⭐️ IKM UKE 50 ⭐️

Jeg synes jeg ser noe her altså. Måtte zoome, men det er noe.
Skimter «noe». Håper det utvikler seg!
Har troa! Ser den! Synes du har fått flere streker nå, krysser fingrene for at den blir sterkere :happy:
Gøy at flere enn meg ser :woot: Men frykter dette bare er skygge altså, definitivt den sterkeste til nå. Burde ikke streken være sterke på 11 dpo? Dette er jo Såklart det beryktede dårlige partiet fra Babyplan…

Ja det er så hardt og brutalt. Med vanlig test kan man i det minste tro man ser 2 streker :hilarious: litt usikker, men samme som vanlig test tror jeg?

Jeg tok en tidlig test og den var HELT blenda.. Jaja, sist fikk jeg negativ tidligtest 11 DPO, men har mistet litt trua på at det gikk

Hei! Er det greit om jeg kommer inn til dere her?:rolleyes:
Skulle egentlig hatt tr på fredag, men den har ikke kommet enda. Tror el var noen dager forsinket slik at tr er i morgen.
Har tatt flere tester med skyggestreker, men ikveld fikk jeg en litt sterkere strek:D håper at det er noe på gang, men er ikke helt sikker enda.

Lilleeemy - 27 - B4 - PP4 - EL? - IKM - 15/12?

Vedlegg

• 20211214_185450.jpg
    20211214_185450.jpg
    3,5 MB · Visninger: 102
Hei! Er det greit om jeg kommer inn til dere her?:rolleyes:
Skulle egentlig hatt tr på fredag, men den har ikke kommet enda. Tror el var noen dager forsinket slik at tr er i morgen.
Har tatt flere tester med skyggestreker, men ikveld fikk jeg en litt sterkere strek:D håper at det er noe på gang, men er ikke helt sikker enda.

Lilleeemy - 27 - B4 - PP4 - EL? - IKM - 15/12?
Velkommen hit, aldri for sent å komme inn hit :joyful: Jeg kan skimte noe strek der så det blir spennende imorgen :Heartred

Jeg tok en tidlig test og den var HELT blenda.. Jaja, sist fikk jeg negativ tidligtest 11 DPO, men har mistet litt trua på at det gikk
Ånei! :arghh: Uff jeg håper likevel vi får positiv test til IKM, men kanskje like greit å være innstilt på tanta :shifty:

Hei jenter hopper inn her! Har ikke fått mensen tilbake etter fødsel enda og vi prøver ikke for øyeblikket. MEN har hatt litt murringer i mage/rygg de siste dagene og huden min har blitt kjempe oljete og fått masse kviser:wtf: alt dette er typiske tegn jeg har hatt når jeg har vært gravid tidligere. Mannen var litt uforsiktig her en kveld så tankene begynner jo å spinne! Tenker jo dette er mensen som er i anmarsj. Hadde i dag blodig slim når jeg tørket meg noe jeg hadde sist jeg var gravid på samme tid:rolleyes:.. tok en test på lørdag som var negativ. Våkner sikker opp til full mens i morgen men for i kveld vil jeg leve i spenningen :angelic:

Fortsatt ikke tegn til TR her :shifty: det vil vell si at EL har vært senere enn forventet? Håper bare vi har lagt inn aksjer på rett tid da :hilarious:

Fikk denne nå, men har begynt å blø litt:( hva tenker dere?

Vedlegg

• 16395170755537054230140883499803.jpg
    16395170755537054230140883499803.jpg
    1,7 MB · Visninger: 131
Søvnløs.. lyst på fredag og tanta med en gang. Kjedelig å gå å vente på noe vondt :shifty:
For å toppe dagen her så har ungen 40 i feber og spydd over hele seg og meg etter bhg… jo takk :hungry: hvis det er omgangssyka blir jeg gal, føler meg kvalm å uvell, men kanskje bare psykisk fordi jeg er redd for å bli dårlig selv :hilarious:

Enda våken i natten. Ingen TR på besøk. Men føler den kommer når som helst. IKM var idag eller igår tirsdag. Hender sjeldent jeg får TR 1-2 dager over. Så vi får se. Ingen symptomer enn litt «hovne» bryster til min manns glede :smiley-bounce012 haha. Men er syk med kraftig forkjølelse og feber! Blæh.

Skal ta GT imorgen tidlig og se om det er noe nytt. Gir dere oppdatering. Hvis TR kommer, så sees vi i IKM uke 2 og da blir det vårt 3 pp.

Anyway - husker tilbake nåe jeg var førstegangs gravid med min sønn når jeg var 18 (20 år siden sist), og da hadde jeg influensa en uke. Så kanskje der skjer nettopp det samme her?! Hehe lov å håpe.

Men mest sannsynlig TR kommer snart. Følt på meg det hele dagen. Bare en del utflod bare. Idag er det dpo 15/16. Som tidligere nevnt - alle blenda hvite GT. Hoppet over testing idag. Så blir spennende å se imorgen (onsdag).

Natta ladies :sleep002:sleep011

Nye tester tidlig på mårran. Syns de ser helt like ut fra igår. Tror nok jeg er gravid, men redd det kanskje blir kjemisk..
Måtte ta en cb også:rolleyes:

Vedlegg

• 20211215_054412.jpg
    20211215_054412.jpg
    1,4 MB · Visninger: 96
  • 20211215_061158.jpg
    20211215_061158.jpg
    1,4 MB · Visninger: 98
Last edited:
SOVET SÅÅÅÅ DÅRLIG!!! Nesten til å grine av, drømt om graviditet og mye rart.. :bored: våknet opp med kvalme, uvell og høy kropstemp. Med andre ord mange av de vanlige 2-dager-før-mens symptomer, sånn sett bort fra kvalmen da. Tar på meg bind og venter, murrer godt og vondt i magen, kjennes ut som tanta kommer før fredag :hungover:

Last edited:
Nye tester tidlig på mårran. Syns de ser helt like ut fra igår. Tror nok jeg er gravid, men redd det kanskje blir kjemisk..
Måtte ta en cb også:rolleyes:
Håper bare du produserer hcg sent og at dette går bra :smiley-angelic001 evt at eggløsningen var mye senere enn du trodde og at det er tidlig enda :woot:

Back
Topp