Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Trykk på dagen i kalenderen du ønsker å legge inn info, deretter følg ringene mine på bildene Hvis du bruker Premom til å legge inn testene dine, så kan du benytte deg av Advanced/Monitor OPK.Nå ble jeg glad!! Hvordan legger jeg inn negative tester? Tusen takk for svar
Samme her. Jeg håper min stiger i morgen, hvis ikke har kanskje ikke egget sluppet? Jeg har hatt vondt både i går og i dag (mest i dag), så jeg er litt usikker på når jeg evt har hatt el, men det kan jo ha vært i dag.Litt av en berg og dalbane på grafen denne pp’en
Ja! Metode test ga negativ og babyplan ga positiv på lørdag på akkurat samme urin!Noen som har opplevd at to forskjellige tester på samme urin (kopp) gir forskjellig resultat?
Fikk fast smileansikt på clearblue advanced digital = maks, men lav på clearblue fertilitetsmonitor. Skal legge inn litt aksjer i kveld uansett, men synes det er ganske rart.
Hadde 0 på clearblue advanced digital i går, men fikk ikke målt på fertilitetsmonitoren.
Takk for svar Veldig merkelige greier! Hvordan var de neste dagene?Ja! Metode test ga negativ og babyplan ga positiv på lørdag på akkurat samme urin!
Fikk peak dagen etter, altså søndag. Så ble testene negative i går (mandag) fortsatte med babyplan, så vet ikke om metode hadde gitt andre resultat.Takk for svar Veldig merkelige greier! Hvordan var de neste dagene?
Spennende! Krysser fingrene for degFikk peak dagen etter, altså søndag. Så ble testene negative i går (mandag) fortsatte med babyplan, så vet ikke om metode hadde gitt andre resultat.
Noen som har opplevd at to forskjellige tester på samme urin (kopp) gir forskjellig resultat?
Fikk fast smileansikt på clearblue advanced digital = maks, men lav på clearblue fertilitetsmonitor. Skal legge inn litt aksjer i kveld uansett, men synes det er ganske rart.
Hadde 0 på clearblue advanced digital i går, men fikk ikke målt på fertilitetsmonitoren.
Takk for svar. Vet du hvilken som var mest troverdig/korrekt? Opplever du CB advanced som riktig?Jeg fikk peak (fast smilefjes) på CB advanced dagen før positiv babyplan-strimmel de to syklusene jeg brukte begge parallellt (på samme urin).
Jeg opplever at babyplan blir positiv tettest opp til eggløsning (jeg måler tempereratur også for å bekrefte). Men med CB får jeg jo varsku litt tidligere, sånn at vi kan få lagt inn aksjer på flere dager i forkant av el.Takk for svar. Vet du hvilken som var mest troverdig/korrekt? Opplever du CB advanced som riktig?
Synes ellers at det er merkelig at mine er fra samme leverandør og visstnok skal måle det samme. Stor forskjell på peak/maks og lav også.
Litt treig jeg, som vanlig. Men skjønte ikke helt disse IKM-trådene før nå
Nufa - 35 - PP 8 ( etter SA i uke 6) - 0 - 3/12 - 16/12
Første prøveperiode på Letrozol, så dette blir noe nytt. Dog PP midt oppi at jeg er skadet så blir spennende å se hva vi får til!
Jeg melder meg inn her jeg EL er forsinket og jeg fikk peak i dag, så da er det muligheter
Forelsketoghåpefull - 32- PP2(etter SA)/ PP5 totalt- B1- EL 30.11 - IKM 14.12
Legger ved bilde av El-testene
Rainbow Baby 2022 - 34 - PP 3 etter SA - B2 - EL 01/12 - IKM 13/12
Henger med her og, da EL er kun én dag forsinket. Men akkurat nok til at IKM havner på mandag 13/12
Når du får positiv EL test så vil EL skje etter ca 12-24 timer fra positiv test. Dvs ca neste dag er vanlig, så hvis du hadde positiv test mandag så vil si at du fikk EL igår. Og idag regnes det som 1 dpo for degHei i natten
Fikk positiv EL test idag (mandag) så FLO apppen var riktig. Men la ingen aksje idag (ga to igår søndag). Siden mannen hadde fryktelig tannverk og var hos akutt tannlegen. Oh well. Håper på å legge inn aksje imorra hvis jeg fortsatt har EL og mannen føler seg bra. *krysser fingrene*
Brukte forresten «make sure» El test strimler.
Lurte på hvilke dag det regnes som første dpo?