⭐️ IKM UKE 50 ⭐️

Testetrangen har ikke meldt seg ennå:D

Vedlegg

• 5CAA7CBD-1723-4053-9E05-56FE6E6ED1DA.jpeg
    5CAA7CBD-1723-4053-9E05-56FE6E6ED1DA.jpeg
    540,5 KB · Visninger: 71
Jeg ser også skyggen:D har du fullversjonen av FF? Sist PP(første PP med FF) sto det DPO på linja som hos deg, men denne PP har det ikke kommet opp.. kun krysset:wtf:

Haha, ja, nesten flaut å innrømme, men har kjøpt årsabonnement på den fullversjonen :hilarious:

9DPO, litt diffus skygge som nok er bare akkurat det :wtf:
Vis vedlegget 372731
Ellers håper jeg ikke trenden med nedadgående temp fortsetter! Håper den hopper til værs i morgen og at det er en implantasjonsdip i dag :joyful:
Vis vedlegget 372732
Oi! Det der håper jeg er en festedipp! Men skjønner godt hvis den gjør deg nervøs.

Jeg fikk også skyggestrek på babyplan strimmel i morges. Men det er fra et av de partiene det ble advart om. Og jeg er skikkelig kvalm, men det har jeg jo vært i dpo-land hele denne prøvingen. Skulle så ønske at jeg hadde noen andre tester jeg kunne sjekket ut, men jeg kan liksom ikke svi av en digital enda… Er bare 8 dpo.

Oi! Det der håper jeg er en festedipp! Men skjønner godt hvis den gjør deg nervøs.

Jeg fikk også skyggestrek på babyplan strimmel i morges. Men det er fra et av de partiene det ble advart om. Og jeg er skikkelig kvalm, men det har jeg jo vært i dpo-land hele denne prøvingen. Skulle så ønske at jeg hadde noen andre tester jeg kunne sjekket ut, men jeg kan liksom ikke svi av en digital enda… Er bare 8 dpo.

Denne er også fra det partiet, så tar den ikke for god fisk. Fortsetter den, ryker en av to strips jeg har igjen fra før fra et annet parti, men de er ikke tidlige. Har også to digitale, men sparer de til jeg får strek jeg har troa på :D

7 dpo i dag… når er det vits å begrunne å teste? -sjanse for utslag

Da var blodprøven tatt:nailbiting:
Hvis den viser at jeg ikke har hatt el forrige uke, så får jeg melde meg ut av gruppa og høre med gyn hva som skjer. For det store modne egget som hun var så begeistret for sist mandag, og sa kom til å slippe i løpet av uken, kan jo ikke bare ha forsvunnet:D
Får svar på torsdag, men får fortsette og el-teste i mellomtiden:wacky:
Så blir her inne litt til:angelic:

noen kan få svaaak positiv sånn 8-9 dpo, mens andre ikke får noe før etter ikm :) beste er vell å vente litt til sånn egentlig :)
Takk :) Ble akutt utålmodig… føler meg sur og grinete, så er vel pms’en…. Blæh.

Takk :) Ble akutt utålmodig… føler meg sur og grinete, så er vel pms’en…. Blæh.

skjønner deg godt!! Jeg er også skikkelig utålmodig og syns dagene går supersakte. Men trøster meg med at i morgen er jeg 9 dpo og skal unne meg en test som sikkert blir negativ :p

skjønner deg godt!! Jeg er også skikkelig utålmodig og syns dagene går supersakte. Men trøster meg med at i morgen er jeg 9 dpo og skal unne meg en test som sikkert blir negativ :p

Så spennende med testing allerede i morgen!!

Ok nå trenger jeg litt hjelp og råd :arghh:
Noen som har opplevd å ha skikkelig vondt i livmor/eggstokk området 1 uke før ikm? Er skikkelig trykkøm også. Vondt å ta på magen liksom :(

6 DPO idag

Jeg tok en test fra W00110354 partiet. Men jeg glemte helt tiden, og så ikke på den før typ 20 min :bag::hilarious:

Så den berømte skyggestreken, men den var ikke ekstrem. Jeg kan leve med det :)

6 DPO idag

Jeg tok en test fra W00110354 partiet. Men jeg glemte helt tiden, og så ikke på den før typ 20 min :bag::hilarious:

Så den berømte skyggestreken, men den var ikke ekstrem. Jeg kan leve med det :)

Tok enda en fra det samme partiet her jeg også nå, kom sterkere skygge enn den fra i morges. Må innrømme at det blir litt mer spennende å tolke enn ren blenda i alle fall :D
CFF16E97-8F57-4567-87EF-AA5C8971FB32.jpeg

Back
Topp