Den tok jeg 10 dpo
Regner med at nr to er 11dpo?? Var utrolig sterk den hadde blitt i løpet av en dag isåfall
Gav meg et lite håp at dpo 10 testen er så og si blank. Fikk blenda hvit test idag 9 dpo
gratulerer masse med positiv test
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Den tok jeg 10 dpo
Kjenner meg så igjen. Holder ikke med én test!
Nr. 2 er tatt 12 dpoRegner med at nr to er 11dpo?? Var utrolig sterk den hadde blitt i løpet av en dag isåfall
Gav meg et lite håp at dpo 10 testen er så og si blank. Fikk blenda hvit test idag 9 dpo
gratulerer masse med positiv test
Gir håp til alle som tenker håpet er ute 10 dpo, og tenk at den ble så sterk 2 dager senereDen tok jeg 10 dpo
Dette ser overhode ikke ut som skyggeJeg testet i dag, men mistenker at det er skygge. 9DPO. Det er fra det partiet fra babyplan som mange har fått skygge fra
Absolutt det var bare såvidt jeg så streken 10 dpo, og den kom ikke før etter 4,5 minGir håp til alle som tenker håpet er ute 10 dpo, og tenk at den ble så sterk 2 dager senere
Hei. Jeg skriver her også.
Fikk denne i dag, på ettermiddagen. Den er visst fra det dårlige partiet, men gjelder det både tidligtestene og de normale?
Noen som har noen tanker her? Den er ikke jevn, og jeg er ganske sikker på at det er en skygge.
Kveldens test 9 dpo. Kan dette være den berømte skyggen på det dårlige partiet fra bp som mange skriver om?
Hei. Jeg skriver her også.
Fikk denne i dag, på ettermiddagen. Den er visst fra det dårlige partiet, men gjelder det både tidligtestene og de normale?
Noen som har noen tanker her? Den er ikke jevn, og jeg er ganske sikker på at det er en skygge.
Kveldens test 9 dpo. Kan dette være den berømte skyggen på det dårlige partiet fra bp som mange skriver om?
Tok enda en test idag 9 dpo. Vil så gjerne se en strek at jeg innimellom der ser det, men er nok like blendahvit som de andre
hadde virkelig håpt at det skulle gå denne runden spesielt siden det ble sluppet to egg.
Har en del smerter i lysk og nedre mage som om mensen er rett rundt hjørnet. Pleier ikke ha så sterke mensensmerter og aldri så tidlig . Hadde en ma for snart 4 uker siden noen som vet om det kan være relatert til det? Hørt at første mensen etter ma kan være ekstra sterk.
Det kan muligens være relatert til det ja. Min første mens etter MA var ikke kjempevondt, men blødde gjennom store nattbind om natta de 3 første dagene. Neste mens deretter ble vanlig, men veldig kort. Typ 3 dager. Så kroppen trenger å komme i balanse igjen. 4 uker etter MA er jo veldig tidligTok enda en test idag 9 dpo. Vil så gjerne se en strek at jeg innimellom der ser det, men er nok like blendahvit som de andre
hadde virkelig håpt at det skulle gå denne runden spesielt siden det ble sluppet to egg.
Har en del smerter i lysk og nedre mage som om mensen er rett rundt hjørnet. Pleier ikke ha så sterke mensensmerter og aldri så tidlig . Hadde en ma for snart 4 uker siden noen som vet om det kan være relatert til det? Hørt at første mensen etter ma kan være ekstra sterk.
De fleste symptomer utenom murringer har dabbet av, bare å stålsette seg på at tanta kommer på fredag
Kjipt… Håper det kan gå bra likevel for oss kom på jeg fortsatt har lett blødende tannkjøtt da. Får tviholde på det siste man har av håpKnapt et symptom igjen her heller...