⭐️ IKM UKE 50 ⭐️

Jubler for el-slim og ørliten økning på el-testene :joyful: Da er det håp for at el dukker opp imorgen eller på onsdag! Krysser fingrene :angelic::angelic:

Nå ble jeg glad!! Hvordan legger jeg inn negative tester? Tusen takk for svar :happy::happy:
Trykk på dagen i kalenderen du ønsker å legge inn info, deretter følg ringene mine på bildene :D Hvis du bruker Premom til å legge inn testene dine, så kan du benytte deg av Advanced/Monitor OPK.

Vedlegg

• 9284C9DC-3CA1-4A5C-8B05-610598BB55EA.png
    9284C9DC-3CA1-4A5C-8B05-610598BB55EA.png
    769,6 KB · Visninger: 43
  • D0368ECE-C351-4A24-ABE1-5D97A28AAD47.jpeg
    D0368ECE-C351-4A24-ABE1-5D97A28AAD47.jpeg
    572,4 KB · Visninger: 44
  • 3FCF500C-C666-45CC-96AA-04EB220523E7.jpeg
    3FCF500C-C666-45CC-96AA-04EB220523E7.jpeg
    748,7 KB · Visninger: 42
Last edited:
Jippi; endelig klaffet el ifht mannens reisejobb. Sex i går kveld og positiv el-test i dag. Skulle gjerne hatt sex i dag også, men han er bortreist. Jeg er fornøyd lell :) såå glad nå! :p
Da begynner nedtellingen til testing…:hilarious:

Litt av en berg og dalbane på grafen denne pp’en :dance018

Vedlegg

• 5B4A9037-43F4-4638-A5C2-0A0A25EB5295.png
    5B4A9037-43F4-4638-A5C2-0A0A25EB5295.png
    552,9 KB · Visninger: 57
Litt av en berg og dalbane på grafen denne pp’en :dance018
Samme her. Jeg håper min stiger i morgen, hvis ikke har kanskje ikke egget sluppet? Jeg har hatt vondt både i går og i dag (mest i dag), så jeg er litt usikker på når jeg evt har hatt el, men det kan jo ha vært i dag.

Vedlegg

• 4DC3C9DC-F62C-4703-ABA8-02873B30FBBA.jpeg
    4DC3C9DC-F62C-4703-ABA8-02873B30FBBA.jpeg
    282,3 KB · Visninger: 45
Litt treig jeg, som vanlig. Men skjønte ikke helt disse IKM-trådene før nå

Nufa - 35 - PP 8 ( etter SA i uke 6) - 0 - 3/12 - 16/12

Første prøveperiode på Letrozol, så dette blir noe nytt. Dog PP midt oppi at jeg er skadet så blir spennende å se hva vi får til!

Jeg melder meg inn her jeg :angelic: EL er forsinket og jeg fikk peak i dag, så da er det muligheter :D

Forelsketoghåpefull - 32- PP2(etter SA)/ PP5 totalt- B1- EL 30.11 - IKM 14.12

Legger ved bilde av El-testene :)

Vedlegg

• Screenshot_20211130_063518_premom.eh.com.ehpremomapp.jpg
    Screenshot_20211130_063518_premom.eh.com.ehpremomapp.jpg
    584,5 KB · Visninger: 50
En liten oppdatering fra IVF-jomfruen :p

Jeg var på 2. kontroll i går og er kun tre av de som var på vei sist sist som er i potensielt riktig størrelse… kaaanskje fire hvis det skjer et mirakel de neste dagene. Jeg var kjempeskuffa i går, men de er tydelige på at håpet på ingen måte er ute.. kvaliteten er viktigst.

Allikevel kjenner jeg at realiteten tar meg og at det er vanskelig å være positiv på egne vegne… men, må bare prøve å holde motet oppe og ta en dag av gangen- dette får man jo dessverre ikke gjort noe med. Jeg håper virkelig at ett av de få hos oss i det minste er et skikkelig gullegg med topp kvalitet.

Det blir uttak på fredag, så får jeg bare ta det som kommer da. Akkurat nå føles alt som en bonus og jeg skal være kjempetakknemlig og glad hvis vi får ut bare ETT brukbart egg:smiley-angelic001

ekstra irriterende med dette resultatet når jeg ved undersøkelse før oppstart stimulering hadde 10 follikler på vei… typisk og ganske frekt av kroppen synes jeg :p

Rainbow Baby 2022 - 34 - PP 3 etter SA - B2 - EL 01/12 - IKM 13/12

Henger med her og, da EL er kun én dag forsinket. Men akkurat nok til at IKM havner på mandag 13/12 :)

Vedlegg

• F88C4363-6966-4E2D-A85B-F4495BA0E225.png
    F88C4363-6966-4E2D-A85B-F4495BA0E225.png
    3,3 MB · Visninger: 53
Noen som har opplevd at to forskjellige tester på samme urin (kopp) gir forskjellig resultat?

Fikk fast smileansikt på clearblue advanced digital = maks, men lav på clearblue fertilitetsmonitor. Skal legge inn litt aksjer i kveld uansett, men synes det er ganske rart.

Hadde 0 på clearblue advanced digital i går, men fikk ikke målt på fertilitetsmonitoren.

Noen som har opplevd at to forskjellige tester på samme urin (kopp) gir forskjellig resultat?

Fikk fast smileansikt på clearblue advanced digital = maks, men lav på clearblue fertilitetsmonitor. Skal legge inn litt aksjer i kveld uansett, men synes det er ganske rart.

Hadde 0 på clearblue advanced digital i går, men fikk ikke målt på fertilitetsmonitoren.
Ja! Metode test ga negativ og babyplan ga positiv på lørdag på akkurat samme urin!

Jeg fikk peak (fast smilefjes) på CB advanced dagen før positiv babyplan-strimmel de to syklusene jeg brukte begge parallellt (på samme urin).

Jeg fikk peak (fast smilefjes) på CB advanced dagen før positiv babyplan-strimmel de to syklusene jeg brukte begge parallellt (på samme urin).
Takk for svar. ☺️ Vet du hvilken som var mest troverdig/korrekt? Opplever du CB advanced som riktig?

Synes ellers at det er merkelig at mine er fra samme leverandør og visstnok skal måle det samme. Stor forskjell på peak/maks og lav også.

Takk for svar. ☺️ Vet du hvilken som var mest troverdig/korrekt? Opplever du CB advanced som riktig?

Synes ellers at det er merkelig at mine er fra samme leverandør og visstnok skal måle det samme. Stor forskjell på peak/maks og lav også.
Jeg opplever at babyplan blir positiv tettest opp til eggløsning (jeg måler tempereratur også for å bekrefte). Men med CB får jeg jo varsku litt tidligere, sånn at vi kan få lagt inn aksjer på flere dager i forkant av el.

Hei i natten :)
Fikk positiv EL test idag (mandag) så FLO apppen var riktig. Men la ingen aksje idag (ga to igår søndag). Siden mannen hadde fryktelig tannverk og var hos akutt tannlegen. Oh well. Håper på å legge inn aksje imorra hvis jeg fortsatt har EL og mannen føler seg bra. *krysser fingrene*
Brukte forresten «make sure» El test strimler.

Lurte på hvilke dag det regnes som første dpo?

Litt treig jeg, som vanlig. Men skjønte ikke helt disse IKM-trådene før nå

Nufa - 35 - PP 8 ( etter SA i uke 6) - 0 - 3/12 - 16/12

Første prøveperiode på Letrozol, så dette blir noe nytt. Dog PP midt oppi at jeg er skadet så blir spennende å se hva vi får til!

Jeg melder meg inn her jeg :angelic: EL er forsinket og jeg fikk peak i dag, så da er det muligheter :D

Forelsketoghåpefull - 32- PP2(etter SA)/ PP5 totalt- B1- EL 30.11 - IKM 14.12

Legger ved bilde av El-testene :)

Rainbow Baby 2022 - 34 - PP 3 etter SA - B2 - EL 01/12 - IKM 13/12

Henger med her og, da EL er kun én dag forsinket. Men akkurat nok til at IKM havner på mandag 13/12 :)

Velkommen til oss alle sammen!:Heartred
Hyggelig at vi ble flere i gruppa. Ønsker dere lykke til:Heartred

Hei i natten :)
Fikk positiv EL test idag (mandag) så FLO apppen var riktig. Men la ingen aksje idag (ga to igår søndag). Siden mannen hadde fryktelig tannverk og var hos akutt tannlegen. Oh well. Håper på å legge inn aksje imorra hvis jeg fortsatt har EL og mannen føler seg bra. *krysser fingrene*
Brukte forresten «make sure» El test strimler.

Lurte på hvilke dag det regnes som første dpo?
Når du får positiv EL test så vil EL skje etter ca 12-24 timer fra positiv test. Dvs ca neste dag er vanlig, så hvis du hadde positiv test mandag så vil si at du fikk EL igår. Og idag regnes det som 1 dpo for deg :)

Back
Topp