⭐️ IKM UKE 50 ⭐️

Tok enda en fra det samme partiet her jeg også nå, kom sterkere skygge enn den fra i morges. Må innrømme at det blir litt mer spennende å tolke enn ren blenda i alle fall :D
Vis vedlegget 372764
Når jeg testet disse ‘skyggestrek-testene’ da kom streken når testen hadde tørket. Dette må jo være en strek? Og den er rosa? :bored::joyful:

Kjære deg, dette er jo strek?! Eller? :facepalm::nailbiting:

Noe er det i alle fall, håper du har rett :wideyed: Ser veldig rosa ut på bildet, litt mer usikker på den IRL. Mannen har sett på den to ganger og så streken ene gangen, men ikke andre :hilarious:

Når jeg testet disse ‘skyggestrek-testene’ da kom streken når testen hadde tørket. Dette må jo være en strek? Og den er rosa? :bored::joyful:

Denne kom før den var tørket i alle fall :) Hååååper! ❤️

Ps! Tar en til i kveld, holder dere oppdatert :nailbiting:

Din nederste ser veldig ut som min positive (10 dpo) ved forrige graviditet :woot:

Hadde vært gøy :happy:

Mens vi venter på å teste mer :D Her er mine fra sist 9 (øverst), 10 og 11DPO, kan stemme at streken er svak her i dag i så fall :woot:
AC1A0E68-68E0-4561-BDEC-31E05A7F027C.jpeg

Tenker jeg skal komme med litt oppdatering her :angelic:

Er 10 DPO idag, og har faktisk ikke kjent noe spesielle symptomer i de siste dagene. Bortsett fra plutselig idag så stakk det en skrap (knip følelse), tidlig idag, så utover dagen var det svake murringer som kom og gikk. Nå er det ikke noe her igjen :p Men et par ganger idag luktet jeg røyk og oppkast uten det var noe i nærheten av meg, merkelig spør du meg :rolleyes:

Tok g-tester hver dag her, pga Ovitrelle.
Men først idag syns jeg så noe antydning til øking??
Eller ser jeg totalt feil?:hilarious:

Strek-syn er ekstremt utvikla i de siste månedene:hilarious::pompus:

Var også liten øking på tempen idag:angelic:

Vedlegg

• 1901D5FF-4CE0-444E-8AD3-0417B31494E0.jpeg
    1901D5FF-4CE0-444E-8AD3-0417B31494E0.jpeg
    1 MB · Visninger: 106
  • DA9B9AC9-BDE9-4C83-99A4-5BBB048FA9FA.jpeg
    DA9B9AC9-BDE9-4C83-99A4-5BBB048FA9FA.jpeg
    752,6 KB · Visninger: 102
  • 2C7208BF-1CC0-4A32-8164-E0C4DD31A6FE.jpeg
    2C7208BF-1CC0-4A32-8164-E0C4DD31A6FE.jpeg
    744,2 KB · Visninger: 107
skjønner deg godt!! Jeg er også skikkelig utålmodig og syns dagene går supersakte. Men trøster meg med at i morgen er jeg 9 dpo og skal unne meg en test som sikkert blir negativ :p
Ha ha. Ja jeg skal også unne meg en test i morgen da :p

Tenker jeg skal komme med litt oppdatering her :angelic:

Er 10 DPO idag, og har faktisk ikke kjent noe spesielle symptomer i de siste dagene. Bortsett fra plutselig idag så stakk det en skrap (knip følelse), tidlig idag, så utover dagen var det svake murringer som kom og gikk. Nå er det ikke noe her igjen :p Men et par ganger idag luktet jeg røyk og oppkast uten det var noe i nærheten av meg, merkelig spør du meg :rolleyes:

Tok g-tester hver dag her, pga Ovitrelle.
Men først idag syns jeg så noe antydning til øking??
Eller ser jeg totalt feil?:hilarious:

Strek-syn er ekstremt utvikla i de siste månedene:hilarious::pompus:

Var også liten øking på tempen idag:angelic:

*sniker fra ikm uke 49*:oops: jeg ser økning på den nederste testen på tidligtestene:pompus: krysser fingrene:Heartred

Å så spennende med alle som tester allerede! Føles så sykt fjernt her enda - fikk jo aldri positiv test før etter IKM sist, så 9 dager igjen :shy:

Er selv et sted mellom 2-4 dpo. Har tenkt å begynne å teste CD23, som er på lørdag. CD23 er det tidligste jeg har testet positivt. Har egentlig kkke troen denne PP’en.

Ikveld har jeg blødende tannkjøtt ved tannpuss :nailbiting: det var ett tidlig symptom forrige syklus, men jeg visste ikke at det var tegn på graviditet :p symptomjakten er offisielt i gang? 5 DPO i følge Flo, og egne symptomer. Men kaaaan være 6-7 DPO også :bag:

Dagens siste :angelic: Ble ikke noe mindre spennende her nå :joyful: Men er fra samme «skyggetest-parti», så orker ikke bli skikkelig glad før den blir enda mer rosa :nailbiting: Øverste fra i morges, nederste fra i kveld (9DPO):
F056CE4F-1CA5-4749-AB3B-D4DE4B1C3DC9.jpeg

Her har den tørket litt:
821B31A4-256C-4BFD-AD7E-DE53CE7DE034.jpeg

*sniker fra ikm uke 49*:oops: jeg ser økning på den nederste testen på tidligtestene:pompus: krysser fingrene:Heartred
Syns det ja!:nailbiting: Bare bitte litt da, så vi får se :p
Men godt at du ser det og!:hilarious::Heartred

Hååååper så sykt ❤️ Men blir veldig usikker når jeg ser de sterke skyggestrekene som dukket opp på disse i den andre IKM-gruppa. Blir tidlig til sengs her nå, må morgendagen og ny test komme kjapt :nailbiting:

Håperhåperhåper!

Har virkelig troen! Det er virkelig din tur nå:Heartred

Hååååper så sykt ❤️ Men blir veldig usikker når jeg ser de sterke skyggestrekene som dukket opp på disse i den andre IKM-gruppa. Blir tidlig til sengs her nå, må morgendagen og ny test komme kjapt :nailbiting:

Håperhåperhåper!
Jeg skal sjekke nr på mine tester- jeg har jo rester av ovitrelle i meg så vet jo at de slår ut… så går det an å sammenligne litt eventuelt hvis det er fra samme. Men jeg tror dette er veldig lovende altså! :)

Back
Topp