⭐️ IKM UKE 50 ⭐️

Negativ som forventet 8 dpo :dead:

9 dpo. Helt blenda test i morges, selv om det var fra et av de tvilsomme partiene. Kjenner jeg blir helt motløs. Nå har vi prøvd å bli gravid i 1 1/2 år, avbrutt av et svangerskap hvor vi kom oss halvvegs. På fredag skulle jeg hatt termin og jeg kjenner at jeg ikke orker å se flere negative tester så jeg vurderer å bare hoppe av hele testekarusellen og så får bare mensen komme på mandag.

Ser strekene veldig godt. :shy:Krysser fingrene for deg :angelic:

Sniker, men det her må da være babystreker ♡

Jeg mener at dere begge er gravide, uten tvil!:D:Heartred
Sier forsiktig gratulerer og håper det er den rette veien!:Heartred

Ææææ du er gravid du!! Håper håper at spira klamrer seg fast :smiley-angelic001

Guri! Takk! Dere hadde rett :love017:sad010Fikk denne nå :smiley-bounce016 Håper alle gode ting er tre og at denne spira klamrer seg fast hele veien :happy:
D61F0DC7-DC52-4AFE-BE54-EFB46F6194AF.jpeg

9 dpo. Har testet i dag med tidligtester fra både babyplan og easy@home. Testene bekrefter følelsen jeg har hatt om at det ikke klaffet denne runden. Hadde vært så hyggelig med en graviditet i julegave, men siden det er desember, har jeg mange nok gleder i hverdagen til ikke å ta negative tester så tungt. Og så slipper jeg problemet med enten å fortelle familien det veldig tidlig eller å bortforklare hvorfor jeg ikke drikker alkohol i jula. Nå kan jeg kose meg med hva jeg vil :happy:.

Ny eggløsning blir sannsynligvis i romjula, så da blir det jo en riktig så koselig romjul ;).

Fortsetter å teste fram mot mensen, men har ingen tro på at det blir noen strek de kommende dagene heller.

Vedlegg

• C9F90BD7-6F83-4C5B-92C1-DA8640A88ADF.jpeg
    C9F90BD7-6F83-4C5B-92C1-DA8640A88ADF.jpeg
    569,2 KB · Visninger: 74
Er det sant? Men tempen har jo vært lav de siste to målingene? :eek: Vil det se positivt ut om tempen stiger i morgen eventuelt? :angelic:
Ja, har lest at festedip er vanligst mellom 4-7 dpo. Men ikke alle som får det da :p Jeg vil tro at tempen din stiger opp igjen imorgen!:joyful:

Guri! Takk! Dere hadde rett :love017:sad010Fikk denne nå :smiley-bounce016 Håper alle gode ting er tre og at denne spira klamrer seg fast hele veien :happy:
Vis vedlegget 372816
Se der ja! :D:D:D Endelig var det din tur nå, og den fineste julegaven jo:Heartpink Håper veldig på at alt går den rette veien nå:Heartred Om du tar digital så vil den garantert slå ut!:joyful:

Si ifra når jeg skal føre deg som gravid :love7

Så gøy å titte innom å se alle som har fått positiv test! Gratulerer så mye :Heartred:Heartred

Sender en klem til dere som enda ikke har fått positiv test :Heartred Jeg håper for oss alle!

Selv er jeg 6 DPO i dag, og har fremdeles ikke tro på at det har klaffet denne prøveperioden - men jeg prøver å holdet håpet og motet oppe :) Har litt murring i magen nå og da, men utover dette merker jeg ingen symptomer. Vi får se hvor lang tid det tar før første test ryker :p

6 DPO og dagens symptomjakt: kviser, (sorry info) mye kremete utflod, fortsatt blødende tannkjøtt og en del murringer :p
Herregud så sykt mye gøyere det er å være i DPO land når man vet at man kan bli gravid :hilarious:

Last edited:
Digital kommer til å slå ut nå :love7 Gratulerer sååå mye :Heartpink:wav

Tusen takk :happy:

Herregud gratulerer!!!

Herregud, takk! Er helt i sjokk :woot:

Se der ja! :D:D:D Endelig var det din tur nå, og den fineste julegaven jo:Heartpink Håper veldig på at alt går den rette veien nå:Heartred Om du tar digital så vil den garantert slå ut!:joyful:

Si ifra når jeg skal føre deg som gravid :love7

Mulig jeg prøver meg på en digital i morgen, vil vente til jeg ser det sort på hvitt :happy:

Gratulerer så mye!!!!! For en fantastisk førjulsgave. alle gode ting er :Heartred:Heartred:Heartred

Takk ❤️

Gratulerer sååå mye :smiley-bounce016
Babyyy :smiley-bounce016

Håper denne streken har tenkt til å bli baby, ja :D

Wihu gratulerer :excited001

Takk!

Sniker meg inn her og gratulerer til de som allerede har fått positiv test og håper for alle de som venter på den :Heartred
Selv venter jeg veldig spent etter at jeg aldri fikk positiv el test , men kun en som var sterkere en de andre. Hadde heldigvis gynekologtime på tirsdag som kunne bekrefte nylig eggløsning og ikke bare ett egg, men to :happy: håper så at det skal bli en liten spire med ett av eggene :Heartred

Back
Topp