⭐️ IKM UKE 50 ⭐️

Tok en tidligtest i dag allikevel jeg gitt, 8DPO, fra ett av de dårlige partiene. Fikk ikke skyggestrek engang jeg :eek::hilarious: Da er det vel dårlig stilt :hilarious:

43BE11E0-EFD3-4806-8856-CC05747336FC.jpeg

jeg ser antydning til steker over alt jeg :hilarious: på din også men som sakt jeg kunne sikkert sett en strek hvis mannen pissa på pinnen jeg :hilarious::arghh:

Enig med deg. Syns jeg skimter strek, jeg også. Men har også pådratt meg steksyn :hilarious:

Hadde blitt veldig glad om dere har rett, men den er inspisert i all slags lys på nært og langt hold, og vil nesten påstå streken er hvitere enn testen, så er nok den berømte evaporasjonslinja som gir utslag på kameraet :p

7 dpo og begynt å bli litt utålmodig med testingen. Tror egentlig ikke det har gått denne pp. Stikker litt i puppene og i korsryggen, men det kunne det like godt ha gjort om det er mens som kommer.. JEG ER SÅ TRIST. Skikkelig negativ og dårlig humør :( ingenting som tilsier at jeg skal være sånn, men det er vell pms som starter..
Det følte jeg også når jeg ble gravid første gang. Testet bare for å bekrefte at magefølelsen stemte, så var den positiv :angelic:

4 DPO og sitter å ser på bilder fra graviditeten :angelic: lengter etter gravid mage og bevegelser! Og jeg hatet å gå gravid :hilarious: håper neste svangerskap blir bedre :bag:

Kjenner noe ubehag i den venstre siden av livmoren, har jeg bommet helt på EL også er det i dag istedet? Da er jo løpet kjørt for siste aksje ble jo lagt torsdag forrige uke...

4 DPO og sitter å ser på bilder fra graviditeten :angelic: lengter etter gravid mage og bevegelser! Og jeg hatet å gå gravid :hilarious: håper neste svangerskap blir bedre :bag:
Graviditet er skikkelig hardt!! Men også det mest magiske i verden :) ser ofte på bilder selv!

Jeg hatet å gå gravid jeg og, men kjenner jeg gleder meg litt til de forskjellige milepælene i graviditeten, og gruer meg til kvalmen og ubehagene - er en rar følelse!

Noen som kjenner på symptomer ennå? Jeg er på jakt, men synes det er lite å melde om enn så lenge. Vet det er tidlig med 8dpo, men klarer jo ikke la være :wacky:

Noen som kjenner på symptomer ennå? Jeg er på jakt, men synes det er lite å melde om enn så lenge. Vet det er tidlig med 8dpo, men klarer jo ikke la være :wacky:
Jeg har blitt syk så hva som er hva har jeg ikke peiling på, men noe er det som skjer. Har en god del smerter i livmoren, sånn typisk rett før tanta kommer følelse. Akkurat som murringer og en følelse av «trykk». Har hatt en god del utflod/slim men om det er et tegn aner jeg ikke. Våkne kl 5 3 netter på rad og ikke fått sove! Har ALDRI før skjedd :hilarious: jeg sover gjennom alt og kan lett sove både 12 og 14 timer i strekk liksom.

Jeg har blitt syk så hva som er hva har jeg ikke peiling på, men noe er det som skjer. Har en god del smerter i livmoren, sånn typisk rett før tanta kommer følelse. Akkurat som murringer og en følelse av «trykk». Har hatt en god del utflod/slim men om det er et tegn aner jeg ikke. Våkne kl 5 3 netter på rad og ikke fått sove! Har ALDRI før skjedd :hilarious: jeg sover gjennom alt og kan lett sove både 12 og 14 timer i strekk liksom.

Oi, det høres jo veeeeldig optimistisk ut da :wideyed: Krysser fingrene!

Har et stort sovehjerte selv, men var oppe på do i natt, det hører til sjeldenhetene. Men skulle gjerne hatt litt flere hint :joyful:

Last edited:
Jeg er bare 5 DPO. Men ALDRI følt det sånn før.. så tidlig da. Blir ofte svimmel. MASSE murringer i livmoren. Humørsvingninger og ømme bryst o_O Har nesten aldri så mange symptomer så lenge før mensen :confused004 Håper ikke for mye. Tar det som det kommer :)

Jeg er bare 5 DPO. Men ALDRI følt det sånn før.. så tidlig da. Blir ofte svimmel. MASSE murringer i livmoren. Humørsvingninger og ømme bryst o_O Har nesten aldri så mange symptomer så lenge før mensen :confused004 Håper ikke for mye. Tar det som det kommer :)

Herlighet, så spennende! Krysser fingrene for ekstra fin bursdagsgave til mannen ❤️

føler veldig på ømme bryst, men det har jeg som regel før mens. I går fikk jeg derimot ett sterkt stikk i livmor som fikk meg til å skvette skikkelig, som jeg da tenkte kunne være noe:hilarious::angelic: ellers humørsvingninger..... men det har jeg ofte:facepalm: tregere mage og oppblåst.

4 dpo, noen som har peiling på hvorfor grafen synker så kraftig i dag? Det kan ikke være bra :eek: Forsov meg med 25 min i dag, så tempen ble tatt litt senere. Kan det være årsaken? :nailbiting:

Vedlegg

• 6D308065-212B-4057-81F1-3C9C6253FD51.jpeg
    6D308065-212B-4057-81F1-3C9C6253FD51.jpeg
    580,4 KB · Visninger: 47
4 dpo, noen som har peiling på hvorfor grafen synker så kraftig i dag? Det kan ikke være bra :eek: Forsov meg med 25 min i dag, så tempen ble tatt litt senere. Kan det være årsaken? :nailbiting:

Ikke noe farlig med litt svingninger i tempen, får ofte en sånn dipp eller to, også den gangen jeg ble gravid. Den går nok opp igjen i morgen, skal du se :happy: Google «estrogen surge dip» så ser du at mange får en sånn lav temp innimellom :)

9DPO, litt diffus skygge som nok er bare akkurat det :wtf:
01EBBB89-89DC-4885-977E-52DA76CFCEEE.jpeg

Ellers håper jeg ikke trenden med nedadgående temp fortsetter! Håper den hopper til værs i morgen og at det er en implantasjonsdip i dag :joyful:
A320CFE0-7533-431D-AB25-EACFC471BB01.jpeg

9DPO, litt diffus skygge som nok er bare akkurat det :wtf:
Vis vedlegget 372731
Ellers håper jeg ikke trenden med nedadgående temp fortsetter! Håper den hopper til værs i morgen og at det er en implantasjonsdip i dag :joyful:
Vis vedlegget 372732
Jeg ser også skyggen:D har du fullversjonen av FF? Sist PP(første PP med FF) sto det DPO på linja som hos deg, men denne PP har det ikke kommet opp.. kun krysset:wtf:

Back
Topp