⭐️ IKM UKE 50 ⭐️

En liten oppdatering herfra. Har vært skikkelig dårlig den siste uken med bihulebetennelse og etter flere dager med skikkelig mye menssmerter så forsvant nesten alle symptomer. Hatt litt såre brystvorter ellers ingenting de siste dagene. Trodde løpet var helt kjørt. Flere blenda tester siste også :banghead: meeeen så vet jeg ikke når el var heller. Men lander nok på at den sannsynligvis var 30.11 så er i dag 10DPO.
Fikk denne testen i dag og det første jeg tenkte var oooo der er det 2 streker når fargen begynte å komme men så følte jeg streken forsvant igjen. Er en vanlig test, ikke tidlig. Men er det noe der eller? :smiley-bounce015

Vedlegg

• F27741AD-C512-44AC-BA28-9C9CB6836012.jpeg
    F27741AD-C512-44AC-BA28-9C9CB6836012.jpeg
    1,4 MB · Visninger: 155
En liten oppdatering herfra. Har vært skikkelig dårlig den siste uken med bihulebetennelse og etter flere dager med skikkelig mye menssmerter så forsvant nesten alle symptomer. Hatt litt såre brystvorter ellers ingenting de siste dagene. Trodde løpet var helt kjørt. Flere blenda tester siste også :banghead: meeeen så vet jeg ikke når el var heller. Men lander nok på at den sannsynligvis var 30.11 så er i dag 10DPO.
Fikk denne testen i dag og det første jeg tenkte var oooo der er det 2 streker når fargen begynte å komme men så følte jeg streken forsvant igjen. Er en vanlig test, ikke tidlig. Men er det noe der eller? :smiley-bounce015
Jeg ser!:woot:

Håper du har rett. Tatt fra dette partiet 3 dager nå og de andre har ikke vært sånn. Dette er refsu sine så har ingen erfaringer med de fra før. Håper det utvikler seg mer og ikke bare er skygge selv om jeg er litt forberedt på det. :happy:

Sannsynlig noe på gang!:D

Morgendagens tester 13 dpo, så kan man se litt øking fra de tidligere dagene på tidligtestene. :p MakeSure sitt begynner å vise seg litt også. Mens babyplans vanlig tester er tydeligvis helt skrullete og dårlig som de andre sier her?o_O

Vedlegg

• A83462AB-0734-46A5-9514-20F843FAF0C2.jpeg
    A83462AB-0734-46A5-9514-20F843FAF0C2.jpeg
    484,5 KB · Visninger: 142
  • E9C70B2D-0872-4F0C-BECF-AB75C109EAA1.jpeg
    E9C70B2D-0872-4F0C-BECF-AB75C109EAA1.jpeg
    663 KB · Visninger: 143
En uke til IKM…. Altså hvaaaaa??? Orker ikke vente:hilarious:

Har lest litt rundt og mange opplevde svake streker på strimler testene og velger heller å stole på digital. Jeg tar en ny digital imorgen da er det 2 dager etterpå så får vi se :p Er vel sannsynlig preggis nå tenker jeg:woot:

Når kommer 2-3 uker på digital?:p

Har lest litt rundt og mange opplevde svake streker på strimler testene og velger heller å stole på digital. Jeg tar en ny digital imorgen da er det 2 dager etterpå så får vi se :p Er vel sannsynlig preggis nå tenker jeg:woot:

Fikk 1-2 uker når jeg var 4+2 (2 dager etter første digital), ble såå redd så tok ikke neste før 5+0, fikk 2-3 uker da, ble enda mere redd og tok neste 6+0 og fikk 3+ :hilarious: Så neste gang skal jeg ikke sammenligne med andre som får 3+ når de er 5+0 (eller før) for det var noen lange uker hvor jeg trodde det ikke gikk :bag:

Fikk 1-2 uker når jeg var 4+2 (2 dager etter første digital), ble såå redd så tok ikke neste før 5+0, fikk 2-3 uker da, ble enda mere redd og tok neste 6+0 og fikk 3+ :hilarious: Så neste gang skal jeg ikke sammenligne med andre som får 3+ når de er 5+0 (eller før) for det var noen lange uker hvor jeg trodde det ikke gikk :bag:
Føltes nok den lange tiden når man venter etter 3 + vil jeg tro!:Heartred Hvis jeg regner ut nå riktig etter fra første dag i mens og lengden på syklus så sier kalkulatoren at jeg er 3+3 idag da må jeg nok vente til minst 4+2 ca for å få evt 2-3 digital :angelic:

Tror det varierer veldig altså! Jeg fikk både 2-3 og 3+ relativt «tidlig» mens andre går mange uker uten 3+, eller ikke får det i det hele tatt - men resulterer fortsatt i en liten baby :dummy1::dummy:

Tror det varierer veldig altså! Jeg fikk både 2-3 og 3+ relativt «tidlig» mens andre går mange uker uten 3+, eller ikke får det i det hele tatt - men resulterer fortsatt i en liten baby :dummy1::dummy:
Ok, greit å vite!:Heartred

Så spennende å se streker hos flere av dere! Her er jeg 7DPO og dagene snegler seg av gårde. Har begynt å kjenne på de vanlige symptomene før mens. Ømme bryster, luft i magen, emosjonell.. er veldig sulten i dag da, kan det være et tegn?

Vedlegg

• A2D10A96-FC99-48F1-AA4E-499EAA3828D8.jpeg
    A2D10A96-FC99-48F1-AA4E-499EAA3828D8.jpeg
    431,9 KB · Visninger: 57
Når du gråter fordi julestjerna ikke gjør som du vil… og fordi du ikke finner verktøyskrinet med alle sysakene i :angelic: samboer sa at hvis jeg ikke er gravid nå så vet ikke han :hilarious:

Føltes nok den lange tiden når man venter etter 3 + vil jeg tro!:Heartred Hvis jeg regner ut nå riktig etter fra første dag i mens og lengden på syklus så sier kalkulatoren at jeg er 3+3 idag da må jeg nok vente til minst 4+2 ca for å få evt 2-3 digital :angelic:
Ja vent så lenge du klarer sier nå jeg :hilarious: for det er så kjipt å gå å uroe seg unødvendig :shifty:

Jeg har begynt å spotte i dag. Regner med det ikke er en festeblødning, men at det går mot mensen. Jeg holder dere oppdatert!

Jeg våger meg på å bli flyttet til gravid, 12dpo i dag. Øverste testen tok jeg 10 dpo, så man kan vel si det er dobling til nå:rolleyes:
Men med 3 kjemiske siden juli så er jeg ikke helt overbevist før testene blir sterkere:shy:

Vedlegg

• 1F0BF4D1-7709-4A69-AD69-0A3B68386721.jpeg
    1F0BF4D1-7709-4A69-AD69-0A3B68386721.jpeg
    1,7 MB · Visninger: 129
Jeg våger meg på å bli flyttet til gravid, 12dpo i dag. Øverste testen tok jeg 10 dpo, så man kan vel si det er dobling til nå:rolleyes:
Men med 3 kjemiske siden juli så er jeg ikke helt overbevist før testene blir sterkere:shy:

Hurraaaa! Ååå, jeg visste det ❤️❤️❤️ Gratulerer!

Så herlig!! :D:Heartred
Flytter deg gjerne over til gravid lista :love7:love7
Gratulerer :Heartbigred

Back
Topp