⭐️ IKM UKE 50 ⭐️

Dagens IKM’ere;

@Arella
@MiaBella

Hvordan går det med dere??:joyful:

12 DPO og helt sinnsyke drømmer i natt... Leste jeg ett sted at det er et symptom eller bare finner jeg på ting?

Så god du er <3 ja, kan skimte samme som i går, men ingen stigning… så antar det er en teit skygge dessverre. Holder fatningen- er tidlig + at jeg har blitt immun mot negative tester, er dessverre så vant til det…nederste er fra i dag.Vis vedlegget 373188
Håper streken blir sterkere :smiley-angelic001 uff ja jeg vet hvordan det er, gang på gang få negative tester.. det er ingen god følelse. Jeg var så sikker på at første forsøket vårt ikke gikk, tok en test 13 dpo for å bare være ferdig med å lure.. den var positiv :rolleyes:

12 dpo og digital tester er i hus… kjenner det er vanskelig å tisse i do :hilarious:
Igår kveld hadde jeg er rar følelse i livmora, ikke murringer, men som en tyngdefølelse og at det er "noe" der.. magefølelsen sier nei, så har kjøpt ett lass med tester :shifty:

12 dpo og digital tester er i hus… kjenner det er vanskelig å tisse i do :hilarious:
Igår kveld hadde jeg er rar følelse i livmora, ikke murringer, men som en tyngdefølelse og at det er "noe" der.. magefølelsen sier nei, så har kjøpt ett lass med tester :shifty:

Testene kom ikke i posten i dag :( håper de kommer i morgen for nå er jeg spent! Tester du i dag?

Dagens IKM’ere;

@Arella
@MiaBella

Hvordan går det med dere??:joyful:

Ikke sett noe til TR enda :arghh: masse murringer så var sikker på at tanta kom i går men neida. Ikke noe til nå i dag heller… sååå hvis det ikke har skjed noe til i morgen så tror jeg faktisk jeg må teste enda en gang. Har vært blenda til nå uten den ene streken, mulig bare skygge, for flere dager siden. Ikke tester i dag for jeg var sikker på at TR skulle melde sin ankomst.

Testene kom ikke i posten i dag :( håper de kommer i morgen for nå er jeg spent! Tester du i dag?
Sorry jeg var svak :hilarious: og er ikke gravid heller :shifty:
Vet man ikke skal demontere testene, men måtte bare :bag:

Vedlegg

• C8E5AFDC-D6D9-402F-8BDB-44C57AA536BE.jpeg
    C8E5AFDC-D6D9-402F-8BDB-44C57AA536BE.jpeg
    1,1 MB · Visninger: 102
Sorry jeg var svak :hilarious: og er ikke gravid heller :shifty:
Vet man ikke skal demontere testene, men måtte bare :bag:

Æsj "ikke gravid" er så kjipt og få, er liksom så svart på hvitt! Hvor følsomme er de digitale? Og tenk at du demonterte den da, det hadde aldri falt meg inn:hilarious:

Æsj "ikke gravid" er så kjipt og få, er liksom så svart på hvitt! Hvor følsomme er de digitale? Og tenk at du demonterte den da, det hadde aldri falt meg inn:hilarious:
Ja det er så hardt og brutalt. Med vanlig test kan man i det minste tro man ser 2 streker :hilarious: litt usikker, men samme som vanlig test tror jeg?

Back
Topp