⭐️ IKM UKE 50 ⭐️

Mira95 - 26 - pp2 - b3 - EL 28/11 - ikm 13/12

Hatt ustabile sykluser på 22-58 dager siden fødsel av forrige barn.. vi har akkurat begynt å prøve på siste barnet. Forrige pp var det umulig å finne EL, så har nå testet etter EL og fått positiv test i dag :)

Æsj tok biopsi i SEPTEMBER, fikk svar nå om at prøven fant ingen ting unormalt men hadde ikke nok vev til å kunne ta fullstendig vurdering om videre plan for hpv viruset (ingen celleforandringer)… gjett hvem som skal ta biopsi på mandag og ødelegge hele prøveperioden :arghh: har faktisk lyst å avlyse…. :shifty:

Æsj tok biopsi i SEPTEMBER, fikk svar nå om at prøven fant ingen ting unormalt men hadde ikke nok vev til å kunne ta fullstendig vurdering om videre plan for hpv viruset (ingen celleforandringer)… gjett hvem som skal ta biopsi på mandag og ødelegge hele prøveperioden :arghh: har faktisk lyst å avlyse…. :shifty:
Å nei, så kjipt! Jeg har også gått noen runder med stopp i prøving pga funn av celleforandringer. Vet hvordan du har det. Lykke til ❤️

Åårh så kjipt! Jeg opplevde det samme i 2019, så føler med deg:(:Heartred

Heihei ☺️
da melder jeg meg inn her. Fjerna spiralen som overaskelse til mannen på selve farsdagen. Han har lenge ønska seg flere. Fikk TR på besøk 16nov. Så jeg har ikke peiling på syklus og husker overhode ikke tilbake til før førstemann(ikke hatt mensen siden) som er 6,5år så vi satser på 28dagers syklus og IKM 14. des. Tester ikke for EL men har det klassiske el slimet i dag og murringer så her legges det inn aksjer heller flere dager enn ferre, til mannens store glede

Nå skjønner jeg ingenting. Syklusene mine siden i sommer har hatt el alt fra cd16-22. I dag er jeg CD12 og fikk positiv eggløsningstest nå i kveld. Kanskje dette er god-syklusen hvor det endelig skjer? Føles godt med en opptur nå, endelig!

ps: dette er første syklus jeg bruker Premom til å ta bilde av testene. Jeg tok tre bilder av testen nå i kveld og fikk 1.6, 1.73 og 1.94. Samme test, bare ulike bilder. Men, testen er jo positiv så lenge teststreken er sterkere enn kontrollstreken, så det er kanskje ikke noe poeng i å henge seg opp i verdiene man får?

Nå skjønner jeg ingenting. Syklusene mine siden i sommer har hatt el alt fra cd16-22. I dag er jeg CD12 og fikk positiv eggløsningstest nå i kveld. Kanskje dette er god-syklusen hvor det endelig skjer? Føles godt med en opptur nå, endelig!

ps: dette er første syklus jeg bruker Premom til å ta bilde av testene. Jeg tok tre bilder av testen nå i kveld og fikk 1.6, 1.73 og 1.94. Samme test, bare ulike bilder. Men, testen er jo positiv så lenge teststreken er sterkere enn kontrollstreken, så det er kanskje ikke noe poeng i å henge seg opp i verdiene man får?
Nei, om den er 1.6 eller 1.94 spiller nok liten rolle. Den er tydelig positiv uansett :happy:

Det går mot eggløsning! Regner med den kommer i kveld eller i morgen. Erfaringsmessig pleier den å komme ca. et døgn etter første positive test for meg/12 timer etter peak.

IKM kommer da tidligere enn først antatt, så da kan jeg oppdateres i lista med denne informasjonen:

Irrgrønn - 37 - PP 13 - B1 - EL 28/11 - IKM 13/12

Vedlegg

• 18917683-95E5-47CA-BA2D-14EE3ADAB119.jpeg
    18917683-95E5-47CA-BA2D-14EE3ADAB119.jpeg
    93,5 KB · Visninger: 48
Heldige dere som har fått positive el-tester! :woot: Her går det tregt i gården altså… testen står stille og rikker seg ikke fra 0,1. Fått mer utflod siste to dagene, mer melke-aktig enn el-slim. Håper det utvikler seg til el-slem etterhvert :rolleyes:

Tester tatt fra i går ettermiddag til nå. Vil dette bety at egget har sluppet? I så fall fikk vi lagt inn aksjer både i går kveld og i dag tidlig:joyful:

Vedlegg

• 2722F0C6-0E0C-45EA-A98D-AE6BAE6E1061.png
    2722F0C6-0E0C-45EA-A98D-AE6BAE6E1061.png
    777,2 KB · Visninger: 62
Venter egentlig EL 2. desember, men begynte å få el-slim for noen dager siden, så har tatt el-tester noen dager nå bare for å følge med. I dag er det økning av begge deler, altså både el-slim og styrke på el-testen. Det kan derfor godt være mulig at EL kommer tidligere enn jeg trodde. Egentlig håper jeg ikke det, for kjæresten min ligger syk med influensa (jeg har nettopp blitt frisk selv). Jeg begynte også å tenke over at jeg har drukket hostesaft de siste to ukene ettersom jeg har vært syk, og lurer på om dette kanskje kan være en årsak til el-slimet :wideyed: Jeg har jo egentlig sluttet å drikke hostesaft ettersom jeg er frisk, men kanskje jeg bare burde fortsette?

Vedlegg

• 28.11.21.png
    28.11.21.png
    758,4 KB · Visninger: 56
Mira95 - 26 - pp2 - b3 - EL 28/11 - ikm 13/12

Hatt ustabile sykluser på 22-58 dager siden fødsel av forrige barn.. vi har akkurat begynt å prøve på siste barnet. Forrige pp var det umulig å finne EL, så har nå testet etter EL og fått positiv test i dag :)
Velkommen til oss! :Heartred
Så spennende med positiv el-test :D Lykke til :Heartred

Venter egentlig EL 2. desember, men begynte å få el-slim for noen dager siden, så har tatt el-tester noen dager nå bare for å følge med. I dag er det økning av begge deler, altså både el-slim og styrke på el-testen. Det kan derfor godt være mulig at EL kommer tidligere enn jeg trodde. Egentlig håper jeg ikke det, for kjæresten min ligger syk med influensa (jeg har nettopp blitt frisk selv). Jeg begynte også å tenke over at jeg har drukket hostesaft de siste to ukene ettersom jeg har vært syk, og lurer på om dette kanskje kan være en årsak til el-slimet :wideyed: Jeg har jo egentlig sluttet å drikke hostesaft ettersom jeg er frisk, men kanskje jeg bare burde fortsette?
Vet du, jeg har også drukket hostesaft og fikk både el-slim og positiv test flere dager før forventet…

Heihei ☺️
da melder jeg meg inn her. Fjerna spiralen som overaskelse til mannen på selve farsdagen. Han har lenge ønska seg flere. Fikk TR på besøk 16nov. Så jeg har ikke peiling på syklus og husker overhode ikke tilbake til før førstemann(ikke hatt mensen siden) som er 6,5år så vi satser på 28dagers syklus og IKM 14. des. Tester ikke for EL men har det klassiske el slimet i dag og murringer så her legges det inn aksjer heller flere dager enn ferre, til mannens store glede
Velkommen til oss :Heartred

Da skriver jeg deg sånn;
Arella - Alder ? - PP1 - B2 - EL 27/12 - IKM 14/12 ?

Tester tatt fra i går ettermiddag til nå. Vil dette bety at egget har sluppet? I så fall fikk vi lagt inn aksjer både i går kveld og i dag tidlig:joyful:
Mener å huske hvis du tester negativ på EL igjen så har egget sluppet :joyful: Hadde nok fortsatt å ta EL test til den viser negativ igjen iallfall :angelic:

Hadde nok fortsatt tatt hostesaften helt til man fikk negativ EL-test igjen etter positiv. Jeg gjør det iallfall :joyful: EL-slimet kan være der flere dager før EL kommer. Det er egentlig ganske varierende for en hver:)

Vet du, jeg har også drukket hostesaft og fikk både el-slim og positiv test flere dager før forventet…
Jeg ble inspirert av andre som hadde hatt god effekt av solvipect, og at flere her i gruppa skulle prøve det, så jeg har også tatt det de siste dagene. Jeg fikk også mye slim og eggløsning tidligere enn forventet! Og godt var det, hvis ikke hadde jeg risikert at jeg og mannen ikke var sammen ved eggløsningen!

CD10 update :happy: Tom sirkel på digital EL-test i dag igjen (av typen som finner både økning i østrogen og LH), men lagt inn aksjer i tilfelle :D Håper på blinkesmiley og EL-slim i morgen :)

Har ellers gått amok på billige-tester :facepalm: Håper ikke jeg får bruk for alle de EL-stripsene, for jeg har tenkt til å bli gravid veldig snart :joyful:
Hvilken el test bruker du som finner både østrogen å lh?:happy:

Back
Topp