Kjipt… Håper det kan gå bra likevel for osskom på jeg fortsatt har lett blødende tannkjøtt da. Får tviholde på det siste man har av håp
![]()
Jeg har kjøpt tester for første gang på nett nå - det var alt for lett så spørs om det ikke blir en vane
10 tester kostet mindre enn 1 på butikken jo!
kom på jeg fortsatt har lett blødende tannkjøtt da. Får tviholde på det siste man har av håp
Har ikke hatt kontroll over når EL var denne PP-en. Går jeg ut ifra min vanlige syklus så er jeg 10 DPO i dag, men FF regner at jeg kun er 8 DPO. Frykter for at det er TR jeg kjenner. Bah!

Testet med vanlig babyplan g-test. Negativ alle sammen
Kvalmen og blødende tannkjøtt er på plass. Og ingen tegn til TR. Men jeg venter til onsdag. Tror ikke jeg tester noe mer nå heller 

Nå har jo jeg testa sikkert 20 til sammen fra de partiene, og har vært borti minst to som er litt svakere på toppen, så jeg tror ikke nødvendigvis det er noe dårlig tegn
Spørs om jeg går på apoteket å kjøper en annen test i dag

så unødvendig at kroppen gir deg falske forhåpninger….. skal prøve å ikke miste hodet, vi er bare i PP3
helt tydelig strek på tidligtesten og svak strek på staven som er vanlig test. Håper bare denne spira klamrer seg fast