⭐️ IKM UKE 50 ⭐️

Så fint :) takk for svar! jeg har heldigvis sagt mange ganger at jeg syns det er urettferdig og at jeg ikke vet hva jeg skal si. Skjønner ikke hvordan det er, men prøver så godt jeg kan å sette mdg inn i det!
Bare at du tenker over det er jo kjempefint og veldig hensynsfullt i seg selv <3

Sterk positive EL-tester i dag også, og jeg er nå tom for stimler. :shifty: Har med det ikke peil på når EL er. Satser på at det holder med sengevals annenhver dag de neste dagene:shy:

Idag er jeg 7 DPO, og har ikke merket noe spesielle symptomer:wideyed: Liksom den eneste syklusen her med kuren (nr 4 på rad med Femar og nr 2 på rad med Ovitrelle) uten symptomer, og den eneste med merkelig lav temp. Men over coverlinen hele tiden. Samtidig føler jeg meg varm, ute noe svette. Kanskje noe i gjære?!:nailbiting: Nærmere seg nå med endelig svar og jeg håper virkelig det blir en flott julegave!:Heartred

Vedlegg

• E3F3F970-00DC-4362-A3FA-67E31911DA99.jpeg
    E3F3F970-00DC-4362-A3FA-67E31911DA99.jpeg
    1,1 MB · Visninger: 57
Idag er jeg 7 DPO, og har ikke merket noe spesielle symptomer:wideyed: Liksom den eneste syklusen her med kuren (nr 4 på rad med Femar og nr 2 på rad med Ovitrelle) uten symptomer, og den eneste med merkelig lav temp. Men over coverlinen hele tiden. Samtidig føler jeg meg varm, ute noe svette. Kanskje noe i gjære?!:nailbiting: Nærmere seg nå med endelig svar og jeg håper virkelig det blir en flott julegave!:Heartred

Håper og krysser fingrene for at du får en fantastisk julegave i år:nailbiting::Heartred

Jeg skjønner ingenting :dead:
390AE1E0-C547-4F94-BD44-FCA572F4AE8F.jpeg

Det går så opp og ned! Ut fra el-testen på torsdag, tenkte jeg at egget skulle slippe i går, men ser ikke ut til at det skjeddeo_O Blir spennende å se hva blodprøven på tirsdag viser:hungry:

Last edited:
God morgen:D

Dagens temp som føk rett opp til værs :depressed::joyful:

Vedlegg

• 30816D8D-8FE3-4D61-8341-F07217034155.jpeg
    30816D8D-8FE3-4D61-8341-F07217034155.jpeg
    1 MB · Visninger: 67
Noen som har begynt å teste? Leste inne på IKM 48 at babyplan batch nr W00110361, W00110362 og W00110354 er defekte :arghh: Gir både skygger og falske positive. Jeg har begge liggende :banghead: 10 av hver :arghh:

:anyone

Å nei! Det er de eneste jeg har. Hva gjør man da?
Hvis det er mange nok som opplever testene som defekte, foreslår jeg at alle sender mail og klager (hvis noen av oss for skygger eller falsk positiv da selvfølgelig). Mange fra IKM 48 har klaget. Hvis vi og gjør det, vil jeg ikke tro det skal være noe problem å få tilsendt nye tester :) Det er som kjipt er at man finner som regel ikke ut FØR man begynner å teste. Hvis de da bruker 3-4 dager på å sende nye tester, går testetøsene i oss amok :hilarious:

Noen som har begynt å teste? Leste inne på IKM 48 at babyplan batch nr W00110361, W00110362 og W00110354 er defekte :arghh: Gir både skygger og falske positive. Jeg har begge liggende :banghead: 10 av hver :arghh:

Samme her, de jeg har også.. Må inrømme at jeg tok en test i går kveld før noen glass vin. Men helt negativ da!

Last edited:
Hvis det er mange nok som opplever testene som defekte, foreslår jeg at alle sender mail og klager (hvis noen av oss for skygger eller falsk positiv da selvfølgelig). Mange fra IKM 48 har klaget. Hvis vi og gjør det, vil jeg ikke tro det skal være noe problem å få tilsendt nye tester :) Det er som kjipt er at man finner som regel ikke ut FØR man begynner å teste. Hvis de da bruker 3-4 dager på å sende nye tester, går testetøsene i oss amok :hilarious:
Ja. Jeg så forresten nå at de har stor pågang og at man må beregne lengre leveringstid. Men jeg kan leve med litt skygge så lenge de blir rosa og sterke etterhvert (dersom jeg er gravid da så klart). Men det er jo veldig greit å vite at skygger eller svake streker bør tas med en klype salt, så tusen takk for at du sa ifra!

Jeg leste også dette i går. Dyppet en i urinen som jeg testet el med, bare for nysgjerrighet, og det kommer en svaaak skygge når testen tørker. Den er såpass synlig at man ser den, men er grå. Jeg tenker at så lenge man er bevisst på det, så skaper det ingen forventninger. Også vil jeg tro den blir rosa som normalt dersom det skulle vise seg at man er gravid :)

Back
Topp