⭐️ IKM UKE 50 ⭐️

Jeg lever som normalt frem til positiv test :) Om du skulle være gravid så er det veldig tidlig uansett. Tror ikke en enhet eller to vil skade frøet. Kos deg sier jeg :)
Enig med rainbow baby over, jeg lever som normalt til positiv test, evt om jeg skulle få veldige symptomer på at det hadde klaffet - et par glass vin så tidlig tenker jeg nok går veldig bra:)

takk for svar ☺️ Da tror jeg at jeg også gjør det. Husker ikke jeg tenkte over sånn med første mann :smiley-ashamed004

Da kom endelig el slim OG vi fikk lagt inn en siste aksje så da teller jeg meg selv som 1 DPO i dag og starter symptomjakten!

Noen som had begynt å få mistenkelige symptomer allrede?

måtte rett å slett ta en test i dag jeg for jeg har vært så utrolig kvalm. Bare for å være heeeelt sikker på at jeg ikke kan ha blitt gravid tidligere enn antatt liksom siden jeg fjernet spiralen for snart 1mnd siden. Men neida ingen strek så jeg tipper at det er for jeg er syk for tiden, eller bare angsten som slår inn. :confused005 Kjente i dag at jeg fikk skikkelig kalde føtter for denne prøvingen. Jeg var utrolig syk med første og fikk skikkelig flashback :schoked025
 
Hva gjør dere i prøveperiodene med tanke på alkohol? Jeg drikker ikke ofte men kan ta meg en eller to enheter en helg av og til. Enda sjeldnere jeg drikker mye. Men nå har et vennepar invitert seg selv på besøk her for å bade i jazuccien og drikke vin i helgen :arghh: noen vi sjeldent treffer og tror de forventer at jeg også tar meg et glass eller to. Jeg har av mange grunner også lyst til å holde det veldig for meg selv at vi prøver. :smiley-ashamed005
Jeg har et passe avslappet forhold til det. Holder meg stort sett unna, men hvis jeg feks er i middag eller noe med jobben eller slikt så tar jeg et glass vin og tenker at det går helt fint. Dette ble en problemstilling for meg senest i går og da ble det to (små) glass på jobbmiddag.
 
takk for svar ☺️ Da tror jeg at jeg også gjør det. Husker ikke jeg tenkte over sånn med første mann :smiley-ashamed004



måtte rett å slett ta en test i dag jeg for jeg har vært så utrolig kvalm. Bare for å være heeeelt sikker på at jeg ikke kan ha blitt gravid tidligere enn antatt liksom siden jeg fjernet spiralen for snart 1mnd siden. Men neida ingen strek så jeg tipper at det er for jeg er syk for tiden, eller bare angsten som slår inn. :confused005 Kjente i dag at jeg fikk skikkelig kalde føtter for denne prøvingen. Jeg var utrolig syk med første og fikk skikkelig flashback :schoked025

Jeg ble kvalm tiiidliiig sist, allerede DPO5, men de siste syklusen har jeg merket kvalme mellom EL og IKM, så tør ikke ta det som et tegn lenger.

Jeg lurer også på hvordan det blir, var ganske dårlig de første 4 mnd med første, men da hadde jeg hvertfall mulighet til og hvile og sånn, er vel veldig anderledes når man allerede har en. Har fått litt kalde føtter og derfor ikke begynt prøvingen før nå...
 
Må vel bare akseptere at kroppen ikke helt henger med etter SA.. I går og i dag har el-slimet bare forsvunnet. Tempen er lav og testene negative. Ikke alle testene jeg gidder å legge inn i Premom en gang.. Tester flere ganger om dagen med et lite håp om stigning, men neida… :wtf: Har heldigvis mange tester, men hvis ikke el dukker opp snart går jeg nok tom :lurking:
 

Vedlegg

  • 4D8457A0-5F57-41F5-8D8E-FEBAE370F445.png
    4D8457A0-5F57-41F5-8D8E-FEBAE370F445.png
    3 MB · Visninger: 49
  • CD6819BB-73F8-4136-800B-ADF877F4BBF7.png
    CD6819BB-73F8-4136-800B-ADF877F4BBF7.png
    531,5 KB · Visninger: 36
Må vel bare akseptere at kroppen ikke helt henger med etter SA.. I går og i dag har el-slimet bare forsvunnet. Tempen er lav og testene negative. Ikke alle testene jeg gidder å legge inn i Premom en gang.. Tester flere ganger om dagen med et lite håp om stigning, men neida… :wtf: Har heldigvis mange tester, men hvis ikke el dukker opp snart går jeg nok tom :lurking:
Uff det er irriterende når EL lar vente på seg. Sist jeg mistet kom el på dag 22. men jeg hadde kort lutealfase, bare 8 dager, så syklusen i seg selv ble ikke noe særlig lenger enn «vanlig».
 
Oppdatering fra IVF-karusellen, 4 av 4 mulige egg ut! Vet jo ikke noe om kvaliteten, men jeg er kjempefornøyd med tanke på utgangspunktet! Og jenter- det gikk myyye bedre enn forventet! Noen få stikk og litt ømt, men dette gikk bra <3 synes bare det er viktig å skrive også disse tingene som motvekt til alle skrekkhistoriene man får servert. For alle som evt må gjennom dette senere og gjør dette for første gang sånn som meg.

Nå skal jeg hvile og slappe av. Hvis noen blir befruktet og overlever blir det innsett mandag allerede :)

Håper det går bra med dere alle <3
 
Jeg ble kvalm tiiidliiig sist, allerede DPO5, men de siste syklusen har jeg merket kvalme mellom EL og IKM, så tør ikke ta det som et tegn lenger.

Jeg lurer også på hvordan det blir, var ganske dårlig de første 4 mnd med første, men da hadde jeg hvertfall mulighet til og hvile og sånn, er vel veldig anderledes når man allerede har en. Har fått litt kalde føtter og derfor ikke begynt prøvingen før nå...
Ja kanskje det er noe i kvalmen da :confused005

Vi har også utsatt det i det lengste. Eller jeg har, mannen har vært klar i noen år. Får helt skrekken så fort jeg blir kvalmen. Nå har jeg endelig kvinnet meg opp og noen dager etter at sprialen var fjernet så var jeg skikkelig klar kjente jeg. Har blitt mer og mer klar det siste halve året men du verdens så langt inne det satt å sette i gang prøvingen.
Men ja i morges kom hele panikken tilbake :smiley-angry017 det går seg vell til.


Var forresten noe rødt i dag når jeg var på do! Bare bittebittelitt, festeblødning? :excited001
 
Må vel bare akseptere at kroppen ikke helt henger med etter SA.. I går og i dag har el-slimet bare forsvunnet. Tempen er lav og testene negative. Ikke alle testene jeg gidder å legge inn i Premom en gang.. Tester flere ganger om dagen med et lite håp om stigning, men neida… :wtf: Har heldigvis mange tester, men hvis ikke el dukker opp snart går jeg nok tom :lurking:
Jeg mistet i slutten av august. Dette er min første syklus der ting er endelig på plass ❤️ Hang in there :smiley-angelic001
 
Uff det er irriterende når EL lar vente på seg. Sist jeg mistet kom el på dag 22. men jeg hadde kort lutealfase, bare 8 dager, så syklusen i seg selv ble ikke noe særlig lenger enn «vanlig».
Håper bare det ikke drar ut lenger enn nødvendig. Dere alle vet jo hvordan lengselen etter graviditet og baby er! Håper det blir snart! :smiley-angelic001
 
Ahh, nei. Glad på dine vegne at det endelig er på plass, men håper virkelig ikke det tar så lang tid for min del:nailbiting::arghh:
Oh nei. For all del :facepalm: Det er så utrolig frustrerende. Jeg var liksom så sårbar hele tiden. Jeg testet etter EL forgjeves. Så gikk trist og bekymret frem til mensen. Selvom jeg ikke fant EL fikk jeg jo likevel mensen. Da ble jeg lei meg for DET. Så var det på’n igjen med ny runde :arghh: Jeg ønsker ingen å være i samme situasjon. Men det finnes håp. Alltid ❤️:) Plutselig så har du en positiv test :smiley-bounce012
 
Prøver meg igjen i en ikm gruppe, gikk i kjelleren sist pp det ikke gikk.. så får vi se om det samme skjer midtveis denne gangen også.. :/

Tar livet som det faller seg - 32 - PP9 (etter SA) - B1(med ny mann, har fra tidligere forhold)- EL 3-6/12 -IKM 19/12
Velkommen til oss :Heartred
Håper det skjer noe mer positivt for deg denne gangen :Heartred
 
Må vel bare akseptere at kroppen ikke helt henger med etter SA.. I går og i dag har el-slimet bare forsvunnet. Tempen er lav og testene negative. Ikke alle testene jeg gidder å legge inn i Premom en gang.. Tester flere ganger om dagen med et lite håp om stigning, men neida… :wtf: Har heldigvis mange tester, men hvis ikke el dukker opp snart går jeg nok tom :lurking:
I samme båt her. Skjønner fint lite. Fikk peak på en av el-testene på tirsdag morgen (lav på den andre). Har hatt lav på alle el-tester siden. Ikke noe EL-slim i perioden og temperaturen holder seg lav. Aner ikke om EL har vært eller ei! Siden peak var tirsdag burde det jo vært, men burde ikke temperaturen gått opp nå da?

SA/kjemisk med første blødningsdag 16.10. Første mens etter SA 21.11. CD 13 i dag. Dvs andre syklus siden SA. Utrolig frustrende at ting ikke er som normalt :banghead:

Krysser fingrene for deg. ❤️
 
Jeg mistet i slutten av august. Dette er min første syklus der ting er endelig på plass ❤️ Hang in there :smiley-angelic001
Å nei, så kjedelig at du mistet og at det tok så lang tid før det gikk tilbake til normalen! ❤️ Lyst til å dele litt mer? Jeg mistet i midten av oktober (veldig tidlig SA/kjemisk). Første syklus var 8-10 dager lenger enn normalt og denne syklusen er foreløpig merkelig.
 
Må vel bare akseptere at kroppen ikke helt henger med etter SA.. I går og i dag har el-slimet bare forsvunnet. Tempen er lav og testene negative. Ikke alle testene jeg gidder å legge inn i Premom en gang.. Tester flere ganger om dagen med et lite håp om stigning, men neida… :wtf: Har heldigvis mange tester, men hvis ikke el dukker opp snart går jeg nok tom :lurking:
Når jeg begynner å analysere meg selv, så kan det jo faktisk hende el var på onsdag og at jeg mista toppen? Altså tempen steg jo 0,11 dagen etter. Dessverre flatet den ut i dag, men dersom den stiger igjen imorgen, så kan mistenker jeg el på cd18. Men skal vel være veldig optimistisk om det viser seg å være realiteten :wtf: Mtp. el-slimet plutselig forsvant også. Forrige pp, når jeg ble gravid, så fikk jeg heller ikke kjempe positiv el-test. Og da også el på cd18 :facepalm: Haha. Man blir jo smårar av denne prøvingen.
 
I samme båt her. Skjønner fint lite. Fikk peak på en av el-testene på tirsdag morgen (lav på den andre). Har hatt lav på alle el-tester siden. Ikke noe EL-slim i perioden og temperaturen holder seg lav. Aner ikke om EL har vært eller ei! Siden peak var tirsdag burde det jo vært, men burde ikke temperaturen gått opp nå da?

SA/kjemisk med første blødningsdag 16.10. Første mens etter SA 21.11. CD 13 i dag. Dvs andre syklus siden SA. Utrolig frustrende at ting ikke er som normalt :banghead:

Krysser fingrene for deg. ❤️
Kanskje kroppen prøvde å slippe et egg, derav positiv el-test, men klarte ikke? Jeg kan for lite om dette, men stemmer jo at temperaturen skal øke. Det er det sikreste tegnet på at eggløsning har vært :confused005 Kroppen er så rar.. :confused004 Men håper det er våres tur veldig snart nå:dance008
 
Å nei, så kjedelig at du mistet og at det tok så lang tid før det gikk tilbake til normalen! ❤️ Lyst til å dele litt mer? Jeg mistet i midten av oktober (veldig tidlig SA/kjemisk). Første syklus var 8-10 dager lenger enn normalt og denne syklusen er foreløpig merkelig.
Jeg hadde MA i uke 8. Men vi visste ingenting før aborten startet av seg selv i uke 12 (28 august) :( Blødde da voldsomt i 12 dager. Ny mens igjen etter akkurat 14 dager. Hadde da mensen i 9 dager. Men spottet i i hele 3 uker før ny mens som varte i 11 dager! :confused: Har nesten ikke gjort annet enn å blø siden mensen. Hadde siste dag med spotting var 11 november. 16 kom mens. Som varte i 6 dager. Da, endelig fikk jeg kroppen tilbake :smiley-angelic001

Jeg hadde ingen rester eller noe etter aborten. Bare kroppen som brukte god tid til å komme tilbake :)
 
Jeg hadde MA i uke 8. Men vi visste ingenting før aborten startet av seg selv i uke 12 (28 august) :( Blødde da voldsomt i 12 dager. Ny mens igjen etter akkurat 14 dager. Hadde da mensen i 9 dager. Men spottet i i hele 3 uker før ny mens som varte i 11 dager! :confused: Har nesten ikke gjort annet enn å blø siden mensen. Hadde siste dag med spotting var 11 november. 16 kom mens. Som varte i 6 dager. Da, endelig fikk jeg kroppen tilbake :smiley-angelic001

Jeg hadde ingen rester eller noe etter aborten. Bare kroppen som brukte god tid til å komme tilbake :)
Å nei, så tøft å gå gjennom. Både fysisk og mentalt ❤️ Skjønner at kroppen trengte tid, og godt du endelig er gjennom det!
 
Når jeg begynner å analysere meg selv, så kan det jo faktisk hende el var på onsdag og at jeg mista toppen? Altså tempen steg jo 0,11 dagen etter. Dessverre flatet den ut i dag, men dersom den stiger igjen imorgen, så kan mistenker jeg el på cd18. Men skal vel være veldig optimistisk om det viser seg å være realiteten :wtf: Mtp. el-slimet plutselig forsvant også. Forrige pp, når jeg ble gravid, så fikk jeg heller ikke kjempe positiv el-test. Og da også el på cd18 :facepalm: Haha. Man blir jo smårar av denne prøvingen.
Nope, glem det. Må vel bevege meg over i uke 51 snart.
 

Vedlegg

  • 5038E98C-68D1-4BBD-8403-04B51E9F46D4.png
    5038E98C-68D1-4BBD-8403-04B51E9F46D4.png
    754,6 KB · Visninger: 43
Back
Topp