Håper virkelig det Tar en digital først imorgen og er den fortsatt positiv så flytter jeg meg over ogsåTusen takk du kommer etter håper jeg?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper virkelig det Tar en digital først imorgen og er den fortsatt positiv så flytter jeg meg over ogsåTusen takk du kommer etter håper jeg?
Jeg kondolerer så myeIdag fikk jeg vite om en familiemedlem ligger for døden og for å gjøre historien kort, vi er ikke på god fot. Så jeg har vært ekstra emosjonelt idag med masse gråting.
Det som plager meg er at det stikker og stikker nedre på høyre side i et par timer nå. Lover dette godt eller er kroppen er overfølsom nå?
Er 11 dpo idag og tok make sure vanlig strimmel test - blenda hvitt. Skulle hatt tidlig test men kjøpte feil. 4 dager til IKM. Ser mørkt ut?
Har en rfsu tidlig test som jeg skal ta imorgen på morgen urinen.
holder dere oppdatert
God morgen!
Vil bare oppdatere på at jeg har tatt en ny digital test nå og den stod "Ikke gravid" Da må det nok ha vært en kjemisk tenker jeg.. En del murring også så får jeg bare stå og vente på TR ankomme så får vi gå inn på ny PP igjen, atter igjen
Tempen min steg opp igjen idag (14 dpo), så stuper den nok ned imorgen tror jeg. I de 3 forrige syklusene falt tempen nedover fra 13 dpo.
IKM nå mandag så vi får se
En liten oppdatering herfra. Har vært skikkelig dårlig den siste uken med bihulebetennelse og etter flere dager med skikkelig mye menssmerter så forsvant nesten alle symptomer. Hatt litt såre brystvorter ellers ingenting de siste dagene. Trodde løpet var helt kjørt. Flere blenda tester siste også meeeen så vet jeg ikke når el var heller. Men lander nok på at den sannsynligvis var 30.11 så er i dag 10DPO.
Fikk denne testen i dag og det første jeg tenkte var oooo der er det 2 streker når fargen begynte å komme men så følte jeg streken forsvant igjen. Er en vanlig test, ikke tidlig. Men er det noe der eller?
Oh nei Så trist! Sender deg en god klemGod morgen!
Vil bare oppdatere på at jeg har tatt en ny digital test nå og den stod "Ikke gravid" Da må det nok ha vært en kjemisk tenker jeg.. En del murring også så får jeg bare stå og vente på TR ankomme så får vi gå inn på ny PP igjen, atter igjen
Tempen min steg opp igjen idag (14 dpo), så stuper den nok ned imorgen tror jeg. I de 3 forrige syklusene falt tempen nedover fra 13 dpo.
Ånei sender en stor klemGod morgen!
Jeg stemmer for at vi venter 6 dager til8 DPO var relativt symptomfri, og 9 DPO starter likedan... Med mindre de kommer sterkere tilbake så holder jeg meg nok unna test til etter IKM...
Ser den! Har du tatt ny test i dag?
Ånei det skulle jo gå nå!God morgen!
ny test i dag og fortsatt bare en antydning/skygge tok en digital siden jeg leste at de skulle reagere på 10, ikke 25 som strimlene. Men fikk opp «ikke gravid» sååå tror jeg venter noen dager.
Jeg stemmer for at vi venter 6 dager til
Egget kan feste seg så sent som 12 dpo, så håpet er absolutt ikke ute 8 dpo (om jeg ikke tar feil er 9 dpo gjennomsnittet for når egget fester seg??)8 dpo og blenda hvite tester. Ikke en liten antydning til skyggestrek en gang noen andre som har fått samme blendahvit test 8 dpo , men likevel fått positiv dagene etter?? Føler det er så mange som får ihvertfall antydning til noe disse dpo dagene her.
Var svak og spurte om samboer kunne dra på apoteket for meg. Heldig vis sa han neiHehe ja blir nok mest sannsynlig sånn, må jo først kjøpe en test eller to også
8dpo er jo veldig tidlig. De færreste får positiv test så tidlig. Jeg fikk svak positiv først 11 dpo.8 dpo og blenda hvite tester. Ikke en liten antydning til skyggestrek en gang noen andre som har fått samme blendahvit test 8 dpo , men likevel fått positiv dagene etter?? Føler det er så mange som får ihvertfall antydning til noe disse dpo dagene her.