⭐️ IKM UKE 50 ⭐️

Den tok jeg 10 dpo:happy:

Regner med at nr to er 11dpo?? Var utrolig sterk den hadde blitt i løpet av en dag isåfall :Heartred

Gav meg et lite håp at dpo 10 testen er så og si blank. Fikk blenda hvit test idag 9 dpo :crybaby2

gratulerer masse med positiv test :Heartred

Regner med at nr to er 11dpo?? Var utrolig sterk den hadde blitt i løpet av en dag isåfall :Heartred

Gav meg et lite håp at dpo 10 testen er så og si blank. Fikk blenda hvit test idag 9 dpo :crybaby2

gratulerer masse med positiv test :Heartred
Nr. 2 er tatt 12 dpo:)

Jeg har faktisk klart å vente helt til i dag (10 DPO) med å ta test! Har rett og slett ikke hatt lyst til å teste, for jeg har hatt en så sterk følelse av at det ikke har klaffet. Testen er negativ, og har begynt å spotte litt lyserosa. TR kommer nok i morgen :wtf:

Vedlegg

• 12.12.21.png
    12.12.21.png
    979,7 KB · Visninger: 72
Da starter vår uke i morgen! Vi skal til svigers torsdag kveld og ut med venner lørdag så tenker test torsdag, IKM, for å sjekke ståa - men TR har jo blitt litt forsinket hver mnd i def siste, så om det blir negativ test og ingen TR så vet jeg ikke hva jeg gjør...

Gir håp til alle som tenker håpet er ute 10 dpo, og tenk at den ble så sterk 2 dager senere :nailbiting:
Absolutt:D det var bare såvidt jeg så streken 10 dpo, og den kom ikke før etter 4,5 min;)

Hei. Jeg skriver her også.
Fikk denne i dag, på ettermiddagen. Den er visst fra det dårlige partiet, men gjelder det både tidligtestene og de normale?
Noen som har noen tanker her? Den er ikke jevn, og jeg er ganske sikker på at det er en skygge.

Vedlegg

• 6C09E46E-1426-4041-B419-6E3670673A82.jpeg
    6C09E46E-1426-4041-B419-6E3670673A82.jpeg
    621,4 KB · Visninger: 113
Fikk denne i dag, på ettermiddagen. Den er visst fra det dårlige partiet, men gjelder det både tidligtestene og de normale?
Noen som har noen tanker her? Den er ikke jevn, og jeg er ganske sikker på at det er en skygge.

Den er rosa irl

Kveldens test 9 dpo. Kan dette være den berømte skyggen på det dårlige partiet fra bp som mange skriver om?

Vedlegg

• 127F5067-0E0E-4F74-969F-7183B5FCD05F.jpeg
    127F5067-0E0E-4F74-969F-7183B5FCD05F.jpeg
    720,2 KB · Visninger: 111
Kveldens test 9 dpo. Kan dette være den berømte skyggen på det dårlige partiet fra bp som mange skriver om?

Jeg ser streken, men det er vanskelig å se fargen. Jeg har også en jeg tror er skygge. Men det er vanskelig med denne batchen, fordi de andre jeg har tatt har vært blendahvite.
Jeg krysser fingrene for deg. :)

Tok enda en test idag 9 dpo. Vil så gjerne se en strek at jeg innimellom der ser det, men er nok like blendahvit som de andre:arghh:

hadde virkelig håpt at det skulle gå denne runden spesielt siden det ble sluppet to egg.
Har en del smerter i lysk og nedre mage som om mensen er rett rundt hjørnet. Pleier ikke ha så sterke mensensmerter og aldri så tidlig . Hadde en ma for snart 4 uker siden noen som vet om det kan være relatert til det? Hørt at første mensen etter ma kan være ekstra sterk.

Vedlegg

• 83D13FC5-890C-4DA3-87B7-69BF3327099A.jpeg
    83D13FC5-890C-4DA3-87B7-69BF3327099A.jpeg
    1,7 MB · Visninger: 98

Har troa på den der, ser for rosa ut til å være skygge :wideyed: Nå har jo jeg testa sikkert 20 til sammen fra de partiene, og har vært borti minst to som er litt svakere på toppen, så jeg tror ikke nødvendigvis det er noe dårlig tegn :)

Se på min fra 9DPO ettermiddag, den var også halv:
508C50C9-7A01-42B3-A268-25009E6FF3D4.jpeg

Last edited:

Ser den godt :woot: Krysser fingrene! Spent på om det partiet ikke er så gærent som ryktet skal ha det til, det får vi se de neste dagene :happy: Håper denne gruppa har mer flaks :D

De fleste symptomer utenom murringer har dabbet av, bare å stålsette seg på at tanta kommer på fredag :banghead:

Tok enda en test idag 9 dpo. Vil så gjerne se en strek at jeg innimellom der ser det, men er nok like blendahvit som de andre:arghh:

hadde virkelig håpt at det skulle gå denne runden spesielt siden det ble sluppet to egg.
Har en del smerter i lysk og nedre mage som om mensen er rett rundt hjørnet. Pleier ikke ha så sterke mensensmerter og aldri så tidlig . Hadde en ma for snart 4 uker siden noen som vet om det kan være relatert til det? Hørt at første mensen etter ma kan være ekstra sterk.

Mulig jeg har fått realt streksyn her, men synes jeg kan skimte at det er litt mørkere der streken skal komme? :) Synes det høres optimistisk ut i kombo med de symptomene :joyful:

Det kan muligens være relatert til det ja. Min første mens etter MA var ikke kjempevondt, men blødde gjennom store nattbind om natta de 3 første dagene. Neste mens deretter ble vanlig, men veldig kort. Typ 3 dager. Så kroppen trenger å komme i balanse igjen. 4 uker etter MA er jo veldig tidlig ❤️

Back
Topp