⭐️ IKM UKE 50 ⭐️

Wow! Nå er jeg overbevist :woot: helt tydelig strek på tidligtesten og svak strek på staven som er vanlig test. Håper bare denne spira klamrer seg fast :love017

10 DPO i dag
Ingen tvil, gratulerer :happy093

Ikke vært så veldig aktiv denne måneden og bare tenkt at det som skjer- det skjer! Har ikke noe positive tanker angående denne PP egentlig, noen som ser noe på disse testene?
Nå er jeg ca 10-11 DPO.
Det ser ut som det har sklidd ut litt farge på sidene. Kan du ha dyppet over maxstreken? I så fall ville jeg ikke stolt helt på resultatene av disse testene.

IKM i dag. Har ikke fått mensen enda, men har spottet de tre foregående dagene + i dag, men stadig mindre i går og i dag. Negative tester, så her er det ikke godt å si hva som foregår… :confused:

Røyk på en test i dag tidlig jeg og- ryggrad som en glassmanet… :p

nederste er fra i dag 10DPO/7 dager siden innsett av 3 dagers embryo. Øverste er fra siste tidligtest i forrige uke tatt for å teste ut ovitrelle- ca en uke etter den ble tatt (husker ikke om jeg tok den onsdag eller torsdag).

jeg synes jeg kan skimte noe på dagens, men vanskelig å få med på bilde:nailbiting:

blir noen spennende dager. Har egentlig ikke «testdag» fra klinikken før lørdag.

Vedlegg

• 0C6B6268-17F8-413C-9A62-CE12DD248E58.jpeg
    0C6B6268-17F8-413C-9A62-CE12DD248E58.jpeg
    804,9 KB · Visninger: 121

nederste er fra i dag 10DPO/7 dager siden innsett av 3 dagers embryo. Øverste er fra siste tidligtest i forrige uke tatt for å teste ut ovitrelle- ca en uke etter den ble tatt (husker ikke om jeg tok den onsdag eller torsdag).

jeg synes jeg kan skimte noe på dagens, men vanskelig å få med på bilde:nailbiting:

blir noen spennende dager. Har egentlig ikke «testdag» fra klinikken før lørdag.

Skimter jeg og :woot:

Wow! Nå er jeg overbevist :woot: helt tydelig strek på tidligtesten og svak strek på staven som er vanlig test. Håper bare denne spira klamrer seg fast :love017

10 DPO i dag
Uten tvil det her jo!:D Si ifra om du vil settes på gravid:love7

Da var vår uke her nå!:nailbiting:

Dagens IKM’ere som fortsatt venter;

@Irrgrønn
Hun meldte seg her med spotting nå. Så vi får bare vente og se. Er jo spennende når det kom mindre spotting, og krysser fingrene for to streker!

@Rainbow Baby 2022 Hvordan går det med deg idag?

Idag fikk jeg dessverre TR, da går vi inn mot PP28 nå:rolleyes: Gir oss ikke lett, skal bare fortsette å prøve!:Heartred Jeg blir å befinne meg i IKM uke 2 så noen av dere havner jeg nok på samme gruppe igjen :joyful:

Fortsatt lykke til dere andre som venter på positiv tester :love7

Negativ test i dag, 10 eller 12 DPO. Med kort lutealfase anser jeg nå løpet som kjørt. Nå skal jeg senke skuldrene og nyte førjulstiden med masse god mat og drikke :happy:

:dummy::dummy1:Gratulerer til dere med positiv test, og lykke til videre til oss andre :Heartred

Har du testet idag? Håper for dere ❤️

Jeg troooor jeg får mensen idag.. Det virker sånn hvertfall :scared001 Da var håpe ute for denne gangen hvertfall.. Men 2022... DET skal være året vårt. Det bare vet jeg :love017

Har du testet idag? Håper for dere ❤️
Så god du er <3 ja, kan skimte samme som i går, men ingen stigning… så antar det er en teit skygge dessverre. Holder fatningen- er tidlig + at jeg har blitt immun mot negative tester, er dessverre så vant til det…nederste er fra i dag.
B5482166-F9E6-4E9C-A3D4-BDB6833A1DDD.jpeg

Last edited:
Negativ test i dag, 10 eller 12 DPO. Med kort lutealfase anser jeg nå løpet som kjørt. Nå skal jeg senke skuldrene og nyte førjulstiden med masse god mat og drikke :happy:

:dummy::dummy1:Gratulerer til dere med positiv test, og lykke til videre til oss andre :Heartred

Jeg troooor jeg får mensen idag.. Det virker sånn hvertfall :scared001 Da var håpe ute for denne gangen hvertfall.. Men 2022... DET skal være året vårt. Det bare vet jeg :love017
skal jeg sette dere på TR? Og evt hvilke dpo?
Kjedelig, men enig - 2022 er året vårt!:Heartred

Back
Topp