Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tror at el er idag egget slipper 12-48 timer etter positiv el-testIngen tvil her ihvertfall Men regnes det slik at el var i går? Slik jeg tolker det, men premom sier i dag?
Håpet det går for oss og at syklusen gjør sånn at det passer med aksjerDet er kjedelig det! Her ser jeg ikke mannen før 8. oktober, det kan gå om syklusen blir som sist med EL rundt CD 21, kommer den tidligere er denne syklusen kjørt..
Hehe, tenkte det passet seg Men må innrømme at dialekten er litt mer avslepen, så det blir litt for sjelden brukt
Jepp, prøver på første Hatt to graviditeter som har endt i SA/MA, så vi vet at det er sjanse i alle fall Så nå krysser vi for en tredje spire som holder seg der i ni mnd med litt progesteron-påfyll
Har bestilt Clearblue digitale EL-tester denne runden, den som kan finne inntil fire fertile dager Noen som har prøvd de? Har bestilt en haug med Babyplan-strips også, så denne testetøsa er KLAR
Morsomt å se hvor fort el-test går fra negativ til positiv ikke rart noen går glipp av toppen. Første negativ, så to timer senere positiv
Spennende!! Bare å kjøre på da!
Mine i dag ser ut som dine for gårsdagen, så kanskje det er high/peak rett rundt hjørnet her og! La inn aksjer i morres, men rakk det ikke i går.. kanskje jeg skulle tatt en i kveld også da!
Nei ikke rart i det hele tatt! El i dag jegMorsomt å se hvor fort el-test går fra negativ til positiv ikke rart noen går glipp av toppen. Første negativ, så to timer senere positiv
Spennende!! Bare å kjøre på da!
Mine i dag ser ut som dine for gårsdagen, så kanskje det er high/peak rett rundt hjørnet her og! La inn aksjer i morres, men rakk det ikke i går.. kanskje jeg skulle tatt en i kveld også da!
Ja skader sikkert ikke, om man orker ikke bare bare å få ting til å klaffe.
Jeg mente en ny eggløsningstest i kveld, orker ikke mer sex i dag
Har hatt litt mensmurringer i ettermiddag, samtidig som jeg syns brystene kjennes litt ømme Men med fortsatt lave el-tester er det jo rart om jeg skulle kjenne noe til eggløsning allerede? Kroppen er merkelig! Tror uansett jeg fyrer av en ny el-test i kveld.
Ikke noe antydning til el-slim da.. Er det sånn alle får? Håper ikke mangelen på det klusser det til
Frukt88 - PP24 (5 med Letrozol) -B3 - EL 3/10 -IKM 17/10
Håper at det går denne gangen
Velkommen til oss!Snuppa45 - 24 - PP3 - B2 - EL 06/10 - IKM 21/10
Krysser fingrene for denne runden
Litt usikker på om jeg vil prøve med EL-test eller tempmåling denne runden, har hittil bare logget mens i app og det har fungert tidligere.
God morgen! Du kan stryke meg fra lista @Mamma til trekløveret <3 . Samboeren (og jeg) har vært syke hele uken, og eggløsning var fredag, så her ble det ingen aksjer i denne omgang.
Masse lykke til til dere andre . Kanskje jeg sniker litt her inne og følger med dere