⭐️ IKM UKE 50 ⭐️

Heihei!:joyful:

Tenkte at jeg skal komme med oppdatering etter timen hos gyn idag :joyful: Det gikk fint. Gyn har funnet en fin og moden egg på 20.3 (!) mm :eek: Litt overrasket at den var stor allerede når jeg har beregnet EL til den 1/12. Gyn mente ut ifra størrelsen så burde jeg få EL allerede om et par dager :wideyed: Så er det igang med el-testinga opptil 3 g om dagen nå:hilarious: Slimhinnen var litt tynn, 7 mm. Grensa som er bra i flg gyn er 7 mm, men hadde vært enda bedre om det var 8 mm liksom. Men han sa også at slimhinna vil øke hverdag til EL. Så min er over grensen, bare litt akkurat på grensa. Satser på at den rekker å være på minst 8 mm innen et par dager :angelic: Tillegg så tar jeg Solvipect så tror jeg det skal gi bra resultater!

Gyn skrev ut Ovitrelle til meg på nytt og den skal jeg ta imorgen kveld, da får vi virkelig håpe at det blir den fineste julegave med to streker i hånda!!:Heartred

Femar + Solvipect + Ovitrelle + stor moden egg = :excited001:smiley-angelic001
 
Heihei!:joyful:

Tenkte at jeg skal komme med oppdatering etter timen hos gyn idag :joyful: Det gikk fint. Gyn har funnet en fin og moden egg på 20.3 (!) mm :eek: Litt overrasket at den var stor allerede når jeg har beregnet EL til den 1/12. Gyn mente ut ifra størrelsen så burde jeg få EL allerede om et par dager :wideyed: Så er det igang med el-testinga opptil 3 g om dagen nå:hilarious: Slimhinnen var litt tynn, 7 mm. Grensa som er bra i flg gyn er 7 mm, men hadde vært enda bedre om det var 8 mm liksom. Men han sa også at slimhinna vil øke hverdag til EL. Så min er over grensen, bare litt akkurat på grensa. Satser på at den rekker å være på minst 8 mm innen et par dager :angelic: Tillegg så tar jeg Solvipect så tror jeg det skal gi bra resultater!

Gyn skrev ut Ovitrelle til meg på nytt og den skal jeg ta imorgen kveld, da får vi virkelig håpe at det blir den fineste julegave med to streker i hånda!!:Heartred

Femar + Solvipect + Ovitrelle + stor moden egg = :excited001:smiley-angelic001

Ååå så spennende!!:woot:
 
Heihei!:joyful:

Tenkte at jeg skal komme med oppdatering etter timen hos gyn idag :joyful: Det gikk fint. Gyn har funnet en fin og moden egg på 20.3 (!) mm :eek: Litt overrasket at den var stor allerede når jeg har beregnet EL til den 1/12. Gyn mente ut ifra størrelsen så burde jeg få EL allerede om et par dager :wideyed: Så er det igang med el-testinga opptil 3 g om dagen nå:hilarious: Slimhinnen var litt tynn, 7 mm. Grensa som er bra i flg gyn er 7 mm, men hadde vært enda bedre om det var 8 mm liksom. Men han sa også at slimhinna vil øke hverdag til EL. Så min er over grensen, bare litt akkurat på grensa. Satser på at den rekker å være på minst 8 mm innen et par dager :angelic: Tillegg så tar jeg Solvipect så tror jeg det skal gi bra resultater!

Gyn skrev ut Ovitrelle til meg på nytt og den skal jeg ta imorgen kveld, da får vi virkelig håpe at det blir den fineste julegave med to streker i hånda!!:Heartred

Femar + Solvipect + Ovitrelle + stor moden egg = :excited001:smiley-angelic001
Så spennende! Krysser fingrene for deg og super egget! :woot::santa
 
Heihei!:joyful:

Tenkte at jeg skal komme med oppdatering etter timen hos gyn idag :joyful: Det gikk fint. Gyn har funnet en fin og moden egg på 20.3 (!) mm :eek: Litt overrasket at den var stor allerede når jeg har beregnet EL til den 1/12. Gyn mente ut ifra størrelsen så burde jeg få EL allerede om et par dager :wideyed: Så er det igang med el-testinga opptil 3 g om dagen nå:hilarious: Slimhinnen var litt tynn, 7 mm. Grensa som er bra i flg gyn er 7 mm, men hadde vært enda bedre om det var 8 mm liksom. Men han sa også at slimhinna vil øke hverdag til EL. Så min er over grensen, bare litt akkurat på grensa. Satser på at den rekker å være på minst 8 mm innen et par dager :angelic: Tillegg så tar jeg Solvipect så tror jeg det skal gi bra resultater!

Gyn skrev ut Ovitrelle til meg på nytt og den skal jeg ta imorgen kveld, da får vi virkelig håpe at det blir den fineste julegave med to streker i hånda!!:Heartred

Femar + Solvipect + Ovitrelle + stor moden egg = :excited001:smiley-angelic001
Så spennende! Jeg heier på det går vegen denne gangen! Slimhinnen har fortsatt litt tid på seg til å bli enda litt tykkere så det ville jeg ikke bekymret meg for. Hvor lenge tenker du å ta solvipect? Fram til EL er bekreftet?
 
Så spennende! Jeg heier på det går vegen denne gangen! Slimhinnen har fortsatt litt tid på seg til å bli enda litt tykkere så det ville jeg ikke bekymret meg for. Hvor lenge tenker du å ta solvipect? Fram til EL er bekreftet?
Takker :joyful: Ja, har planlagt å ta det frem til EL er over. Tenkte at jeg skal bruke det frem til ca 2 dager etter siste negativ EL-test :angelic:
 
Ser ikke ut som eggløsning har noen planer om å komme noe før tiden ;) Før SA fikk jeg el på cd17, og en gjennomsnittlig syklus på 30 dager. Cd12 i dag :)
 
Nesten ferdig med TR her - kommer hjem fra jobbreisen lørdag og er hjemme kun en uke så satser på at EL kommer da så vi får lagt inn aksjer :angelic:
 
CD10 update :happy: Tom sirkel på digital EL-test i dag igjen (av typen som finner både økning i østrogen og LH), men lagt inn aksjer i tilfelle :D Håper på blinkesmiley og EL-slim i morgen :)

Har ellers gått amok på billige-tester :facepalm: Håper ikke jeg får bruk for alle de EL-stripsene, for jeg har tenkt til å bli gravid veldig snart :joyful:
 
Stimuleringsdag 6 og mannen har akkurat satt første «skudd» med Fyremadel på meg i tillegg til Gonal som jeg setter selv på ettermiddagen… første UL om en times tid for å sjekke hvordan det står til- altfor spennende! :nailbiting:
 
Igår kveld har jeg injisert meg selv med Ovitrelle :D EL-testen gikk oppover nå, og gyn forventet vel EL ca idag så jeg skal teste igjen i ettermiddag og ikveld for å se streken blir sterkere :angelic: Aksjer er lagt inn igår, og skal det ikveld evt og imorgen iallfall :p Da burde det GÅ!:hilarious::Heartred
 
Kjenner jeg er litt skuffa- hvis jeg forstod det rett har jeg følgende på gang:

4 stk som er godt på vei:
Høyre side en på14 mm og 2x6 mm
Venstre side 4 stk på hhv 8,10, 11 og 6 mm.

Litt skuffa, hadde håpet på flere. Hadde 10 ved første kontroll før oppstart stimulering. Men får prøve å tenke at kvaliteten er viktigst. Skal øke gonal fra 225 IE til 300 og ny UL på mandag.

hvordan går det med dere?
 
Jeg holder nok ikke til i IKM gruppe 50 men heller 51 da jeg blør fortsatt og flo ga ny beregning. Så melder meg ut her (men kommer til å følge med på dere) :D Masse, masse, masse lykke til! Gleder meg til å se mange positive tester fremover (både EL og graviditetstester:):)).
 
Kjenner jeg er litt skuffa- hvis jeg forstod det rett har jeg følgende på gang:

4 stk som er godt på vei:
Høyre side en på14 mm og 2x6 mm
Venstre side 4 stk på hhv 8,10, 11 og 6 mm.

Litt skuffa, hadde håpet på flere. Hadde 10 ved første kontroll før oppstart stimulering. Men får prøve å tenke at kvaliteten er viktigst. Skal øke gonal fra 225 IE til 300 og ny UL på mandag.

hvordan går det med dere?

Skjønner du er skuffet:Heartred Jeg håper du får gode nyheter på neste UL:Heartred

Jeg er cd10 i dag og helt hvite el-tester foreløpig. Kjenner det er vanskelig å tenke positivt, siden jeg ikke fikk el første runden med letrozol. Er så redd for at dobbel dose heller ikke hjelper meg :hungover:
Skal til gyn på mandag for å sjekke om det skjer noe:D
 
Har en del murringer i livmor som kan minnes om eggløsningssmerter, men testene viser ingen tegn til el. Tempen har økt de siste to dagene, men faller sikkert eller flater ut igjen veldig snart. Hvis den øker igjen blir FF sikkert veldig forvirra :confused:

Har uansett lagt inn aksjer i går og i dag :happy: Godt i gang med prøvingen, og håper el kommer rundt forventet tidspunkt på cd17 neste uke :smiley-bounce012
 

Vedlegg

  • 1D350475-84A9-4315-9C48-22E549A39167.png
    1D350475-84A9-4315-9C48-22E549A39167.png
    2,7 MB · Visninger: 47
  • 417B5133-7CED-441A-9273-ED8B7128E5D6.jpeg
    417B5133-7CED-441A-9273-ED8B7128E5D6.jpeg
    228,9 KB · Visninger: 41
Regnet ut eventuell termin dersom det skulle klaffe og el dukker opp som antatt. Da havner termin på bursdagen min :angelic: 24.august. Håper vi rekker sensommer-barn! Uten at det egentlig har noe å si, men synes det var så fint sist gang med sommerbarn :shy:
 
Regnet ut eventuell termin dersom det skulle klaffe og el dukker opp som antatt. Da havner termin på bursdagen min :angelic: 24.august. Håper vi rekker sensommer-barn! Uten at det egentlig har noe å si, men synes det var så fint sist gang med sommerbarn :shy:

Blir 26. august her om det klaffer :happy:

CD11 her. I kveld kom EL-slimet, så da er jeg i rute, det pleier å dukke opp ca tre dager før EL :D
 
El-testene står på stedet hvil :facepalm: jaja, jeg er fornøyd så lenge det gir tegn til økning mot slutten/rett over helgen :rolleyes: Tempen sank med en halv grad, som forventet!
 
Litt økning i dag! Enten så dropper den igjen før den blir positiv om noen dager eller så kan jeg kanskje håpe på positiv i kveld?
 

Vedlegg

  • 689B20FE-3D80-4EF9-A613-46524807EC85.jpeg
    689B20FE-3D80-4EF9-A613-46524807EC85.jpeg
    132,4 KB · Visninger: 53
Hei alle sammen!

Mensen har sagt takk for seg denne runden, men det er likevel litt negativitet her i gården i dag. Har hatt to SA/kjemiske, siste 16.10. Tok blodprøver 15.11 der det visste seg at progesteron var 23 (midt mellom EL og mens), som er litt lavt. Skal inn på nye prøver 13.12 for å måle progesteron og ta en innvendig UL en gang til. Men det vil jo bety at evt. tiltak først vil komme i gang etter denne PPen (hvis det skulle vise seg å være et problem). Da vil det jo naturlig nok ikke føre til graviditet denne runden heller. Kjenner det er litt vanskelig å motivere seg for enda en runde med skuffende resultater!

Det skal sies at jeg i tillegg til to SA/kjemiske (som jeg vet om), har jeg også slitt med spotting i enkelte sykluser, spesielt i sommer.

Noen med erfaringer rundt dette? Er 23 veldig lavt eller kan det fortsatt lykkes uten hjelp?
 

Vedlegg

  • 654CD155-25D5-4D6B-B66C-37E1799B230D.jpeg
    654CD155-25D5-4D6B-B66C-37E1799B230D.jpeg
    126,7 KB · Visninger: 32
Back
Topp