Jeg lever som normalt frem til positiv test Om du skulle være gravid så er det veldig tidlig uansett. Tror ikke en enhet eller to vil skade frøet. Kos deg sier jeg
Enig med rainbow baby over, jeg lever som normalt til positiv test, evt om jeg skulle få veldige symptomer på at det hadde klaffet - et par glass vin så tidlig tenker jeg nok går veldig bra
takk for svar Da tror jeg at jeg også gjør det. Husker ikke jeg tenkte over sånn med første mann
Da kom endelig el slim OG vi fikk lagt inn en siste aksje så da teller jeg meg selv som 1 DPO i dag og starter symptomjakten!
Noen som had begynt å få mistenkelige symptomer allrede?
måtte rett å slett ta en test i dag jeg for jeg har vært så utrolig kvalm. Bare for å være heeeelt sikker på at jeg ikke kan ha blitt gravid tidligere enn antatt liksom siden jeg fjernet spiralen for snart 1mnd siden. Men neida ingen strek så jeg tipper at det er for jeg er syk for tiden, eller bare angsten som slår inn. Kjente i dag at jeg fikk skikkelig kalde føtter for denne prøvingen. Jeg var utrolig syk med første og fikk skikkelig flashback