⭐️ IKM UKE 50 ⭐️

Samme her, de jeg har også.. Må inrømme at jeg tok en test i går kveld før noen glass vin. Men helt negativ da!
Tenker å teste en i morgen jeg og :p

Ja. Jeg så forresten nå at de har stor pågang og at man må beregne lengre leveringstid. Men jeg kan leve med litt skygge så lenge de blir rosa og sterke etterhvert (dersom jeg er gravid da så klart). Men det er jo veldig greit å vite at skygger eller svake streker bør tas med en klype salt, så tusen takk for at du sa ifra!
Jeg leste også dette i går. Dyppet en i urinen som jeg testet el med, bare for nysgjerrighet, og det kommer en svaaak skygge når testen tørker. Den er såpass synlig at man ser den, men er grå. Jeg tenker at så lenge man er bevisst på det, så skaper det ingen forventninger. Også vil jeg tro den blir rosa som normalt dersom det skulle vise seg at man er gravid :)
Tenker det samme egentlig. Vet man det på forhånd, er vi hvertfall forberedt :) Kommer nok til å være mer skeptisk denne gangen. Så kan vi heller juble ordentlig når streken blir sterkere :smiley-angelic001❤️

Noen som har begynt å teste? Leste inne på IKM 48 at babyplan batch nr W00110361, W00110362 og W00110354 er defekte :arghh: Gir både skygger og falske positive. Jeg har begge liggende :banghead: 10 av hver :arghh:

:anyone

Akkurat de er det jeg har kjøpt plenty av nå :eek: Og sikkert mange andre, siden det var «2 for 1» under Black Friday :meh: Blir spennende strektyding her til uka da, med andre ord! :nailbiting:

Har to vanlige g-tester liggende fra tidligere med annet serienummer som jeg kan dobbeltsjekke med :p Når starter dere? Jeg prøver å holde meg til tirsdag, 9dpo :)

Akkurat de er det jeg har kjøpt plenty av nå :eek: Og sikkert mange andre, siden det var «2 for 1» under Black Friday :meh: Blir spennende strektyding her til uka da, med andre ord! :nailbiting:

Har to vanlige g-tester liggende fra tidligere med annet serienummer som jeg kan dobbeltsjekke med :p Når starter dere? Jeg prøver å holde meg til tirsdag, 9dpo :)
Jeg prøver også å holde meg til 9 dpo (onsdag), vi får se hvordan det går ;)

Same :inpain: Kjøpte masse på black friday :hilarious: Tenker å teste på lørdag. Da er jeg 10 DPO. Klarer sikkert aldri å holde meg og tester 8 DPO. Da har mannen bursdag :happy:

Noen som har begynt å teste? Leste inne på IKM 48 at babyplan batch nr W00110361, W00110362 og W00110354 er defekte :arghh: Gir både skygger og falske positive. Jeg har begge liggende :banghead: 10 av hver :arghh:

:anyone

jeg har syndet i noen dager allerede :hilarious: det er jo første syklusen på mange mange år så jeg vet jo egentlig ingenting. Jeg trooor kanskje el var lørdag sist helg så 8dpo i dag, 9 i morgen. Er alt for nysgjerrig så kommer nok til å teste hver morgen fremover.

Endelig er FF og Premom enige og jeg er offisielt 3 dpo :woot: Disse 3 dagene i dpo-land har gått utrolig fort da vi fikk omgangssyke i hus i helgen :sick006
Men et spørsmål, er det noe spesielt man skal følge med på tempingen nå fremover? :angelic:

Vedlegg

• 91E79950-74FB-4226-A422-8853817F57AF.jpeg
    91E79950-74FB-4226-A422-8853817F57AF.jpeg
    562,7 KB · Visninger: 57
  • 25F11645-6BAB-499B-AE25-83B487AABF2B.png
    25F11645-6BAB-499B-AE25-83B487AABF2B.png
    1,4 MB · Visninger: 51
4 DPO i dag, men har veldig lite tro på at det klaffer denne gangen. Både jeg og kjæresten har vært syk, og vi fikk kun lagt inn aksjer to dager før EL. Kjæresten min har allerede nedsatt sædkvalitet, så tviler på at feberen gjorde kvaliteten så mye bedre :hilarious: Jeg kan imidlertid melde om at denne hostesaften MÅ ha hatt en påvirkning på EL-slim hos meg, for det dukket opp allerede CD11 og kunne enda se antydning til slim i går (altså CD22) :wideyed: Så, kan jo kanskje håpe at dette har hatt en viss effekt. Testetøsa i meg melder nok sin ankomst om noen dager, og blir nok mer aktiv her inne da :angelic: Inntil da følger jeg med alle dere andre, og gleder meg til dere begynner med testing!

7 dpo og begynt å bli litt utålmodig med testingen. Tror egentlig ikke det har gått denne pp. Stikker litt i puppene og i korsryggen, men det kunne det like godt ha gjort om det er mens som kommer.. JEG ER SÅ TRIST. Skikkelig negativ og dårlig humør :( ingenting som tilsier at jeg skal være sånn, men det er vell pms som starter..

7 dpo og begynt å bli litt utålmodig med testingen. Tror egentlig ikke det har gått denne pp. Stikker litt i puppene og i korsryggen, men det kunne det like godt ha gjort om det er mens som kommer.. JEG ER SÅ TRIST. Skikkelig negativ og dårlig humør :( ingenting som tilsier at jeg skal være sånn, men det er vell pms som starter..

Klem :Heartred

Tenker å teste en i morgen jeg og :p

Tenker det samme egentlig. Vet man det på forhånd, er vi hvertfall forberedt :) Kommer nok til å være mer skeptisk denne gangen. Så kan vi heller juble ordentlig når streken blir sterkere :smiley-angelic001❤️

Jeg åpnet pakken i dag (partinummer W00110354) og testet en strimmel med utvannet formiddagsurin 6 dpo. Det burde jo være negativt og jeg så ingen antydninger til skyggestrek verken innenfor eller etter fristen så jeg tror det skal gå bra.

Forrige gang jeg var gravid følte jeg meg sånn. Jeg gav opp all håp allerede 6 DPO. Var så skuffet over kroppen min. Viste seg at det var hormoner ja. Men ikke pga mens, men graviditet! :woot: Kysser fingrene for deg ❤️

Jeg åpnet pakken i dag (partinummer W00110354) og testet en strimmel med utvannet formiddagsurin 6 dpo. Det burde jo være negativt og jeg så ingen antydninger til skyggestrek verken innenfor eller etter fristen så jeg tror det skal gå bra.
Så greit å vite! :) 5 DPO.. får lyst til å teste jeg og :bag:

Ingen strek i dag heller :banghead: ligger skikkelig syk hjemme og føler liksom løpet er kjørt her også siden vi begge ble syke. Har vært murringer, vond korsrygg siden jeg tror el var. Såre nippler i dag men er redd jeg leter så etter symptomer jeg tryller de frem :hilarious:

jeg har en jobb i helsevesenet som gjør at jeg blir tatt ut på dagen når jeg er gravid. Jobben er også uutholdelig for tiden. er så ufattelig nedkjørt og utslitt etter en enorm belastning under coronaen, som igjen tar seg opp. Tar dager å komme seg på etter vakter liksom. Så akkurat nå klarer jeg ikke forholde meg til jobb og tiden fremover for alt jeg vil er ar spiren sitter og jeg kan gå hjemme og glede meg over det som skal skje. Ny turnus, jobb i julen som skulle vært byttet bort osv, orker jeg bare ikke forholde meg til for jeg vil så inderlig at dette klaffer. På andre siden er der vell alt for mye å håpe på allerede første pp..

dagens frustrasjon :banghead:

Forrige gang jeg var gravid følte jeg meg sånn. Jeg gav opp all håp allerede 6 DPO. Var så skuffet over kroppen min. Viste seg at det var hormoner ja. Men ikke pga mens, men graviditet! :woot: Kysser fingrene for deg ❤️

Jeg er 4 DPO kanskje og i skikkelig dårlig humør, noe jeg egentlig er ganske sjeldent, kaaaanskje et tegn?

Back
Topp