⭐️ IKM uke 41 og 42 ⭐️

SilJ88 - 30 - PP2 - B2 - EL 3/10 - IKM 18/10

Ble en kjemisk på første pp, håper EL kommer til normal tid. :wtf: Bare å kjøre på igjen da gitt
Ånei så kjedelig!!:Heartbigred Sender en stor klem og masse lykke til denne PP! Skal vi holde oss sammen med å ikke teste denne perioden istede hehe?
 
Hmmmm kanskje den blir positiv litt senere idag? :) Krysser fingrene!
Her er fra idag tidlig.
IMG_20210925_101203.jpg
 
Hvor lenge tenkte du da? Jeg eier jo ikke selvkontroll :laughing021

Haha nei absolutt ikke jeg heller!! Tester jo fra 6dpo sist:happy118 Jeg tenkte å holde helt til IKM:rolleyes::rolleyes: Har bare kjøpt to digitale tester denne runden! Sånn at hvis jeg greier å ikke kjøpe flere hehe så må jeg bare vente
 
Haha nei absolutt ikke jeg heller!! Tester jo fra 6dpo sist:happy118 Jeg tenkte å holde helt til IKM:rolleyes::rolleyes: Har bare kjøpt to digitale tester denne runden! Sånn at hvis jeg greier å ikke kjøpe flere hehe så må jeg bare vente
Til IKM er ikke nubbsjangs :woot: men kanskje 10 dpo hvertfall:wideyed: Lov å håpe
 
Hei!

Berlioz - 32år - B2 - PP2 (etter MA i juli) EL 27/28.09 - IKM 11/12.10

Jeg melder meg inn her, da eggløsningen drøyer denne mnd :wideyed: (mistenker det er pga vaksinen, da jeg er vanligvis svært regelmessig) :wtf: Blir hyggelig å bli litt kjent med dere! :) Jeg er 32 år fra Østfold (Viken) og dette blir ev baby nr 2. Vi har en herlig 4åring fra før. I mai satt det en spire på egentlig på 0’te forsøk, da jeg akkurat hadde sluttet på p-piller og gikk og ventet på første mens og skulle i gang med PP1 :rolleyes: Mistet i MA i juli og venter på nå på eggløsning og ny PP:p
 
Sniker litt her jeg og, mulig el 26-27-28 selv om det skulle vært forje helg. Men tok jo vaksine cd 8.EL test var meget sterk i dag:scratch

FruFrøken-30-B4-pp1-el26/28-IKM 10/12.10

Vi fikk plutselig lyst på en attpåklatt, ungene er 6-13 år:p
 
Hei!

Berlioz - 32år - B2 - PP2 (etter MA i juli) EL 27/28.09 - IKM 11/12.10

Jeg melder meg inn her, da eggløsningen drøyer denne mnd :wideyed: (mistenker det er pga vaksinen, da jeg er vanligvis svært regelmessig) :wtf: Blir hyggelig å bli litt kjent med dere! :) Jeg er 32 år fra Østfold (Viken) og dette blir ev baby nr 2. Vi har en herlig 4åring fra før. I mai satt det en spire på egentlig på 0’te forsøk, da jeg akkurat hadde sluttet på p-piller og gikk og ventet på første mens og skulle i gang med PP1 :rolleyes: Mistet i MA i juli og venter på nå på eggløsning og ny PP:p
Velkommen til oss :Heartred Så gøy du er fra Østfold også! Trist at du mistet i MA, og håper det sitter en spire snart her!:) Minsten her er 2,5 år og håpet på to tette her. Men slik ble det ikke, prøvd lenge uten å lykkes. Men håper det går denne gangen!:Heartred

Sniker litt her jeg og, mulig el 26-27-28 selv om det skulle vært forje helg. Men tok jo vaksine cd 8.EL test var meget sterk i dag:scratch

FruFrøken-30-B4-pp1-el26/28-IKM 10/12.10

Vi fikk plutselig lyst på en attpåklatt, ungene er 6-13 år:p
Velkommen til oss :Heartred
Så moro at dere også prøver på en attpåklatt! B4 her og:joyful:
 
Velkommen til oss :Heartred Så gøy du er fra Østfold også! Trist at du mistet i MA, og håper det sitter en spire snart her!:) Minsten her er 2,5 år og håpet på to tette her. Men slik ble det ikke, prøvd lenge uten å lykkes. Men håper det går denne gangen!:Heartred

Hællæ :woot: @Berlioz og @Mamma til trekløveret <3 Jeg er også østfolding, koselig at vi er flere :D Men er bosatt i Oslo jeg nå da :happy:
 
Selvfølgelig. På grunn av PCO og defekt lutealfase. Får eggløsning dag 20-40 uten letrozol og lutealfase er på 6-10 dager uten. Prøvde 5 PP-er naturlig før jeg fikk datteren min, og da var syklusen slik som beskrevet over. Fikk da letrozol/Femar og progesteron/Duphaston, og spiren satt med en gang. Mistet i kjemisk ti dager etter positiv test, men ble gravid måneden etter igjen og fikk en datter 9 måneder etterpå. Nå har jeg hatt to prøveperioder naturlig etter datteren min, og eggløsning kom dag 28 og lutealfasen var på fem dager.

Ovitrelle er nytt for meg. Medicus har sagt det er en del av pakken nå, som de har begynt å gi til alle. Anbefaler å ta blodprøve syv dager etter eggløsning (ca. åtte etter positiv test), for å bekrefte lavt progesteron ☺️
Tusen takk for svar! Da har jeg litt å spørre gyn om på mandag:happy:
 
Ingen tvil om at det skjer noe her nå:nailbiting:
Men er det vanlig å ha skikkelige murringer hele dagen rundt el?:confused:

Gubben har vært på guttetur fra i går til i dag og er sikkert sliten, men han har ikke noe valg i kveld!:dance011Ble en runde før han dro i går og da, men man kan vel ikke legge inn for mange aksjer?:sign17:sign19
 

Vedlegg

  • 36F8545B-A7B3-43B0-A38C-3D3BD301204A.png
    36F8545B-A7B3-43B0-A38C-3D3BD301204A.png
    2,8 MB · Visninger: 43
Hællæ :woot: @Berlioz og @Mamma til trekløveret <3 Jeg er også østfolding, koselig at vi er flere :D Men er bosatt i Oslo jeg nå da :happy:

Hællæ faktisk :laughing002 Åja, jeg flyttet hjem fra Oslo for noen år siden.. Er det første du prøver på?
 
Hællæ faktisk :laughing002 Åja, jeg flyttet hjem fra Oslo for noen år siden.. Er det første du prøver på?

Hehe, tenkte det passet seg :D Men må innrømme at dialekten er litt mer avslepen, så det blir litt for sjelden brukt :joyful:

Jepp, prøver på første :happy: Hatt to graviditeter som har endt i SA/MA, så vi vet at det er sjanse i alle fall :joyful: Så nå krysser vi for en tredje spire som holder seg der i ni mnd med litt progesteron-påfyll :woot:

Har bestilt Clearblue digitale EL-tester denne runden, den som kan finne inntil fire fertile dager :woot: Noen som har prøvd de? Har bestilt en haug med Babyplan-strips også, så denne testetøsa er KLAR :smiley-bounce016
 
Ingen tvil om at det skjer noe her nå:nailbiting:
Men er det vanlig å ha skikkelige murringer hele dagen rundt el?:confused:

Gubben har vært på guttetur fra i går til i dag og er sikkert sliten, men han har ikke noe valg i kveld!:dance011Ble en runde før han dro i går og da, men man kan vel ikke legge inn for mange aksjer?:sign17:sign19
Hvis dere legger inn ikveld så vil spermen nok overleve til du får EL imorgen tenker jeg:D Men test igjen ikveld / imorgen tidlig for å se om testen blir svakere så vet du:)

Hællæ :woot: @Berlioz og @Mamma til trekløveret <3 Jeg er også østfolding, koselig at vi er flere :D Men er bosatt i Oslo jeg nå da :happy:
Hehe:hilarious: fint at vi er flere! Hadde vært koselig om vi gikk over til termingruppa sammen!:angelic:
 
Hvis dere legger inn ikveld så vil spermen nok overleve til du får EL imorgen tenker jeg:D Men test igjen ikveld / imorgen tidlig for å se om testen blir svakere så vet du:)


Hehe:hilarious: fint at vi er flere! Hadde vært koselig om vi gikk over til termingruppa sammen!:angelic:

Yes, nå satser vi på terminforum fremover :smiley-angelic001 Blir tidlig juli her hvis det klaffer da :happy:
 
Hvis dere legger inn ikveld så vil spermen nok overleve til du får EL imorgen tenker jeg:D Men test igjen ikveld / imorgen tidlig for å se om testen blir svakere så vet du:)


Hehe:hilarious: fint at vi er flere! Hadde vært koselig om vi gikk over til termingruppa sammen!:angelic:

Blir vel en test i kveld og ja:bag: og i morgen tidlig:smiley-angelic006
 
Blir ingen prøve-oppstart på oss denne syklusen allikevel. Kom på at det er litt risikabelt med termin i juni, hvis det skulle klaffe allerde første pp, når jeg mest sannsynlig har eksamen på 1.året på masteren i juni :wacky: Bare jeg som er litt vel gira :hilarious: Så da satser vi på å starte i neste runde i stedet.

Masse lykke til alle sammen! :Heartred
 
Back
Topp