⭐️ IKM UKE 50 ⭐️

Blenda tester i dag, så alt til nå har med andre ord bare vært tullestreker… jeg anser løpet for kjørt for min egen del- vet at mange vil trøste med at det fortsatt er tidlig, men med tidligtester vet man nok innerst inne at det ville slått ut nå. Går greit, begynner å bli skremmende apatisk/likegyldig til hele opplegget og hadde gråtekula mi i går… neste runde skal jeg PRØVE å teste kun ved testdato, så slipper jeg ytterligere berg og dalbane enn denne IVF-prosessen allerede er fra før.

Ønsker dere masse lykke til her inne og håper det este for absolutt alle <3

12 dpo og kan nå begynne å se en rosa strek komme frem. Veldig svak, men sterkere en igår og tydelig rosa i seg idag . Våger jeg å begynne håpe:dummy::dummy1:
Hadde gitt opp 10 dpo med blenda tester, men nå kjenner jeg engster meg for svake tester 12 dpo :banghead:

hvordan var deres tester 12 dpo?? :Heartred

Vedlegg

• 31FAFF11-376C-4F98-B134-29AA5FAB103F.jpeg
    31FAFF11-376C-4F98-B134-29AA5FAB103F.jpeg
    1,2 MB · Visninger: 141
12 dpo og kan nå begynne å se en rosa strek komme frem. Veldig svak, men sterkere en igår og tydelig rosa i seg idag . Våger jeg å begynne håpe:dummy::dummy1:
Hadde gitt opp 10 dpo med blenda tester, men nå kjenner jeg engster meg for svake tester 12 dpo :banghead:

Oí der ja, der ser jeg noe!

13DPO her og helt blenda tidligtest igjen...

13 DPO, syke drømmer igjen i natt og ømme bryster, men tror det siste kommer mer av treningsôkten i går heller enn et symptom :hilarious:

Får vel begynne å venne meg til tanken om at tanta kommer ila uken / helgen om den er veldig forsinket.

Hvis EL kommer som planlagt neste PP så blir det komplisert med aksjeleggingen... Men om mistanken min om at EL faktisk kommer senere enn jeg tror så kan det jo akkurat funke.

Hvor lang leveringstid er det sånn ca? Lyst til å prøve et nytt merke :happy:
Disse har jeg også lyst å teste ut om det ikke klaffer denne runden. Så på nettet at de kunne bli levert til 29 desember, fra usa. Men vet ikke om det stemmer siden det blir jul osv da

12 dpo
Billige eBay tester som jeg hadde liggende viste: tynn skyggestrek etter 5 min, tykk skyggestrek etter en time, så forsvant den etter to timer:dead: Angrer på at jeg ikke bestilte bedre tester i forrige uke:wtf: sparer på CB digitaltesten til ikm:rolleyes:
Får ta en ny dårlig test i morgen:D

Etter 1 time:
C6B8ED05-4A6F-4EE7-BDB7-3690BCB19E70.jpeg

Etter 2 timer:
64DCA13A-2745-4A1E-847C-8F7A945B83C3.jpeg

Håper bare du produserer hcg sent og at dette går bra :smiley-angelic001 evt at eggløsningen var mye senere enn du trodde og at det er tidlig enda :woot:

Er nesten helt sikker på at el var senere enn jeg først trodde. Håper bare jeg slutter å blø snart:nailbiting:
Har det noe å si hvilken farge det er på blodet? Er bare friskt blod:arghh:

Dette synes jeg ikke er en spesielt svak strek egentlig. Du er jo "bare" 12 dpo, og når du sier at den var sterkere enn i går så tror jeg ikke dette er noe å bekymre seg for. Min test 12 dpo var ikke spesielt sterk. Det var først 14/15 dpo at testene var ordentlig rosa :)

Dette synes jeg ikke er en spesielt svak strek egentlig. Du er jo "bare" 12 dpo, og når du sier at den var sterkere enn i går så tror jeg ikke dette er noe å bekymre seg for. Min test 12 dpo var ikke spesielt sterk. Det var først 14/15 dpo at testene var ordentlig rosa :)

håper at det bare fortsetter å stige i dagene fremover :Heartred

13 dpo ca i dag.. tror nok det er bare å brette opp ermene å vente på TR. Hadde sikkert sett noe på testen innen nå...

Vedlegg

• 20211215_125356.jpg
    20211215_125356.jpg
    663 KB · Visninger: 64
  • 20211215_125127.jpg
    20211215_125127.jpg
    683,9 KB · Visninger: 57
Har holdt meg i 3 timer ikveld for å ta nye tester:wideyed:
Hva tror dere om disse? Jeg syns strimeltesten er blitt sterkere, men kanskje ikke staven. Er så redd for at dette ikke går veien siden jeg blør en del, har fylt to bind i dag (unnskyld for ekle detaljer). Kan det gå bra likevel?
Når vil testene bli svake hvis det er kjemisk?:sorry:

Vedlegg

• 20211215_210536.jpg
    20211215_210536.jpg
    1,4 MB · Visninger: 98
  • 20211215_210426.jpg
    20211215_210426.jpg
    1,4 MB · Visninger: 100
TR kom nå:meh: Ser frem til en rolig jul og satser nå på september/oktoberbaby. Ikke lenge til utredning i februar. Krysser fingrene for at timen ikke blir avlyst :shy:

Lykke til alle sammen. Gravide og ikke-gravide. Ha en rolig og fin førjulstid. :Heartred

Ingen TR i dag og ikke noe mer blodslim etter det ene tørket i går.. :nailbiting: ryker nok en test i morgen eller fredag

Hvor lang leveringstid er det sånn ca? Lyst til å prøve et nytt merke :happy:
Nå tok jeg sånn levering at det kommer i romjula. Men man kan betale mer for ekspresslevering. Det har jeg gjort en gang tidligere, og da kom det etter ca. tre dager, eller noe sånt. I hvert fall innen en uke! Koster litt for frakta uansett, så greit å bestille en del om gangen og heller sjeldnere (for oss som ser at vi kan komme til å være prøvere en stund).

TR kom nå:meh: Ser frem til en rolig jul og satser nå på september/oktoberbaby. Ikke lenge til utredning i februar. Krysser fingrene for at timen ikke blir avlyst :shy:

Lykke til alle sammen. Gravide og ikke-gravide. Ha en rolig og fin førjulstid. :Heartred
God jul- joiner deg på sept/oktober-baby <3

Tre netter på rad med syke drømmer, tre hvite tidligtester de siste dagene... Mensen murringene er godt i gang og tanta er forventet ila dagen...

Har holdt meg i 3 timer ikveld for å ta nye tester:wideyed:
Hva tror dere om disse? Jeg syns strimeltesten er blitt sterkere, men kanskje ikke staven. Er så redd for at dette ikke går veien siden jeg blør en del, har fylt to bind i dag (unnskyld for ekle detaljer). Kan det gå bra likevel?
Når vil testene bli svake hvis det er kjemisk?:sorry:

Fin stigning i alle fall :happy: Vet ikke hvor mye man kan blø og at det fortsatt går bra dessverre. Men mener å ha lest om flere som blør en del. Krysser fingrene for at dette går veien!

Back
Topp