⭐️ IKM uke 41 og 42 ⭐️

En tråd i 'Vi som prøver / Før svangerskapet' startet av Mamma til trekløveret <3, 12 Sep 2021.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
Tags: Add Tags
  1. FruFrøken Forelsket i forumet Januarskatter 2015 Vi som prøver :)

Ingen tvil her ihvertfall:angelic: Men regnes det slik at el var i går? Slik jeg tolker det, men premom sier i dag?:anyone

Vedlagte filer:

• Vinner Vinner x 1
  2. Turkistliv Forumet er livet Marslykke 2016 VIP Vi som prøver :) Himmelbarn Julegavene 2019

Tror at el er idag :) egget slipper 12-48 timer etter positiv el-test :D

• Enig Enig x 2
    • Liker Liker x 1
  3. Nicoline90 Glad i forumet Vi som prøver :)

Håpet det går for oss og at syklusen gjør sånn at det passer med aksjer :joyful:

• Enig Enig x 1
  4. Frukt88 Flørter med forumet

Frukt88 - PP24 (5 med Letrozol) -B3 - EL 3/10 -IKM 17/10
    Håper at det går denne gangen :Heartblue:Heartpink

• Optimistisk Optimistisk x 3
    • Hjertelig Hjertelig x 1
  5. Berlioz Glad i forumet Marsboerne2017 Vi som prøver :)

Ja, jeg har Østfold-dialekt, det har jeg, men ikke Raymond-brei liksom :hilarious:

Åja, spennende! Jeg har en 4åring fra før, men han begynner å bli stor og både vi og han er klare for en lillebror/søster:happy: Hadde en MA i uke 12 i sommer, så nå er vi på PP2 etter litt sykluskluss :wtf:

Ja, jeg bruker clearblue nå faktisk, eggløsningen virker til å være litt forsinket og jeg tror det er pga vaksinen, kroppen har vært litt rar siden jeg fikk den:wideyed: Når skal du ha el?

6. Snuppa45 Andre møte med forumet

Snuppa45 - 24 - PP3 - B2 - EL 06/10 - IKM 21/10

Krysser fingrene for denne runden
    Litt usikker på om jeg vil prøve med EL-test eller tempmåling denne runden, har hittil bare logget mens i app og det har fungert tidligere.

• Hjertelig Hjertelig x 2
  7. Morell88 Forelsket i forumet

Morsomt å se hvor fort el-test går fra negativ til positiv :confused: ikke rart noen går glipp av toppen. Første negativ, så to timer senere positiv:woot:

Vedlagte filer:

• Vinner Vinner x 4
    • Enig Enig x 2
  8. Eppie Flørter med forumet Vi som prøver :)

Spennende!! Bare å kjøre på da! :dance008

Mine i dag ser ut som dine for gårsdagen, så kanskje det er high/peak rett rundt hjørnet her og! :smiley-angelic001 La inn aksjer i morres, men rakk det ikke i går.. kanskje jeg skulle tatt en i kveld også da!

• Liker Liker x 1
  9. FruFrøken Forelsket i forumet Januarskatter 2015 Vi som prøver :)

Nå har vi ihvertfall lagt inn godt med aksjer:cool05
    Fredag formiddag, lørdags kveld og natt til søndag+ formiddag søndag.:sign17:sign19 Gøy når begge blir gira av el:knegg:
    Da er det bare å vente:bag:

• Optimistisk Optimistisk x 4
  10. Morell88 Forelsket i forumet

Ja skader sikkert ikke, om man orker ;) ikke bare bare å få ting til å klaffe.

11. FruFrøken Forelsket i forumet Januarskatter 2015 Vi som prøver :)

Nei ikke rart i det hele tatt! El i dag jeg:p

Lurt å teste flere ganger om dagen noen ganger, min på mårran i går var ganske høy så tok en til etter 6 timer som var meget positiv. Teststeken begynte å lyse nesten fortere enn kontrollstreken;)

• Optimistisk Optimistisk x 2
  12. Eppie Flørter med forumet Vi som prøver :)

Jeg mente en ny eggløsningstest i kveld, orker ikke mer sex i dag :hilarious:

Har hatt litt mensmurringer i ettermiddag, samtidig som jeg syns brystene kjennes litt ømme :wideyed: Men med fortsatt lave el-tester er det jo rart om jeg skulle kjenne noe til eggløsning allerede? Kroppen er merkelig! Tror uansett jeg fyrer av en ny el-test i kveld.

Ikke noe antydning til el-slim da.. Er det sånn alle får? Håper ikke mangelen på det klusser det til :bored:

Last edited: 26 Sep 2021
  13. Morell88 Forelsket i forumet

Jeg fyrer av en test til i kveld, så får vi se. Men begge appene forutså el i morgen, noe som stemmer med peak i dag. Har variert el-slim, men har blitt gravid likevel :shy:

• Optimistisk Optimistisk x 1
  14. Eppie Flørter med forumet Vi som prøver :)

High på premom nå i kveld! Håper peak venter til i morra..for vi får ikke lagt inn noen fler aksjer før i morra kveld.

Spennende! :happy093

Vedlagte filer:

• Optimistisk Optimistisk x 4
    Last edited: 27 Sep 2021
  15. Mamma til trekløveret <3 Glad i forumet Vi som prøver :)

Velkommen til oss! :Heartred

• Liker Liker x 1
  16. Landus Glad i forumet Assistert-jentene

Må visst kjøpe en pakke el-tester i morgen, for de fra Babyplan kommer sikkert ikke før tirsdag-onsdag.. Blir syklusen som sist er det jo egentlig ikke vits i å teste enda, men en pakke strips blir en ikke ruinert av:D

• Enig Enig x 3
  17. Blunke Betatt av forumet

Jeg er fortsatt med, men så utrolig lei av å bli håpefull og skuffet, så holder en lav profil og prøver å begrense fokuset på dette her til bare litt:oops:

Blunke - 34 - pp25? - B4 - el.29/9? - IKM 14.10

• Hjertelig Hjertelig x 8
  18. FruFrøken Forelsket i forumet Januarskatter 2015 Vi som prøver :)

1 dpo, legger vel inn litt ekstra aksjer i kveld også er det bare å vente:nailbiting:
    Hvor tidlig er det noe poeng i å teste egentlig? Dpo 7-8-9-10? Bra jeg har ei travel uke foran meg!:p

• Liker Liker x 1
  19. Visu Flørter med forumet

God morgen! Du kan stryke meg fra lista @Mamma til trekløveret <3 . Samboeren (og jeg) har vært syke hele uken, og eggløsning var fredag, så her ble det ingen aksjer i denne omgang.

Masse lykke til til dere andre :Heartbigred. Kanskje jeg sniker litt her inne og følger med dere :love7

Vedlagte filer:

• Hjertelig Hjertelig x 5
  20. FruFrøken Forelsket i forumet Januarskatter 2015 Vi som prøver :)

Lykke til neste runde;)

• Hjertelig Hjertelig x 1

Del denne siden