⭐️ IKM uke 41 og 42 ⭐️

Hehe, tenkte det passet seg :D Men må innrømme at dialekten er litt mer avslepen, så det blir litt for sjelden brukt :joyful:

Jepp, prøver på første :happy: Hatt to graviditeter som har endt i SA/MA, så vi vet at det er sjanse i alle fall :joyful: Så nå krysser vi for en tredje spire som holder seg der i ni mnd med litt progesteron-påfyll :woot:

Har bestilt Clearblue digitale EL-tester denne runden, den som kan finne inntil fire fertile dager :woot: Noen som har prøvd de? Har bestilt en haug med Babyplan-strips også, så denne testetøsa er KLAR :smiley-bounce016
Jeg bruker de eggløsningstestene! Var veldig fornøyd forrige PP hvertfall, dobbeltsjekket også med vanlig strips og fikk samme resultat på EL
 
Blir ingen prøve-oppstart på oss denne syklusen allikevel. Kom på at det er litt risikabelt med termin i juni, hvis det skulle klaffe allerde første pp, når jeg mest sannsynlig har eksamen på 1.året på masteren i juni :wacky: Bare jeg som er litt vel gira :hilarious: Så da satser vi på å starte i neste runde i stedet.

Masse lykke til alle sammen! :Heartred
Den skjønner jeg godt :joyful:
Da stryker jeg deg fra lista og masse lykke til!:Heartred
 
Ikke så lett å tolke denne. Skulle holdt meg en time til :hilarious:

IMG_20210925_202528.jpg
 
Ingen tvil om at det skjer noe her nå:nailbiting:
Men er det vanlig å ha skikkelige murringer hele dagen rundt el?:confused:

Gubben har vært på guttetur fra i går til i dag og er sikkert sliten, men han har ikke noe valg i kveld!:dance011Ble en runde før han dro i går og da, men man kan vel ikke legge inn for mange aksjer?:sign17:sign19
Jeg hadde voldsomme el-smerter en hel dag sist syklus så der er mulig :p
 
Tok enda en på utvannet urin etter såvidt en time... Synes jo streken var tydeligere jeg. Men fortsatt ikke 100% fornøyd :p

Vis vedlegget 366888
Registrer du disse testene i Premom appen? Hvis ikke, så anbefaler deg å gjøre det så appen kan hjelpe deg å finne peak og mer oversiktlig :D
 
Registrer du disse testene i Premom appen? Hvis ikke, så anbefaler deg å gjøre det så appen kan hjelpe deg å finne peak og mer oversiktlig :D
Bruker ikke premom, bruker flo. Er den ny? Kan ikke huske den forrige prøveperiode... Men det er jo faktisk en stund siden nå :hilarious:
 
Bruker ikke premom, bruker flo. Er den ny? Kan ikke huske den forrige prøveperiode... Men det er jo faktisk en stund siden nå :hilarious:
Jeg bruker Premom til å ta bilder av testene og de lagrer disse i appen. Mye enkelt, og mange her inne bruker den også :D Har Flo jeg også, men legger ikke noe bilder der (tror ikke det går heller):hungover::joyful:

legger ved mine tester, og har ikke fått peak enda så den kommer nok ganske snart da det skal komme to sterke streker for at det skal bli peak og så må du få en svakere test neste dag for å registere EL medfulgt av temping hvis du også temper :D
 

Vedlegg

  • CEF1E570-FBEC-4E73-A782-7EFA378A3CB4.jpeg
    CEF1E570-FBEC-4E73-A782-7EFA378A3CB4.jpeg
    1,3 MB · Visninger: 48
Jeg bruker Premom til å ta bilder av testene og de lagrer disse i appen. Mye enkelt, og mange her inne bruker den også :D Har Flo jeg også, men legger ikke noe bilder der (tror ikke det går heller):hungover::joyful:

legger ved mine tester, og har ikke fått peak enda så den kommer nok ganske snart da det skal komme to sterke streker for at det skal bli peak og så må du få en svakere test neste dag for å registere EL medfulgt av temping hvis du også temper :D
Åja, så den tyder testen for deg rett og slett? Så praktisk! Den appen var her ikke sist! Flo har ingen slik funksjon, men jeg husker glow hadde noe at man kunne tyde om en test var negativ eller positiv :p synes egentlig cd 11 testen din var i grenseland til positiv da :p

Må leste ned premom appen om det ikke klaffer første runde ser jeg. Som jeg tviler på siden det tok godt over et år med forrige :finger:
 
Åja, så den tyder testen for deg rett og slett? Så praktisk! Den appen var her ikke sist! Flo har ingen slik funksjon, men jeg husker glow hadde noe at man kunne tyde om en test var negativ eller positiv :p synes egentlig cd 11 testen din var i grenseland til positiv da :p

Må leste ned premom appen om det ikke klaffer første runde ser jeg. Som jeg tviler på siden det tok godt over et år med forrige :finger:
Da må du bare skaffe deg denne appen, og er ikke forsent å legge inn testene dine der, hvis du har lagret dine EL tester på galleriet i tlf, så kan du faktisk legge de inn i Premom. Men usikkert på om du kan redigere dato/tid på de. Selvsagt opp til deg om du venter til neste syklus evt :joyful:

Jeg ser at CD11 er sterk her ja, men vet at det ikke er EL der siden jeg var til UL dagen etter og gyn fant to modne egg der som ikke har sluppet enda. Beregnet til EL ca 28-30 sept. Testene mine kan være noe sterkere siden jeg har PCOS:)
 
Da må du bare skaffe deg denne appen, og er ikke forsent å legge inn testene dine der, hvis du har lagret dine EL tester på galleriet i tlf, så kan du faktisk legge de inn i Premom. Men usikkert på om du kan redigere dato/tid på de. Selvsagt opp til deg om du venter til neste syklus evt :joyful:

Jeg ser at CD11 er sterk her ja, men vet at det ikke er EL der siden jeg var til UL dagen etter og gyn fant to modne egg der som ikke har sluppet enda. Beregnet til EL ca 28-30 sept. Testene mine kan være noe sterkere siden jeg har PCOS:)

Man kan endre både dato og klokkeslett :happy: Bare klikke på datoen til venstre for testen etter at man har lagt inn :) Så man kan fint laste opp bildene i etterkant @Turkistliv :woot:
 
Var ikke tvil idag tidlig vertfall :D
Vis vedlegget 366915

Spennende! Krysser fingrene!!

Lykke til dere andre som har el de nærmeste dagene også!

Bitteliten stigning på testene her, men tatt på veldig utvannet urin nå.. Var i 30 årsdagen til ei venninne i går og det ble nok noen vinglass for mye, så har drukket mye vann nå på morran før jeg fikk testet :shy: Men var litt sterkere enn på ettermiddagen i går da!

Alkoholen kan kanskje ha litt å si for temperaturen også, for den er litt stigende igjen i dag:bored:

Spent på el-test i ettermiddag og temp i morra tidlig! De burde vært sterkere nå om el kommer i morra, så sannsynligvis er EL noen dager forsinket..
 
Back
Topp