Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg ser også skyggen har du fullversjonen av FF? Sist PP(første PP med FF) sto det DPO på linja som hos deg, men denne PP har det ikke kommet opp.. kun krysset
Testetrangen har ikke meldt seg ennå
Skjønner deg godt jeg men da fikk jeg svar på hvorfor jeg ikke har denHaha, ja, nesten flaut å innrømme, men har kjøpt årsabonnement på den fullversjonen
Oi! Det der håper jeg er en festedipp! Men skjønner godt hvis den gjør deg nervøs.9DPO, litt diffus skygge som nok er bare akkurat det
Vis vedlegget 372731
Ellers håper jeg ikke trenden med nedadgående temp fortsetter! Håper den hopper til værs i morgen og at det er en implantasjonsdip i dag
Vis vedlegget 372732
Helt annerledes graf denne PP enn forrige (kjemisk). Så la oss håpe.. er i gang med utredning, men hadde vært fint å sluppetSjukt! Og med den fine tempen
Oi! Det der håper jeg er en festedipp! Men skjønner godt hvis den gjør deg nervøs.
Jeg fikk også skyggestrek på babyplan strimmel i morges. Men det er fra et av de partiene det ble advart om. Og jeg er skikkelig kvalm, men det har jeg jo vært i dpo-land hele denne prøvingen. Skulle så ønske at jeg hadde noen andre tester jeg kunne sjekket ut, men jeg kan liksom ikke svi av en digital enda… Er bare 8 dpo.
7 dpo i dag… når er det vits å begrunne å teste? -sjanse for utslag
Takk Ble akutt utålmodig… føler meg sur og grinete, så er vel pms’en…. Blæh.noen kan få svaaak positiv sånn 8-9 dpo, mens andre ikke får noe før etter ikm beste er vell å vente litt til sånn egentlig
Takk Ble akutt utålmodig… føler meg sur og grinete, så er vel pms’en…. Blæh.
skjønner deg godt!! Jeg er også skikkelig utålmodig og syns dagene går supersakte. Men trøster meg med at i morgen er jeg 9 dpo og skal unne meg en test som sikkert blir negativ
Ja!Så spennende med testing allerede i morgen!!
6 DPO idag
Jeg tok en test fra W00110354 partiet. Men jeg glemte helt tiden, og så ikke på den før typ 20 min
Så den berømte skyggestreken, men den var ikke ekstrem. Jeg kan leve med det
Den øverste ligner veldig på den jeg tok i morges Jeg hater at jeg VET det er en skygge, men likevel blir litt glad Herregud..Tok enda en fra det samme partiet her jeg også nå, kom sterkere skygge enn den fra i morges. Må innrømme at det blir litt mer spennende å tolke enn ren blenda i alle fall
Vis vedlegget 372764
Den øverste ligner veldig på den jeg tok i morges Jeg hater at jeg VET det er en skygge, men likevel blir litt glad Herregud..
Tok enda en fra det samme partiet her jeg også nå, kom sterkere skygge enn den fra i morges. Må innrømme at det blir litt mer spennende å tolke enn ren blenda i alle fall
Vis vedlegget 372764