Jeg synes jeg ser noe her altså. Måtte zoome, men det er noe.11 dpo, hva tenker dere?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg synes jeg ser noe her altså. Måtte zoome, men det er noe.11 dpo, hva tenker dere?
Skimter «noe». Håper det utvikler seg!11 dpo, hva tenker dere?
Positiv11 dpo, hva tenker dere?
11 dpo, hva tenker dere?
Jeg synes jeg ser noe her altså. Måtte zoome, men det er noe.
Skimter «noe». Håper det utvikler seg!
Positiv
Gøy at flere enn meg ser Men frykter dette bare er skygge altså, definitivt den sterkeste til nå. Burde ikke streken være sterke på 11 dpo? Dette er jo Såklart det beryktede dårlige partiet fra Babyplan…Har troa! Ser den! Synes du har fått flere streker nå, krysser fingrene for at den blir sterkere
Ja det er så hardt og brutalt. Med vanlig test kan man i det minste tro man ser 2 streker litt usikker, men samme som vanlig test tror jeg?
Velkommen hit, aldri for sent å komme inn hit Jeg kan skimte noe strek der så det blir spennende imorgenHei! Er det greit om jeg kommer inn til dere her?
Skulle egentlig hatt tr på fredag, men den har ikke kommet enda. Tror el var noen dager forsinket slik at tr er i morgen.
Har tatt flere tester med skyggestreker, men ikveld fikk jeg en litt sterkere strek håper at det er noe på gang, men er ikke helt sikker enda.
Lilleeemy - 27 - B4 - PP4 - EL? - IKM - 15/12?
Ånei! Uff jeg håper likevel vi får positiv test til IKM, men kanskje like greit å være innstilt på tantaJeg tok en tidlig test og den var HELT blenda.. Jaja, sist fikk jeg negativ tidligtest 11 DPO, men har mistet litt trua på at det gikk
Det er en tydelig strek da! Jeg krysser fingreneFikk denne nå, men har begynt å blø litt hva tenker dere?
Håper bare du produserer hcg sent og at dette går bra evt at eggløsningen var mye senere enn du trodde og at det er tidlig endaNye tester tidlig på mårran. Syns de ser helt like ut fra igår. Tror nok jeg er gravid, men redd det kanskje blir kjemisk..
Måtte ta en cb også