⭐️ IKM UKE 50 ⭐️

Update...
I just cried like a b*tch, fordi jeg har helt ville cravings etter shawarma. Og mannen skulle kjøpe med seg etter jobben. Han fikk feil mat :( Oh da brøt helvete løs.. Altså jeg gråt så mye at man skulle nesten trodd jeg har mistet et familiemedlem :wideyed: Så han måtte bestille fra et annet sted i nærheten. Men det vil jo ikke være den samme shawarmaen jeg hadde lyst på. Så jeg hulket enda høyere :bag: Jeg er ALDRI sånn... Ler meg ihjel hvis dette er PMS :hilarious: Første mannen spurte etter at jeg roet meg ned.. «Er du gravid? Har du testet deg?»

Hahaha uff, unnskyld at jeg ler! Jeg hadde et øyeblikk her i stad jeg og hvor jeg plutselig sier til mannen at jeg fikk lyst på… rå kålrot! :D akkurat ja, den var ny.. :p

Dette må jo være bra tegn :wideyed: Fikk akutt lyst på kålsalat av alle ting, (sånn sauerkraut-dritt liksom :hilarious:) for noen dager siden, endte med pølser og coleslaw til middag :hilarious: Dytta i meg en halv boks alene :lurking:

Åh, gratulerer! Da må jeg ta den i kveld :D om jeg greier å holde meg lenge nok uten å tisse... haha tisser allerede annenhver time :joyful: symptomene har kommet skikkelig tidlig!! Og er supertrøtt og sulten. Masse murringer. Føler du noe? :)

Merker ikke stort egentlig, har notert i FF, så har logget alt :hilarious: Blødde fra tannkjøttet da jeg pusset tennene 7dpo. Og 8dpo jeg var oppe på do om natten, ellers lite :happy: Muligens bittelitt skjerpet luktesans :) Ellers tar jeg progesteron som gir litt murringer, klarer ikke skille de fra «ekte» murringer :dead:

Fortsatt høy temp 10/11 dpo:shy:

Vedlegg

• 353600A0-3F3A-4995-8669-02DF1BCDF315.jpeg
    353600A0-3F3A-4995-8669-02DF1BCDF315.jpeg
    536,9 KB · Visninger: 50
Fortsatt høy temp 10/11 dpo:shy:

Den der er SÅ lovende! Og så stabil, nå mååå du teste snart, kan du ikke ta en og skylde på meg? :angelic: Har godfølelsen for denne gruppa, synes det har vært mange grupper nå med lav gravid-prosent, så tror vi slår alle rekorder :D

Den der er SÅ lovende! Og så stabil, nå mååå du teste snart, kan du ikke ta en og skylde på meg? :angelic: Har godfølelsen for denne gruppa, synes det har vært mange grupper nå med lav gravid-prosent, så tror vi slår alle rekorder :D
Har hatt 3 kjemiske siden juli, så håper og ber om at på det fjerde skal det skje:shy:

Negativ 9 dpo.

8 DPO. Negativ som forventet :) Og jeg har tester fra det defekte partiet. Får ikke skygger eller falsk en gang jeg :hilarious: Men jeg stresser ikke noe særlig da. Prøver bare igjen, om det ikke går denne måneden. Eller kanskje vi tar en liten pause :p Er bare veldig uvant for meg å ha alle disse symptomene uten å være gravid :confused:

8 DPO. Negativ som forventet :) Og jeg har tester fra det defekte partiet. Får ikke skygger eller falsk en gang jeg :hilarious: Men jeg stresser ikke noe særlig da. Prøver bare igjen, om det ikke går denne måneden. Eller kanskje vi tar en liten pause :p Er bare veldig uvant for meg å ha alle disse symptomene uten å være gravid :confused:

Det er jo enda veldig tidlig da! Kan jo fort hende du får positiv test om noen dager - jeg har trua:)

6 dpo, ser bedre ut i dag enn i går :woot:
Se der ja! :D Sa jo at tempen vil stige opp igjen så det var nok en festedip tenkte jeg, så blir spennende i de nærmeste dagene for deg :Heartred

Har dere noen symptomer? Selv merker jeg absolutt ingenting denne mnd og har ikke helt troa :bored:
Du er ikke alene om det, og jeg merker nesten ingen symptomer denne gangen heller :p Kan være positivt for det likevel!:angelic:

Liten update fra meg :p

Idag er jeg 12 dpo iflg FF og 11 dpo iflg Premom. Tok ny test idag tidlig, jammen så syns jeg at den vanlig testen har blitt noe sterkere?!:wideyed: Kan være den såkalte skyggestreken som alle snakker om for tiden?? Men stussa litt på den andre - altså tidligtesten og den var jevnt og ikke noe sterkere? Hva skal jeg tro? :hilarious: Jaja, blir å ta en ny ikveld iallfall! :p

Tempen min steg opp idag :nailbiting:

Vedlegg

• EB8A4D8B-F410-4EAC-80AF-0BF48C0F179E.jpeg
    EB8A4D8B-F410-4EAC-80AF-0BF48C0F179E.jpeg
    736,9 KB · Visninger: 126
  • 2FB22B86-7D2E-42CF-B40B-C1B85191724C.jpeg
    2FB22B86-7D2E-42CF-B40B-C1B85191724C.jpeg
    663 KB · Visninger: 118
  • F9F3FC6E-465F-49C6-BB15-DC57908497E6.jpeg
    F9F3FC6E-465F-49C6-BB15-DC57908497E6.jpeg
    1 MB · Visninger: 118
7 DPO og dagens symptomer:
- Blødende og hovent tannkjøtt
- Mye små stikk og murringer midt i livmora
- Morgenkvalme
- Veldig sulten
- Kviser
- Hodepine

Veldig likt forrige syklus, da var jeg gravid :nailbiting: Er sååå spent, føles som en evighet til IKM den 17 :shifty:

7 DPO og dagens symptomer:
- Blødende og hovent tannkjøtt
- Mye små stikk og murringer midt i livmora
- Morgenkvalme
- Veldig sulten
- Kviser
- Hodepine

Veldig likt forrige syklus, da var jeg gravid :nailbiting: Er sååå spent, føles som en evighet til IKM den 17 :shifty:

Spennende - vi ligger helt likt! Stikker i venstre side av livmoren min:nailbiting:

Liten update fra meg :p

Idag er jeg 12 dpo iflg FF og 11 dpo iflg Premom. Tok ny test idag tidlig, jammen så syns jeg at den vanlig testen har blitt noe sterkere?!:wideyed: Kan være den såkalte skyggestreken som alle snakker om for tiden?? Men stussa litt på den andre - altså tidligtesten og den var jevnt og ikke noe sterkere? Hva skal jeg tro? :hilarious: Jaja, blir å ta en ny ikveld iallfall! :p

Tempen min steg opp idag :nailbiting:

Ser fin økning på den vanlige testen! Håper for deg ❤️

Se der ja! :D Sa jo at tempen vil stige opp igjen så det var nok en festedip tenkte jeg, så blir spennende i de nærmeste dagene for deg :Heartred

Du er ikke alene om det, og jeg merker nesten ingen symptomer denne gangen heller :p Kan være positivt for det likevel!:angelic:
Kjempespennende :woot: Krysser fingrene for deg og alle andre her ikke :Heartred
Ja, det er sant! La oss håpe det :happy::happy::angelic:

Back
Topp