Sniker!!! Hurra!!!! Gratulerer så masse! Da kommer vi i samme termingruppe igjen. Denne gangen skal det gåGuri! Takk! Dere hadde rett Fikk denne nå Håper alle gode ting er tre og at denne spira klamrer seg fast hele veien
Vis vedlegget 372816
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sniker!!! Hurra!!!! Gratulerer så masse! Da kommer vi i samme termingruppe igjen. Denne gangen skal det gåGuri! Takk! Dere hadde rett Fikk denne nå Håper alle gode ting er tre og at denne spira klamrer seg fast hele veien
Vis vedlegget 372816
SÅ glad på dine vegne! Heia spira, nå må du klamre deg godt fast!
Gratulerer!!
Sniker!!! Hurra!!!! Gratulerer så masse! Da kommer vi i samme termingruppe igjen. Denne gangen skal det gå
Update...
I just cried like a b*tch, fordi jeg har helt ville cravings etter shawarma. Og mannen skulle kjøpe med seg etter jobben. Han fikk feil mat Oh da brøt helvete løs.. Altså jeg gråt så mye at man skulle nesten trodd jeg har mistet et familiemedlem Så han måtte bestille fra et annet sted i nærheten. Men det vil jo ikke være den samme shawarmaen jeg hadde lyst på. Så jeg hulket enda høyere Jeg er ALDRI sånn... Ler meg ihjel hvis dette er PMS Første mannen spurte etter at jeg roet meg ned.. «Er du gravid? Har du testet deg?»
Hahaha uff, unnskyld at jeg ler! Jeg hadde et øyeblikk her i stad jeg og hvor jeg plutselig sier til mannen at jeg fikk lyst på… rå kålrot! akkurat ja, den var ny..
Åh, gratulerer! Da må jeg ta den i kveld om jeg greier å holde meg lenge nok uten å tisse... haha tisser allerede annenhver time symptomene har kommet skikkelig tidlig!! Og er supertrøtt og sulten. Masse murringer. Føler du noe?
Fortsatt høy temp 10/11 dpo
Har hatt 3 kjemiske siden juli, så håper og ber om at på det fjerde skal det skjeDen der er SÅ lovende! Og så stabil, nå mååå du teste snart, kan du ikke ta en og skylde på meg? Har godfølelsen for denne gruppa, synes det har vært mange grupper nå med lav gravid-prosent, så tror vi slår alle rekorder
8 DPO. Negativ som forventet Og jeg har tester fra det defekte partiet. Får ikke skygger eller falsk en gang jeg Men jeg stresser ikke noe særlig da. Prøver bare igjen, om det ikke går denne måneden. Eller kanskje vi tar en liten pause Er bare veldig uvant for meg å ha alle disse symptomene uten å være gravid
Negativ 9 dpo.
Hadde selv en supersvak strek 10 dpo. Jeg bare skjønte at jeg var gravid.. streken ble lysere først 11-12 dpo husker jegDet er jo enda veldig tidlig da! Kan jo fort hende du får positiv test om noen dager - jeg har trua
Se der ja! Sa jo at tempen vil stige opp igjen så det var nok en festedip tenkte jeg, så blir spennende i de nærmeste dagene for deg6 dpo, ser bedre ut i dag enn i går
Du er ikke alene om det, og jeg merker nesten ingen symptomer denne gangen heller Kan være positivt for det likevel!Har dere noen symptomer? Selv merker jeg absolutt ingenting denne mnd og har ikke helt troa
Fantastisk!!! Endelig var det din tur, det fortjener duJeg kan settes på gravid Heier på dere alle, synes det er mange lovende symptomer hos dere
Vis vedlegget 372842
7 DPO og dagens symptomer:
- Blødende og hovent tannkjøtt
- Mye små stikk og murringer midt i livmora
- Morgenkvalme
- Veldig sulten
- Kviser
- Hodepine
Veldig likt forrige syklus, da var jeg gravid Er sååå spent, føles som en evighet til IKM den 17
Fantastisk!!! Endelig var det din tur, det fortjener du
Hvor mange DPO er du?
Liten update fra meg
Idag er jeg 12 dpo iflg FF og 11 dpo iflg Premom. Tok ny test idag tidlig, jammen så syns jeg at den vanlig testen har blitt noe sterkere?! Kan være den såkalte skyggestreken som alle snakker om for tiden?? Men stussa litt på den andre - altså tidligtesten og den var jevnt og ikke noe sterkere? Hva skal jeg tro? Jaja, blir å ta en ny ikveld iallfall!
Tempen min steg opp idag
Kjempespennende Krysser fingrene for deg og alle andre her ikkeSe der ja! Sa jo at tempen vil stige opp igjen så det var nok en festedip tenkte jeg, så blir spennende i de nærmeste dagene for deg
Du er ikke alene om det, og jeg merker nesten ingen symptomer denne gangen heller Kan være positivt for det likevel!