Tenker å teste en i morgen jeg ogSamme her, de jeg har også.. Må inrømme at jeg tok en test i går kveld før noen glass vin. Men helt negativ da!
Ja. Jeg så forresten nå at de har stor pågang og at man må beregne lengre leveringstid. Men jeg kan leve med litt skygge så lenge de blir rosa og sterke etterhvert (dersom jeg er gravid da så klart). Men det er jo veldig greit å vite at skygger eller svake streker bør tas med en klype salt, så tusen takk for at du sa ifra!
Tenker det samme egentlig. Vet man det på forhånd, er vi hvertfall forberedt Kommer nok til å være mer skeptisk denne gangen. Så kan vi heller juble ordentlig når streken blir sterkereJeg leste også dette i går. Dyppet en i urinen som jeg testet el med, bare for nysgjerrighet, og det kommer en svaaak skygge når testen tørker. Den er såpass synlig at man ser den, men er grå. Jeg tenker at så lenge man er bevisst på det, så skaper det ingen forventninger. Også vil jeg tro den blir rosa som normalt dersom det skulle vise seg at man er gravid