Hvordan går det med dere??
idag kom TR snikende tilbake Bare små spotting her, og forsvinner sikkert igjen imorgen.. jaja hormoner greier Er så klar for EL-jaktingen! Begynt med første sjekk idag så blir det en test om morgen hverdag fremover
Er på CD2 i dag - føles ut som en evighet til jeg kan teste! Pleier å få el dag 15 så blir spennende å se om denne måneden blir lik. (Er jo verdens mest utålmodige også da) Mannen er veldig gira på at babyen skal sitte denne måneden så har kjøpt undertøy for 700kr for å holde han fokusert
Noen som vet om man MÅ dra til legen etter kjemisk (4+6) og sjekke om at alt er ute?
Etter forrige SA hadde ikke kroppen fått ut alt og brukte ganske lang tid på å komme seg, men det gikk fint tilslutt. Nå kom jeg ikke så langt - men blødningene er sparsomme i forhold.
Kommer liksom ikke så mye? Burde jeg dra til legen (har ikke mer smerter enn vanlig tr smerter) for å sjekke at alt er ute? Eller kan jeg stole på at kroppen ordner selv? Har hatt fallende hCG verdier før jeg blødde og har lest at kroppen da ordner opp selv? Hva hadde dere gjort? Dratt til legen eller er jeg dum om jeg lar være? Ble plutselig litt usikker