Ingen tvil, gratulererWow! Nå er jeg overbevist helt tydelig strek på tidligtesten og svak strek på staven som er vanlig test. Håper bare denne spira klamrer seg fast
10 DPO i dag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ingen tvil, gratulererWow! Nå er jeg overbevist helt tydelig strek på tidligtesten og svak strek på staven som er vanlig test. Håper bare denne spira klamrer seg fast
10 DPO i dag
Det ser ut som det har sklidd ut litt farge på sidene. Kan du ha dyppet over maxstreken? I så fall ville jeg ikke stolt helt på resultatene av disse testene.Ikke vært så veldig aktiv denne måneden og bare tenkt at det som skjer- det skjer! Har ikke noe positive tanker angående denne PP egentlig, noen som ser noe på disse testene?
Nå er jeg ca 10-11 DPO.
Wow! Nå er jeg overbevist helt tydelig strek på tidligtesten og svak strek på staven som er vanlig test. Håper bare denne spira klamrer seg fast
10 DPO i dag
Dette er vel bare skygge?
Røyk på en test i dag tidlig jeg og- ryggrad som en glassmanet…
nederste er fra i dag 10DPO/7 dager siden innsett av 3 dagers embryo. Øverste er fra siste tidligtest i forrige uke tatt for å teste ut ovitrelle- ca en uke etter den ble tatt (husker ikke om jeg tok den onsdag eller torsdag).
jeg synes jeg kan skimte noe på dagens, men vanskelig å få med på bilde
blir noen spennende dager. Har egentlig ikke «testdag» fra klinikken før lørdag.
Uten tvil det her jo! Si ifra om du vil settes på gravidWow! Nå er jeg overbevist helt tydelig strek på tidligtesten og svak strek på staven som er vanlig test. Håper bare denne spira klamrer seg fast
10 DPO i dag
SnikerEhhh, denne testetøsa har også testet «litt» 8-14DPO:
Vis vedlegget 373032
Har du testet idag? Håper for dereRøyk på en test i dag tidlig jeg og- ryggrad som en glassmanet…
nederste er fra i dag 10DPO/7 dager siden innsett av 3 dagers embryo. Øverste er fra siste tidligtest i forrige uke tatt for å teste ut ovitrelle- ca en uke etter den ble tatt (husker ikke om jeg tok den onsdag eller torsdag).
jeg synes jeg kan skimte noe på dagens, men vanskelig å få med på bilde
blir noen spennende dager. Har egentlig ikke «testdag» fra klinikken før lørdag.
Så god du er <3 ja, kan skimte samme som i går, men ingen stigning… så antar det er en teit skygge dessverre. Holder fatningen- er tidlig + at jeg har blitt immun mot negative tester, er dessverre så vant til det…nederste er fra i dag.Har du testet idag? Håper for dere
Kan settes på gravidUten tvil det her jo! Si ifra om du vil settes på gravid
Negativ test i dag, 10 eller 12 DPO. Med kort lutealfase anser jeg nå løpet som kjørt. Nå skal jeg senke skuldrene og nyte førjulstiden med masse god mat og drikke
Gratulerer til dere med positiv test, og lykke til videre til oss andre
skal jeg sette dere på TR? Og evt hvilke dpo?Jeg troooor jeg får mensen idag.. Det virker sånn hvertfall Da var håpe ute for denne gangen hvertfall.. Men 2022... DET skal være året vårt. Det bare vet jeg
Kan settes på gravid
Gratulerer!! Setter deg på gravid hvilke dpo?Kan settes på gravid