Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tok en tidligtest i dag allikevel jeg gitt, 8DPO, fra ett av de dårlige partiene. Fikk ikke skyggestrek engang jeg Da er det vel dårlig stilt
Vis vedlegget 372687
jeg ser antydning til steker over alt jeg på din også men som sakt jeg kunne sikkert sett en strek hvis mannen pissa på pinnen jeg
jeg ser antydning til steker over alt jeg på din også men som sakt jeg kunne sikkert sett en strek hvis mannen pissa på pinnen jeg
Enig med deg. Syns jeg skimter strek, jeg også. Men har også pådratt meg steksyn
Det følte jeg også når jeg ble gravid første gang. Testet bare for å bekrefte at magefølelsen stemte, så var den positiv7 dpo og begynt å bli litt utålmodig med testingen. Tror egentlig ikke det har gått denne pp. Stikker litt i puppene og i korsryggen, men det kunne det like godt ha gjort om det er mens som kommer.. JEG ER SÅ TRIST. Skikkelig negativ og dårlig humør ingenting som tilsier at jeg skal være sånn, men det er vell pms som starter..
Graviditet er skikkelig hardt!! Men også det mest magiske i verden ser ofte på bilder selv!4 DPO og sitter å ser på bilder fra graviditeten lengter etter gravid mage og bevegelser! Og jeg hatet å gå gravid håper neste svangerskap blir bedre
4 DPO og sitter å ser på bilder fra graviditeten lengter etter gravid mage og bevegelser! Og jeg hatet å gå gravid håper neste svangerskap blir bedre
Jeg har blitt syk så hva som er hva har jeg ikke peiling på, men noe er det som skjer. Har en god del smerter i livmoren, sånn typisk rett før tanta kommer følelse. Akkurat som murringer og en følelse av «trykk». Har hatt en god del utflod/slim men om det er et tegn aner jeg ikke. Våkne kl 5 3 netter på rad og ikke fått sove! Har ALDRI før skjedd jeg sover gjennom alt og kan lett sove både 12 og 14 timer i strekk liksom.Noen som kjenner på symptomer ennå? Jeg er på jakt, men synes det er lite å melde om enn så lenge. Vet det er tidlig med 8dpo, men klarer jo ikke la være
Jeg har blitt syk så hva som er hva har jeg ikke peiling på, men noe er det som skjer. Har en god del smerter i livmoren, sånn typisk rett før tanta kommer følelse. Akkurat som murringer og en følelse av «trykk». Har hatt en god del utflod/slim men om det er et tegn aner jeg ikke. Våkne kl 5 3 netter på rad og ikke fått sove! Har ALDRI før skjedd jeg sover gjennom alt og kan lett sove både 12 og 14 timer i strekk liksom.
Jeg er bare 5 DPO. Men ALDRI følt det sånn før.. så tidlig da. Blir ofte svimmel. MASSE murringer i livmoren. Humørsvingninger og ømme bryst Har nesten aldri så mange symptomer så lenge før mensen Håper ikke for mye. Tar det som det kommerNoen som kjenner på symptomer ennå? Jeg er på jakt, men synes det er lite å melde om enn så lenge. Vet det er tidlig med 8dpo, men klarer jo ikke la være
Jeg er bare 5 DPO. Men ALDRI følt det sånn før.. så tidlig da. Blir ofte svimmel. MASSE murringer i livmoren. Humørsvingninger og ømme bryst Har nesten aldri så mange symptomer så lenge før mensen Håper ikke for mye. Tar det som det kommer
Noen som kjenner på symptomer ennå? Jeg er på jakt, men synes det er lite å melde om enn så lenge. Vet det er tidlig med 8dpo, men klarer jo ikke la være
Jaaa! Oh Gud, jeg er så spent jeg tror jeg sprekker snartHerlighet, så spennende! Krysser fingrene for ekstra fin bursdagsgave til mannen
4 dpo, noen som har peiling på hvorfor grafen synker så kraftig i dag? Det kan ikke være bra Forsov meg med 25 min i dag, så tempen ble tatt litt senere. Kan det være årsaken?
Jeg ser også skyggen har du fullversjonen av FF? Sist PP(første PP med FF) sto det DPO på linja som hos deg, men denne PP har det ikke kommet opp.. kun krysset9DPO, litt diffus skygge som nok er bare akkurat det
Vis vedlegget 372731
Ellers håper jeg ikke trenden med nedadgående temp fortsetter! Håper den hopper til værs i morgen og at det er en implantasjonsdip i dag
Vis vedlegget 372732