⭐️ IKM UKE 50 ⭐️

DPO-land, velkommen skal du være :hilarious:
Endelig over i DPO land, nå er det en ny vente periode som er like spennende :angelic:

Når skal dere starte å teste? :angelic:

Altså, kan dette være med forvirrende? :sour: Måtte inn å justere på to siste testene i går for å få både Premom og EL testene til å være mer samkjørte. Men FF sier noe helt annet.. Har jeg EL i dag eller hva tenker dere? HJEEELP MEG :angelic::angelic::angelic::Heartred

Vedlegg

• A9CDDD7F-8DD0-4D06-8E02-21241661C28B.png
    A9CDDD7F-8DD0-4D06-8E02-21241661C28B.png
    2,6 MB · Visninger: 67
  • 944ECBE6-658B-4F12-BCC8-D21AADF16723.jpeg
    944ECBE6-658B-4F12-BCC8-D21AADF16723.jpeg
    531,2 KB · Visninger: 54
FF har vært forvirra pga nattevakter, så ba jeg appen om å la være å ta med de tempmålingene, og dermed kom krysset:D 4 dpo
EL 28.11, IKM 15.12

Altså, kan dette være med forvirrende? :sour: Måtte inn å justere på to siste testene i går for å få både Premom og EL testene til å være mer samkjørte. Men FF sier noe helt annet.. Har jeg EL i dag eller hva tenker dere? HJEEELP MEG :angelic::angelic::angelic::Heartred

FF er ikke sikker ennå, det er derfor linjen er stiplet. Den flytter seg kanskje litt senere etter hvert når den får flere målinger :)

Å heisann :hilarious: Er den i går som forvirrer FF, jeg tror egentlig jeg er 4dpo :sorry: Er i dpo-land i alle fall :joyful:
BE9C2F5A-BBF5-4E2F-BC2A-991056F7C6CE.jpeg

DPO-land, velkommen skal du være :hilarious:
Endelig over i DPO land, nå er det en ny vente periode som er like spennende :angelic:

Når skal dere starte å teste? :angelic:
DPO-land ventingen er tøft! :rolleyes:

Jeg har allerede begynt med g-testinga, pga Ovitrelle. Må bare følge med når strek-styrken går nedover og evt opp igjen :angelic: Spennende dager i vente for oss nå:Heartred

Ovitrellen har slått inn i det minste :p skulle det ønske det var en annen grunn men… :D

Vedlegg

• 1390A8CA-1D2F-4220-A3AC-12C475E6D3A0.jpeg
    1390A8CA-1D2F-4220-A3AC-12C475E6D3A0.jpeg
    687,2 KB · Visninger: 75
DPO-land ventingen er tøft! :rolleyes:

Jeg har allerede begynt med g-testinga, pga Ovitrelle. Må bare følge med når strek-styrken går nedover og evt opp igjen :angelic: Spennende dager i vente for oss nå:Heartred

Ja den er virkelig tøff! Er sykmeldt denne og neste uke, så har plutselig ikke så travelt lengre:banghead: mye lettere å la dagene gå når jeg jobber så mye som jeg har gjort siste månedene (året) :p

Etter å ha hatt el slim de to siste syklusen, er det selvfølgelig ikke noe tegn til det denne gangen... Aksjeleggingen har gått så som så med sykt barn og sambo i dårlig form, og EL kan rett og slett være påvirket av jobbreisen jeg var på forrige uke - blir et siste forsøk på aksjeleggingen idag før lille og jeg reiser bort en ukes tid...

Ble en skuffende første PP...

DPO-land her også! Premom mener jeg er 4 dpo, men denne gangen er jeg enig med FF og er da 3 dpo i dag. Et spørsmål til dere som er mer erfarne med temping: er det normalt at temperaturen synker igjen etter «hoppet»? Jeg tenker da på målingen fra i dag og i går.

Vedlegg

• 1A75DA72-199A-460E-A4B8-C5C53141855B.jpeg
    1A75DA72-199A-460E-A4B8-C5C53141855B.jpeg
    284,1 KB · Visninger: 46
Dere som har opplevd kjemisk/tidlig SA. Hvor lang tid tok det før symptomer som ømme bryster og morgenkvalme forsvant?? Hadde betydelig svakere tester 4+4, usikker på hvor lav hcg blodprøve 4+5 (men fastlegen sa den var såppas lav at det ikke kom til å gå bra) og begynte å blø med sterke smerter samme dag. Men fortsatt idag, 2 uker senere, har jeg ømme bryster og morgenkvalme? :bored: Har ikke testet noe mere siden 4+4, men regner med testen ville vært negativ for minst 1 uke siden med tanke på hvor svak den ble på 3 dager.. regner med eggløsningen er idag/var igår siden jeg har hatt økende el-slim siden tirsdag og mye smerter og murringer igår. Synes det er rart at symptomene skal henge igjen så lenge når jeg nesten ikke rakk å være gravid?? Og jeg føler meg fortsatt gravid med tanke på symptomer og blitt veeeldig oppblåst siste uka :p

Dere som har opplevd kjemisk/tidlig SA. Hvor lang tid tok det før symptomer som ømme bryster og morgenkvalme forsvant?? Hadde betydelig svakere tester 4+4, usikker på hvor lav hcg blodprøve 4+5 (men fastlegen sa den var såppas lav at det ikke kom til å gå bra) og begynte å blø med sterke smerter samme dag. Men fortsatt idag, 2 uker senere, har jeg ømme bryster og morgenkvalme? :bored: Har ikke testet noe mere siden 4+4, men regner med testen ville vært negativ for minst 1 uke siden med tanke på hvor svak den ble på 3 dager.. regner med eggløsningen er idag/var igår siden jeg har hatt økende el-slim siden tirsdag og mye smerter og murringer igår. Synes det er rart at symptomene skal henge igjen så lenge når jeg nesten ikke rakk å være gravid?? Og jeg føler meg fortsatt gravid med tanke på symptomer og blitt veeeldig oppblåst siste uka :p

Ømhet, oppblåsthet og kvalme kan også være pga eggløsning. Jeg merker eggløsning mer etter SA, mye sterkere smerter enn før, spesielt de første PP-ene etterpå.

Men ville tatt en g-test for sikkerhets skyld, det finnes jo de som mister en tvilling og fortsatt er gravide videre med den andre. Sånn just in case :happy:

Så trist med SA/kjemisk! Jeg vet hvordan du har det. Håper det går bedre neste runde for dere ❤️

Jeg hadde kjemisk i oktober. Jeg var kun 4+1 uker da jeg begynte å blø (men egget hadde festet seg ifg. innvendig UL hos gyn. dagen før). Blødningen startet 16. oktober og neste mens kom først 37 dager etter dette (jeg har normal syklus på 27-28 dager). EL hadde dermed forskjøvet seg med mer enn 1 uke. Årsaken var at produksjonen av hcg tar tid å gå ned. Tok en graviditetstest 6-7 dager etter blødningen startet, som var negativ. Hadde en del murringer, oppblåsthet og varierende utflod i syklusen etter den kjemiske graviditeten. I tillegg var mensen/SAen smertefull. Hadde ikke utfordringer med morgenkvalme og ømme bryster.

Trodde forresten at jeg hadde EL før jeg faktisk hadde det i syklusen etter pga det jeg oppfattet som EL-slim. Kan være lurt å bruke EL-test!

Jeg fikk forklart at siden egget hadde rukket å feste seg produserte jeg mer hcg og kroppen var mer i graviditetsmodus enn hvis egget kun hadde «streifet» (som det ofte gjør med kjemisk). Dermed ble kroppen og etterfølgende syklus preget av det.

Ville uansett tatt en test for å sjekke (digitaltest) for sikkerhets skyld.

Last edited:
Ny på temping og i tillegg har to ulike EL-tester gitt motstridene resultater. Noen som kan forstå noe ut av dette?

CB advanced EL-test:
- CD 8: negativ
- CD 9 og 10: peak

CB fertilitetsmonitor:
- CD 9, 10 og 11: lav

Ifg. CB EL-test er jeg vel DP1 i dag, men det ser jo ikke sånn ut på temp? Og fertilitetsmonitoren mener jo ikke at EL har vært enda.

Vedlegg

• 050B94DC-4147-4721-B71C-27C9109B7559.jpeg
    050B94DC-4147-4721-B71C-27C9109B7559.jpeg
    249,7 KB · Visninger: 41
Back
Topp