⭐️ IKM UKE 50 ⭐️

Sååå tanta har enda ikke startet slik jeg trodde. Men kjenner det på kroppen at hun er like rundt hjørnet. Denne pp kan jeg si at kroppen min har vært litt av en skuespiller :p sykt kvalm og uvell idag også

Tr kom i natt, 14 dpo.

Ekstra kjipt siden det betyr at nå (pp-35) får jeg ikke lov av gyn å ta letrozol, siden ul på dag 12 for å sjekke egg-tilstanden blir midt i romjulen. Hun vil ikke at jeg skal risikere å produsere flere egg i en syklus.:sorry:
Så med mindre det skjer et mirakel og jeg får el på egenhånd denne syklusen, så blir ikke neste letrozol-runde før slutten av januar/begynnelsen av februar:sour: typisk min flaks:(

Gratulerer til alle dere som fikk positiv test denne runden og krysser fingrene for dere som fremdeles venter:Heartred

:HeartredGod jul:Heartred

Det er utrolig frustrerende å vite at man får liksom ikke gjort noe fra eller til uansett:shy: vet du helt sikkert når el var? Den kan jo ha kommet senere og da blir jo ikm senere også, er jo lov å håpe:rolleyes:
Har du prøvd forskjellige tester? Skulle ønske jeg eide mer selvkontroll, har brukt 13 tester siden søndag:hilarious: tror jeg skal kjøpe flere imorgen:D
Håper jo selvfølgelig at spira klamrer seg fast, men merker at jeg ikke klarer å glede meg over positiv test siden det er så usikkert:shy:
Jeg vet ikke når EL var så jeg holder litt fast i håper om at EL var senere enn forventet og at håpet fortsatt er der men på andre siden la vi inn lite aksjer etter 3 des :arghh::hilarious:

godt det ikke bare er jeg som brenner av en haug med tester. Fikk tester fra babyplan i dag så redd det plutselig ryker en til i morgen :hilarious:

har du testet i dag?

15 dpo. Ingen TR i sikte og negative tester... :banghead:

Vedlegg

• 20211217_234712.jpg
    20211217_234712.jpg
    750,5 KB · Visninger: 53
Jeg vet ikke når EL var så jeg holder litt fast i håper om at EL var senere enn forventet og at håpet fortsatt er der men på andre siden la vi inn lite aksjer etter 3 des :arghh::hilarious:

godt det ikke bare er jeg som brenner av en haug med tester. Fikk tester fra babyplan i dag så redd det plutselig ryker en til i morgen :hilarious:

har du testet i dag?
Har testet ja, men er et annet merke enn de jeg har brukt, så vet liksom ikke helt.. tenkte å kjøpe digitale tester imorgen, men regner egentlig med at løpet er kjørt.

Jeg har kjent at mensen var på vei siden onsdag, var 100% prosent sikker torsdag. Nå er det lørdag men enda ingen mensen, føler liksom den er her men ingen blod :happy090

Har testet ja, men er et annet merke enn de jeg har brukt, så vet liksom ikke helt.. tenkte å kjøpe digitale tester imorgen, men regner egentlig med at løpet er kjørt.
Hvordan går det? Blir testene sterkere fortsatt? ❤️

Blæh, så lei... grafen så slik ut i dag.. jublet omtrent.. da jeg ikke har tatt noe test så langt denne syklusen.. *klapper meg selv på skulderen * gikk såklart innom normal da jeg var å handlet i dag å der er det jo tester :banghead: som ikke gav noe resultat å skryte av...

#oppgitt..

Vedlegg

• Screenshot_20211218-193432_FF App.jpg
    Screenshot_20211218-193432_FF App.jpg
    526,3 KB · Visninger: 63
Blæh, så lei... grafen så slik ut i dag.. jublet omtrent.. da jeg ikke har tatt noe test så langt denne syklusen.. *klapper meg selv på skulderen * gikk såklart innom normal da jeg var å handlet i dag å der er det jo tester :banghead: som ikke gav noe resultat å skryte av...

#oppgitt..
Hørt de fra normal har SYKT DÅRLIG FARGESTOFF!! Fin graf, den virker lovende :D

Krysser fingrene for at det stemmer.. :smiley-bounce012

Har vært så bastant på at jeg ikke skulle teste før etter IKM så sant tr ikke dukket opp.. mtp skuffelsene av de kjemiske jeg har hatt.. :banghead:
Jeg testet nå, skulle hatt mensen igår :hilarious: men den er så negativ som man får det. Så er nok bare jeg som tok feil av EL :banghead:

#oppgitt..

Sykt bra temp, har veldig troa!!! :D

Litt usikker, har en igjen fra normal for tenkte jeg ikke skulle kjøpe inn å være helt testetøs slik jeg har vært de andre pp :hilarious: så spørs vel om det er vits å ta den i morgen? :bored: eller om det lureste er å vente til mandag?

Har ikke prøvd de selv, men er gjerne med og tolker og heier hvis du tar en og legger ut bilde i morgen :D

Back
Topp