Ja! Åå følte jeg leste en plass at det var 10mlu men da ble håpet bittelitt tent igjen får se om jeg klarer å la vær å teste i morgen tidlig. Går jo en formue i testerVar det den digitale med ukesindikator? Den slår ut først på 25mlu
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja! Åå følte jeg leste en plass at det var 10mlu men da ble håpet bittelitt tent igjen får se om jeg klarer å la vær å teste i morgen tidlig. Går jo en formue i testerVar det den digitale med ukesindikator? Den slår ut først på 25mlu
God morgen!
Vil bare oppdatere på at jeg har tatt en ny digital test nå og den stod "Ikke gravid" Da må det nok ha vært en kjemisk tenker jeg.. En del murring også så får jeg bare stå og vente på TR ankomme så får vi gå inn på ny PP igjen, atter igjen
Tempen min steg opp igjen idag (14 dpo), så stuper den nok ned imorgen tror jeg. I de 3 forrige syklusene falt tempen nedover fra 13 dpo.
IKM nå mandag så vi får se
Det er kjipt ja! Så jo øking på strimlene så tok jeg digital etterpå, da var det positiv. Men et par dager etterpå så forsvant strekene på strimlene og negativ digital. Tenker at det var kjemisk da jeg fikk noen symptomer samtidig. Håper det sitter fort neste syklus! Blir kun Femar dobbel dose og Solvipect neste runde iallfall.Huff så trist dessverre så kan Ovitrelle sitte i kroppen helt til IKM, selv om det står ca 10 dager i felleskatalogen. Det er så individuelt. Jeg hadde strek helt til tr kom. Masse lykke til videre
Jeg testet i dag, men mistenker at det er skygge. 9DPO. Det er fra det partiet fra babyplan som mange har fått skygge fraHvorfor er det ingen som tester sånn at jeg kan få tilfredsstilt testetrangen?
Jeg testet i dag, men mistenker at det er skygge. 9DPO. Det er fra det partiet fra babyplan som mange har fått skygge fra
Ikke skygge Denne er positiv!Jeg testet i dag, men mistenker at det er skygge. 9DPO. Det er fra det partiet fra babyplan som mange har fått skygge fra
Hmm… tror ikke dette er skygge. For meg er streken for tydelig, men kan ta feil
oooææ håper, men redd for å bli skuffaIkke skygge Denne er positiv!
Jeg testet i dag, men mistenker at det er skygge. 9DPO. Det er fra det partiet fra babyplan som mange har fått skygge fra
Dette kan ikke være skyggeJeg testet i dag, men mistenker at det er skygge. 9DPO. Det er fra det partiet fra babyplan som mange har fått skygge fra
Jeg har testa nederste er i dag, 14 dpoHvorfor er det ingen som tester sånn at jeg kan få tilfredsstilt testetrangen?
Wow fine tester! Hvor tidlig tok du første testen som er så og si blenda??Jeg har testa nederste er i dag, 14 dpo
Tror ikke det det er skyggeJeg testet i dag, men mistenker at det er skygge. 9DPO. Det er fra det partiet fra babyplan som mange har fått skygge fra
Ehhh, denne testetøsa har også testet «litt» 8-14DPO:
Vis vedlegget 373032
Den tok jeg 10 dpoWow fine tester! Hvor tidlig tok du første testen som er så og si blenda??