⭐️ IKM UKE 50 ⭐️

9 dpo. Helt blenda test i morges, selv om det var fra et av de tvilsomme partiene. Kjenner jeg blir helt motløs. Nå har vi prøvd å bli gravid i 1 1/2 år, avbrutt av et svangerskap hvor vi kom oss halvvegs. På fredag skulle jeg hatt termin og jeg kjenner at jeg ikke orker å se flere negative tester så jeg vurderer å bare hoppe av hele testekarusellen og så får bare mensen komme på mandag.
Nei Så leit å lese, skulle virkelig ønske du ble gravid nå ❤️ Må være forferdelig å miste halvveis ❤️ Skal tenke på deg på fredag. Du kan jo slutte å teste hvis du klarer det, tenker av og til det jeg også. Men hvis du tester før mandag får du holde oss oppdatert da, det hjelper å dele. Stor klem til deg ❤️

Update...
I just cried like a b*tch, fordi jeg har helt ville cravings etter shawarma. Og mannen skulle kjøpe med seg etter jobben. Han fikk feil mat :( Oh da brøt helvete løs.. Altså jeg gråt så mye at man skulle nesten trodd jeg har mistet et familiemedlem :wideyed: Så han måtte bestille fra et annet sted i nærheten. Men det vil jo ikke være den samme shawarmaen jeg hadde lyst på. Så jeg hulket enda høyere :bag: Jeg er ALDRI sånn... Ler meg ihjel hvis dette er PMS :hilarious: Første mannen spurte etter at jeg roet meg ned.. «Er du gravid? Har du testet deg?»

Angeldust - 30 - PP14 - b2 - El. 07/12 - ikm 19/12

Slenger meg på litt forsinket, etter forrige måneds nedtur (igjen). Flo mente jeg skulle ha El 09/12, men fikk smerter igår, og åpen livmorhals. En tur til gyn idag bekreftet at el hadde skjedd, så da havner jeg plutselig i denne gruppa, og ikke uke 51 som tidligere trodd :happy:

Utredningen har så smått startet (privat), der alt ser fint ut så langt hos meg. Neste steg blir en oppdatert spermprøve, og evt skylling av egglederne mine dersom prøven hans ser grei ut.
Fikk lagt inn aksjer søndag, igår og idag, men er ikke veldig håpefull :bag:

Update...
I just cried like a b*tch, fordi jeg har helt ville cravings etter shawarma. Og mannen skulle kjøpe med seg etter jobben. Han fikk feil mat :( Oh da brøt helvete løs.. Altså jeg gråt så mye at man skulle nesten trodd jeg har mistet et familiemedlem :wideyed: Så han måtte bestille fra et annet sted i nærheten. Men det vil jo ikke være den samme shawarmaen jeg hadde lyst på. Så jeg hulket enda høyere :bag: Jeg er ALDRI sånn... Ler meg ihjel hvis dette er PMS :hilarious: Første mannen spurte etter at jeg roet meg ned.. «Er du gravid? Har du testet deg?»

:hilarious: håper den smakte likevel da!

Her er det mensmurringer på gang og skal jo ikke få det på over en uke enda :nailbiting:

Angeldust - 30 - PP14 - b2 - El. 07/12 - ikm 19/12

Slenger meg på litt forsinket, etter forrige måneds nedtur (igjen). Flo mente jeg skulle ha El 09/12, men fikk smerter igår, og åpen livmorhals. En tur til gyn idag bekreftet at el hadde skjedd, så da havner jeg plutselig i denne gruppa, og ikke uke 51 som tidligere trodd :happy:

Utredningen har så smått startet (privat), der alt ser fint ut så langt hos meg. Neste steg blir en oppdatert spermprøve, og evt skylling av egglederne mine dersom prøven hans ser grei ut.
Fikk lagt inn aksjer søndag, igår og idag, men er ikke veldig håpefull :bag:
Velkommen til oss!:Heartred
Håper det blir ditt måned her nå som oss andre:Heartred

Update...
Hahaha uff, unnskyld at jeg ler! Jeg hadde et øyeblikk her i stad jeg og hvor jeg plutselig sier til mannen at jeg fikk lyst på… rå kålrot! :D akkurat ja, den var ny.. :p

Hahaha uff, unnskyld at jeg ler! Jeg hadde et øyeblikk her i stad jeg og hvor jeg plutselig sier til mannen at jeg fikk lyst på… rå kålrot! :D akkurat ja, den var ny.. :p
Bare le hahaha :hilarious: Jeg begynte å le MENS jeg gråt. Snakk om humørsvingninger :bag: Det er så fascinerende, ikke minst morsomt, at man får lyst på ting man som regel aldri spiser :wideyed:

Fikk denne i dag. Den er fra partiet som har gitt falske positive/skygger. Men jeg fikk jo strek på to tidligtester i går. Denne er ikke tidligtest, men har ganske sterk strek for å være vanligtest. Vil digital slå ut (10/11 dpo)? Har ikke brukt digitaltest før ikm før :)

Vedlegg

• 65190284-A456-448D-9BE5-6DA90283A5C8.jpeg
    65190284-A456-448D-9BE5-6DA90283A5C8.jpeg
    996,5 KB · Visninger: 120
Fikk denne i dag. Den er fra partiet som har gitt falske positive/skygger. Men jeg fikk jo strek på to tidligtester i går. Denne er ikke tidligtest, men har ganske sterk strek for å være vanligtest. Vil digital slå ut (10/11 dpo)? Har ikke brukt digitaltest før ikm før :)

Den vil slå ut! Tok akkurat her nå, og streken min er svakere enn din. Følsomheten på den digitale er 25/mlu, samme som vanligtesten der :happy:

Jeg kan settes på gravid ❤️ Heier på dere alle, synes det er mange lovende symptomer hos dere :woot:
377C0CDC-F3A5-4095-AFF6-50A63B1370F5.jpeg

Den vil slå ut! Tok akkurat her nå, og streken min er svakere enn din. Følsomheten på den digitale er 25/mlu, samme som vanligtesten der :happy:
Åh, gratulerer! Da må jeg ta den i kveld :D om jeg greier å holde meg lenge nok uten å tisse... haha tisser allerede annenhver time :joyful: symptomene har kommet skikkelig tidlig!! Og er supertrøtt og sulten. Masse murringer. Føler du noe? :)

7 DPO og bæsjebleiene til dattera mi kjenner jeg blir vanskeligere å forholde seg til :hilarious:

Blitt så smittet av teste entusiasmen her at jeg prøver meg mandag om jeg fortsetter å ha symptomer, da er jeg 11 DPO, men tviler egentlig på at jeg ser noe allerede da.

Sniker litt, digital slo ut for meg 11dpo :)

Back
Topp