Dagens IKM’ere;
@Arella
@MiaBella
Hvordan går det med dere??
@Arella
@MiaBella
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takk 11 DPO i dag, men fikk første strek 9 DPOGratulerer!! Setter deg på gravid hvilke dpo?
skal jeg sette dere på TR? Og evt hvilke dpo?
Kjedelig, men enig - 2022 er året vårt!
Jeg hadde helt syke drømmer første graviditet (og søvnparalyse )12 DPO og helt sinnsyke drømmer i natt... Leste jeg ett sted at det er et symptom eller bare finner jeg på ting?
Jeg hadde helt sjuke drømmer helt fra start til fødsel.12 DPO og helt sinnsyke drømmer i natt... Leste jeg ett sted at det er et symptom eller bare finner jeg på ting?
Håper streken blir sterkere uff ja jeg vet hvordan det er, gang på gang få negative tester.. det er ingen god følelse. Jeg var så sikker på at første forsøket vårt ikke gikk, tok en test 13 dpo for å bare være ferdig med å lure.. den var positivSå god du er <3 ja, kan skimte samme som i går, men ingen stigning… så antar det er en teit skygge dessverre. Holder fatningen- er tidlig + at jeg har blitt immun mot negative tester, er dessverre så vant til det…nederste er fra i dag.Vis vedlegget 373188
12 dpo og digital tester er i hus… kjenner det er vanskelig å tisse i do
Igår kveld hadde jeg er rar følelse i livmora, ikke murringer, men som en tyngdefølelse og at det er "noe" der.. magefølelsen sier nei, så har kjøpt ett lass med tester
Jeg hadde helt syke drømmer første graviditet (og søvnparalyse )
Jeg hadde helt sjuke drømmer helt fra start til fødsel.
Håper jeg IKKE tester, men kan ikke garantere noe når det er tester i husTestene kom ikke i posten i dag håper de kommer i morgen for nå er jeg spent! Tester du i dag?
Dagens IKM’ere;
@Arella
@MiaBella
Sorry jeg var svak og er ikke gravid hellerTestene kom ikke i posten i dag håper de kommer i morgen for nå er jeg spent! Tester du i dag?
Har ikke begynt å spotte enda engang. Så vi kan gjerne vente til blødningen starter til jeg settes på listenskal jeg sette dere på TR? Og evt hvilke dpo?
Kjedelig, men enig - 2022 er året vårt!
Sorry jeg var svak og er ikke gravid heller
Vet man ikke skal demontere testene, men måtte bare
Dagens IKM’ere;
@Arella
@MiaBella
Ja det er så hardt og brutalt. Med vanlig test kan man i det minste tro man ser 2 streker litt usikker, men samme som vanlig test tror jeg?Æsj "ikke gravid" er så kjipt og få, er liksom så svart på hvitt! Hvor følsomme er de digitale? Og tenk at du demonterte den da, det hadde aldri falt meg inn