⭐️ IKM UKE 50 ⭐️

TR kom nå:meh: Ser frem til en rolig jul og satser nå på september/oktoberbaby. Ikke lenge til utredning i februar. Krysser fingrene for at timen ikke blir avlyst :shy:

Lykke til alle sammen. Gravide og ikke-gravide. Ha en rolig og fin førjulstid. :Heartred

God jul til deg Brevdua :greet008 Nyyyyt all god mat og drikke! Følger spent med videre og heier ❤️

12 dpo og kan nå begynne å se en rosa strek komme frem. Veldig svak, men sterkere en igår og tydelig rosa i seg idag . Våger jeg å begynne håpe:dummy::dummy1:
Hadde gitt opp 10 dpo med blenda tester, men nå kjenner jeg engster meg for svake tester 12 dpo :banghead:

hvordan var deres tester 12 dpo?? :Heartred
Sniker litt fra mai22, hehe. Anbefaler deg å også teste med et annet merke. De testene du bruker her slo ikke ut før 3-4 dager etter normal babyplan-tester hos meg! Tatt i samme urinprøve. Men det ser jo veldig lovende ut for deg! Krysser fingrene videre:love7

Dagens test.. etter mine beregninger er det
14 dpo I dag..( muligens 12 dpo) kjenner på litt mensmurringer, men ingenting enda...

Vedlegg

• 20211216_072535.jpg
    20211216_072535.jpg
    308,8 KB · Visninger: 65
  • 20211216_072202.jpg
    20211216_072202.jpg
    320,5 KB · Visninger: 67
Mye murringer, forferdelig nattesøvn. Regner med tanta kommer i kveld/natt :shifty: kan settes på TR :smiley-angry017

13 dpo, og bare å vente på tanta. Sinnsykt med skyggestreker på Babyplan denne gangen. Skal ikke bestille de flere ganger. Noen tips for andre tester? :happy:

Vedlegg

• 0E5C274C-8352-4297-B0B8-59F8155CDB30.jpeg
    0E5C274C-8352-4297-B0B8-59F8155CDB30.jpeg
    1,4 MB · Visninger: 89
Fin stigning i alle fall :happy: Vet ikke hvor mye man kan blø og at det fortsatt går bra dessverre. Men mener å ha lest om flere som blør en del. Krysser fingrene for at dette går veien!

Har dessverre ikke troa her i det heletatt.. blør som om jeg hadde mensen:(

9 dpo, og fortsatt blenda test.. Bare 3 dager til tr, så det ser ikke lovende ut!

Vedlegg

• IMG_20211216_135903_edit_1056049360132087.jpg
    IMG_20211216_135903_edit_1056049360132087.jpg
    744,1 KB · Visninger: 62
Øverst er fra igår kveld, nederst er ikveld.
Testen blir i hvertfall ikke svakere.
Tror kanskje jeg må kjøpe digitale testero_O vil helst unngå å dra til legen for å måle hcg fordi jeg ikke vil at noen skal skjønne at jeg er gravid:p Dette er mitt 4. Svangerskap og har aldri opplevd blødninger så tidlig før, så blir jo helt testgal:facepalm: Gubben mener jeg stresser for mye med det, men jeg klarer ikke å la være:yuck:
Blør fortsatt like mye..

Vedlegg

• 20211216_215230.jpg
    20211216_215230.jpg
    1,4 MB · Visninger: 109
Fortsatt ingen mensen her :shifty: heller ingen strek! Blir gal :banghead:
Jeg har fått begge deler:arghh: Denne ventinga er til å bli gal av! Fikk strek 2 dager etter ikm og begynte å blø etterpå:shifty: når var ikm? Og har du noen symptomer? Fortsatt håp:Heartred

Jeg har fått begge deler:arghh: Denne ventinga er til å bli gal av! Fikk strek 2 dager etter ikm og begynte å blø etterpå:shifty: når var ikm? Og har du noen symptomer? Fortsatt håp:Heartred

Ja det er jo like frustrerende :arghh: ikm var på tirsdag og det er liksom INGEN tegn som skulle tilsi at tr er på vei heller. Var mer sikker sist uke liksom!
Ellers er puppene skikkelig ømme og vært det i lang tid nå. Utenom det ingenting. :shifty: Gidder faktisk ikke teste mer heller. Venter til neste uke og har ingenting skjedd da så får jeg ta ny, hvis selvkontrollen er på plass:hilarious:

håper spiren din klamrer seg fast og at testene fortsetter å bli sterkere. Det må jo være positivt at de ikke blir svakere?

Ja det er jo like frustrerende :arghh: ikm var på tirsdag og det er liksom INGEN tegn som skulle tilsi at tr er på vei heller. Var mer sikker sist uke liksom!
Ellers er puppene skikkelig ømme og vært det i lang tid nå. Utenom det ingenting. :shifty: Gidder faktisk ikke teste mer heller. Venter til neste uke og har ingenting skjedd da så får jeg ta ny, hvis selvkontrollen er på plass:hilarious:

håper spiren din klamrer seg fast og at testene fortsetter å bli sterkere. Det må jo være positivt at de ikke blir svakere?
Det er utrolig frustrerende å vite at man får liksom ikke gjort noe fra eller til uansett:shy: vet du helt sikkert når el var? Den kan jo ha kommet senere og da blir jo ikm senere også, er jo lov å håpe:rolleyes:
Har du prøvd forskjellige tester? Skulle ønske jeg eide mer selvkontroll, har brukt 13 tester siden søndag:hilarious: tror jeg skal kjøpe flere imorgen:D
Håper jo selvfølgelig at spira klamrer seg fast, men merker at jeg ikke klarer å glede meg over positiv test siden det er så usikkert:shy:

Kan settes på ikke gravid/TR- anser meg som ferdig denne runden! Masse lykke til til dere andre og god jul! Unner dere alle verdens fineste julegave :) <3

TR i dag 14 dpo… Bare å brette opp ermene for PP6, det er vel normalt at det kan ta tid å bli gravid? Det trenger ikke være noe galt når det ikke har skjedd enda? Min mann mener vi burde sjekke oss, men jeg tenker dette er normalt. Første satt på første forsøk og derfor er dette så kjipt når vi hadde litt høye forventninger til å begynne med :sorry:

Gratulerer til alle dere flotte damer som har fått to streker på graviditetstesten denne runden :Heartred:Heartred

TR i dag 14 dpo… Bare å brette opp ermene for PP6, det er vel normalt at det kan ta tid å bli gravid? Det trenger ikke være noe galt når det ikke har skjedd enda? Min mann mener vi burde sjekke oss, men jeg tenker dette er normalt. Første satt på første forsøk og derfor er dette så kjipt når vi hadde litt høye forventninger til å begynne med :sorry:

Gratulerer til alle dere flotte damer som har fått to streker på graviditetstesten denne runden :Heartred:Heartred
Hvis dere har blitt gravide før er det jo sannsynlig at det ikke er noe galt, men man kan jo aldri vite :happy: Det er veldig normalt å ikke bli gravid med en gang, når man tenker over det er det veldig mye som skal klaffe for å faktisk bli gravid :p

Back
Topp