bestilte mitt fra babyplan.no og de har veldig rask levering (2-3 dager til meg i Nord-Norge). Jeg pleier å begynne når jeg er ferdig med mensen, så det rekker du nok fint. Fertility Friend markerte til og med EL for meg en gang jeg bare fikk inn 5 målinger før eggløsning. Jeg synes det er litt artig å følge med på grafen, da skjer det liksom litt også i all ventingen.
 
Last edited:
Tusen takk ❤️ Jeg må si at den gjengen som er her inne er fantastiske!! For et samhold at mennesker som (kanskje?) ikke har møtt hverandre før :love7 Ja, vi satser på to fine streker til jul :santa

Det er mottatt og lastet ned! Er det noe om hvilket termometer som må brukes eller kan man bruke et vanlig som de fleste har i skuffen? Og et siste spørsmål, kan man starte tempingen når som helst eller bør det være fra CD1? :smiley-ashamed008 Helt blank på dette…

Ja, dette blir spennende! Tar du noe ekstra som skal høyne sjansene for å bli gravid annet enn medisiner? :Heartred Forhåpentligvis får jeg endelig bedre oversikt over EL denne gang :smiley-angelic001

Tja, klar og klar.. Det er som du sikkert vet- noe ved den «kosen» snus gir som er litt tøff å gi slipp på :angelic: Men jeg føler jeg bør gi det et forsøk likevel :nailbiting: Mulig jeg faller tilbake om det ikke blir positiv test neste mnd :yuck:
Det er utrolig viktig at vi er en støttende gruppe, selv om vi ikke kjenner hverandre:Heartred Skaper jo trygghet på en måte at vi forstår hverandre her enn at vi skulle bli til en plage for mennene våre som liksom skjønner aldri på oss damer:hilarious:

Du bør bruke termometer med to desimaler. Jeg bestilte mitt fra babyplan.no og de har veldig rask levering (2-3 dager til meg i Nord-Norge). Jeg pleier å begynne når jeg er ferdig med mensen, så det rekker du nok fint. Fertility Friend markerte til og med EL for meg en gang jeg bare fikk inn 5 målinger før eggløsning. Jeg synes det er litt artig å følge med på grafen, da skjer det liksom litt også i all ventingen.
Er enig med deg, er bare å begynne Nå:joyful: Temp med to desimaler er best for å kunne gi jevnt og riktig resultat. Er faktisk gøy å se hvordan temperaturen har gått gjennom månedene her og se forskjellen :angelic:
 
Superappelsin - 25 - PP14 - B1 - EL 2/12 - IKM 13/12

Trodde jeg skulle høre til uke 49, men ifølge mine (premom sine*) beregninger hører jeg visst til her sammen med dere :Heartred Jeg gleder meg til å snakke mer med dere i ukene som kommer, også slenger jeg meg på håpet om at dette blir en rekordgruppe :happy093.
Så koselig at du har havnet her!:Heartred
Velkommen til oss:Heartred
Måtte det bli en herlig gruppe og alle med to streker:love7
 
Da havna jeg også her. Endelig kom tr, to dager forsinka. Vært flere dager forsinka i to mnd nå, og jeg blir så stressa av det. Da blir tr enda mer forsinka, og så har vi en rullende ball. Synes syklusen min er lang nok fra før. Uansett, her er jeg!

Frk.H - 25(26 i starten av des) - PP4 - B2 - EL 1/12 - IKM 16/12

Håper vi får masse positive tester i gruppa :Heartred
 
Du bør bruke termometer med to desimaler. Jeg bestilte mitt fra babyplan.no og de har veldig rask levering (2-3 dager til meg i Nord-Norge). Jeg pleier å begynne når jeg er ferdig med mensen, så det rekker du nok fint. Fertility Friend markerte til og med EL for meg en gang jeg bare fikk inn 5 målinger før eggløsning. Jeg synes det er litt artig å følge med på grafen, da skjer det liksom litt også i all ventingen.
Tusen takk for tips, da skal jeg bestille fra Babyplan :woot: Spennemde pp med temping :)
 
Back
Topp