⭐️ IKM UKE 50 ⭐️

Dagens siste :angelic: Ble ikke noe mindre spennende her nå :joyful: Men er fra samme «skyggetest-parti», så orker ikke bli skikkelig glad før den blir enda mer rosa :nailbiting: Øverste fra i morges, nederste fra i kveld (9DPO):
Vis vedlegget 372780
Her har den tørket litt:
Vis vedlegget 372781
Det der må jo bety baby?! :dummy::dummy1: Æææææ :woot: Gleder meg til en sterkere stek hos deg ❤️

Tenker jeg skal komme med litt oppdatering her :angelic:

Er 10 DPO idag, og har faktisk ikke kjent noe spesielle symptomer i de siste dagene. Bortsett fra plutselig idag så stakk det en skrap (knip følelse), tidlig idag, så utover dagen var det svake murringer som kom og gikk. Nå er det ikke noe her igjen :p Men et par ganger idag luktet jeg røyk og oppkast uten det var noe i nærheten av meg, merkelig spør du meg :rolleyes:

Tok g-tester hver dag her, pga Ovitrelle.
Men først idag syns jeg så noe antydning til øking??
Eller ser jeg totalt feil?:hilarious:

Strek-syn er ekstremt utvikla i de siste månedene:hilarious::pompus:

Var også liten øking på tempen idag:angelic:
Jeg ser! Jeg ser! :woot:

Wææ!! Fikk en rar følelse i går kveld og gikk å la meg kl 20.30! Var så sliten og sur. Tannkjøttet blødde da jeg pusset tennene. Fikk bare følelsen av noe. Våknet kl 3 i natt og har ligget og vridd meg siden. Denne CB testen var tatt nå 9dpo kl 3.40 og den er da positiv?! Bildet er tatt etter 2 minutter, så godt innenfor fristen. Metodetesten har også svak strek innenfor tidsfristen nå kl 06.30 <3

Vedlegg

• 01B8DDA5-A820-44E3-B6A1-2659801C7F75.jpeg
    01B8DDA5-A820-44E3-B6A1-2659801C7F75.jpeg
    892,4 KB · Visninger: 115
  • DBF05F91-6E0D-4238-9AF3-43A235A8CDB5.jpeg
    DBF05F91-6E0D-4238-9AF3-43A235A8CDB5.jpeg
    1,1 MB · Visninger: 107
Last edited:
Wææ!! Fikk en rar følelse i går kveld og gikk å la meg kl 20.30! Var så sliten og sur. Tannkjøttet blødde da jeg pusset tennene. Fikk bare følelsen av noe. Våknet kl 3 i natt og har ligget og vridd meg siden. Denne testen var tatt nå 9dpo kl 3.40 og den er da positiv?! Bildet er tatt etter 2 minutter, så godt innenfor fristen. Vet CB tidlig gir masse skygger, men dette kan da ikke være?:D
Baby :excited001:excited001:excited001

Wææ!! Fikk en rar følelse i går kveld og gikk å la meg kl 20.30! Var så sliten og sur. Tannkjøttet blødde da jeg pusset tennene. Fikk bare følelsen av noe. Våknet kl 3 i natt og har ligget og vridd meg siden. Denne CB testen var tatt nå 9dpo kl 3.40 og den er da positiv?! Bildet er tatt etter 2 minutter, så godt innenfor fristen. Metodetesten har også svak strek innenfor tidsfristen nå kl 06.30 <3

babystrek :dummy1::dummy::happy:

Å baby strek!!!

Så fine streker. Ingen tvil der :D Gratulerer! ❤️

10DPO, kom svak rosa strek på tidligtesten (den øverste) og dobbeltsjekket med en vanlig test fra et annet parti enn «skyggepartiet», skimter noe svakt på den og? :smiley-angelic001
2640F3D8-0FE8-4C00-B344-35510A09B113.jpeg

Edit: og tempen gikk opp igjen :nailbiting:
599535A3-E3C5-4506-9809-E431BF8D3308.jpeg

Gratulerer til alle med fine babystreker!!! :woot:

Her er dagens skygge. Bare tester ut testene mine fra det dårlige partiet egentlig :) Stresser ikke med babystrek denne PP faktisk :p

Ser dere skyggen? Jeg satte ring rundt der jeg seg fargen «sitter fast» :hilarious:

Vedlegg

• 4A4BF2FC-E4C0-4DEA-9F55-66AC3CABAA9E.jpeg
    4A4BF2FC-E4C0-4DEA-9F55-66AC3CABAA9E.jpeg
    574,2 KB · Visninger: 96
Ingen tester her - men følgende symptomer, 6DPO:

- litt sånn tung i livmoren (altså, føler at jeg kjenner den uten at det gjør vondt /ubehag, bare merker den - høres rart ut og sikkert fordi jeg er så sykt opphengt i om jeg er gravid)
- ømme brystvorter
- litt småkvalm (men det er jeg ofte uansett)
- sykt trøtt

Gratulerer ❤️ Hvor mange dpo?

10DPO, kom svak rosa strek på tidligtesten (den øverste) og dobbeltsjekket med en vanlig test fra et annet parti enn «skyggepartiet», skimter noe svakt på den og? :smiley-angelic001
Vis vedlegget 372796

Edit: og tempen gikk opp igjen :nailbiting:
Vis vedlegget 372797
Jeg mener at dere begge er gravide, uten tvil!:D:Heartred
Sier forsiktig gratulerer og håper det er den rette veien!:Heartred

Back
Topp