⭐️ IKM uke 41 og 42 ⭐️

Enda høyere test i morres! Vanskelig å se på bildene, men teststreken var tydelig sterkere enn kontrollstreken. Ny test i ettermiddag, spent på om den fortsetter opp eller om den i morres ble peak!

Full dag på jobben med møter hele dagen, deretter rett i bursdag til niesa vår i kveld så blir en stressende dag.. Men håper jentungen også blir utslitt og sovner til normal tid, for vi må få prøve å legge inn litt aksjer i kveld uten å bli avbrutt eller bekymret for at hun hører noe :hilarious::wideyed:

Ingen tydelig tempstigning ennå, så regner med EL kommer i morra! Skikkelig mensmurringer i livmoren fortsatt, men i følge test og temp har ikke egget sluppet ennå, så blir litt usikker på hva som skjer. Håper murringa ikke var EL og at det ikke er for sent med sex i kveld:smiley-angelic001
 

Vedlegg

  • Screenshot_20210927-082554.png
    Screenshot_20210927-082554.png
    665,3 KB · Visninger: 49
  • Screenshot_20210927-083444~2.png
    Screenshot_20210927-083444~2.png
    82,1 KB · Visninger: 49
Jeg er fortsatt med, men så utrolig lei av å bli håpefull og skuffet, så holder en lav profil og prøver å begrense fokuset på dette her til bare litt:oops:

Blunke - 34 - pp25? - B4 - el.29/9? - IKM 14.10
Velkommen til oss, nå havnet vi på samme IKM gruppe igjen og lik lang prøveperiode :) Håper vi to er heldige nå!:Heartred

1 dpo, legger vel inn litt ekstra aksjer i kveld også er det bare å vente:nailbiting:
Hvor tidlig er det noe poeng i å teste egentlig? Dpo 7-8-9-10? Bra jeg har ei travel uke foran meg!:p
Vel, de fleste testet positiv ca 8-10 DPO har jeg sett så kanskje begynne ved 8 DPO? :D Jeg er en testetøs så begynner vel allerede 6 DPO som ikke er vits :hilarious::hilarious:

God morgen! Du kan stryke meg fra lista @Mamma til trekløveret <3 . Samboeren (og jeg) har vært syke hele uken, og eggløsning var fredag, så her ble det ingen aksjer i denne omgang.

Masse lykke til til dere andre :Heartbigred. Kanskje jeg sniker litt her inne og følger med dere :love7
Du er fjerna fra lista nå. Kjedelig at dere var syke:arghh:
Men masse lykke til neste PP:Heartred
 
Enda høyere test i morres! Vanskelig å se på bildene, men teststreken var tydelig sterkere enn kontrollstreken. Ny test i ettermiddag, spent på om den fortsetter opp eller om den i morres ble peak!

Full dag på jobben med møter hele dagen, deretter rett i bursdag til niesa vår i kveld så blir en stressende dag.. Men håper jentungen også blir utslitt og sovner til normal tid, for vi må få prøve å legge inn litt aksjer i kveld uten å bli avbrutt eller bekymret for at hun hører noe :hilarious::wideyed:

Ingen tydelig tempstigning ennå, så regner med EL kommer i morra! Skikkelig mensmurringer i livmoren fortsatt, men i følge test og temp har ikke egget sluppet ennå, så blir litt usikker på hva som skjer. Håper murringa ikke var EL og at det ikke er for sent med sex i kveld:smiley-angelic001
Se der ja, og det er ikke forsent å legge aksjer ikveld :D Egget slippes ca 24-48 timer etter positiv test så det er full sjans :joyful:
 
Hiver meg med her :)

MIT90 - 30 - PP30 - B2 - EL 27.09 - IKM 11.10

Velkommen!

Spennende med flere som har med EL i dag :)

Nå merket jeg at det er EL-slim på gang her gitt! Så utrolig fasinerende menneskekroppen er! Forrige svangerskap bare tempa jeg så jeg fant ut når EL hadde vært, gjorde ikke noe før og var ikke obs på/klar over slim, så dette var gøy :)

Hvor engasjerte er mennene deres forresten? Min står ved siden av meg og tolker EL-tester og leser tempegraf og virker skikkelig engasjert! Også er han veldig interessert i det tekniske bak premom, hvordan appen klarer å lese av og tolke tester osv da. Litt sånn typisk mann som liker å dille med tekniske dupeditter osv sikkert! Her om dagen nevnte han at det blir spennende å se om det blir noe avkasting etter å ha lagt inn en del aksjer, så får håpe han ikke blir skuffet når vi begynner med graviditetstester! :hilarious:
 
Hopper inn her, pion b - 33 - PP2 - B2- EL 27/9 - IKM 11/10

:happy:
 
Last edited:
Velkommen!

Spennende med flere som har med EL i dag :)

Nå merket jeg at det er EL-slim på gang her gitt! Så utrolig fasinerende menneskekroppen er! Forrige svangerskap bare tempa jeg så jeg fant ut når EL hadde vært, gjorde ikke noe før og var ikke obs på/klar over slim, så dette var gøy :)

Hvor engasjerte er mennene deres forresten? Min står ved siden av meg og tolker EL-tester og leser tempegraf og virker skikkelig engasjert! Også er han veldig interessert i det tekniske bak premom, hvordan appen klarer å lese av og tolke tester osv da. Litt sånn typisk mann som liker å dille med tekniske dupeditter osv sikkert! Her om dagen nevnte han at det blir spennende å se om det blir noe avkasting etter å ha lagt inn en del aksjer, så får håpe han ikke blir skuffet når vi begynner med graviditetstester! :hilarious:
Spennende dager nå fremover :D

Har fått EL-slim jeg også, og livmortappen er ganske øm den så mest sannsynlig for positiv test innen imorgen/overmorgen :angelic: Mannen min kan inkludere seg med å se innimellom tester / grafen, men ikke sånn aktiv og interessert som din mann er! Hehe, herlig!:hilarious:
 
Velkommen!

Spennende med flere som har med EL i dag :)

Nå merket jeg at det er EL-slim på gang her gitt! Så utrolig fasinerende menneskekroppen er! Forrige svangerskap bare tempa jeg så jeg fant ut når EL hadde vært, gjorde ikke noe før og var ikke obs på/klar over slim, så dette var gøy :)

Hvor engasjerte er mennene deres forresten? Min står ved siden av meg og tolker EL-tester og leser tempegraf og virker skikkelig engasjert! Også er han veldig interessert i det tekniske bak premom, hvordan appen klarer å lese av og tolke tester osv da. Litt sånn typisk mann som liker å dille med tekniske dupeditter osv sikkert! Her om dagen nevnte han at det blir spennende å se om det blir noe avkasting etter å ha lagt inn en del aksjer, så får håpe han ikke blir skuffet når vi begynner med graviditetstester! :hilarious:

Min mann er også veldig engasjert! Nåhsr jeg holdt tydningen for meg selv, men når vi er i en ny PP så spør og graver han, og når vi nærmer oss TR igjen :rolleyes: Veldig glad han er så engasjert og ivrig! :D
 
Velkommen!

Spennende med flere som har med EL i dag :)

Nå merket jeg at det er EL-slim på gang her gitt! Så utrolig fasinerende menneskekroppen er! Forrige svangerskap bare tempa jeg så jeg fant ut når EL hadde vært, gjorde ikke noe før og var ikke obs på/klar over slim, så dette var gøy :)

Hvor engasjerte er mennene deres forresten? Min står ved siden av meg og tolker EL-tester og leser tempegraf og virker skikkelig engasjert! Også er han veldig interessert i det tekniske bak premom, hvordan appen klarer å lese av og tolke tester osv da. Litt sånn typisk mann som liker å dille med tekniske dupeditter osv sikkert! Her om dagen nevnte han at det blir spennende å se om det blir noe avkasting etter å ha lagt inn en del aksjer, så får håpe han ikke blir skuffet når vi begynner med graviditetstester! :hilarious:
Min er ikke like engasjert, han lurer på når el og tr er :hilarious: har tilbudt ham å se hvordan premom fungerer og sånt, men det takker han nei til :) senest nå nettopp, tror jeg har el i morgen istedet for idag da el-testen var sterkere i dag - han bare «jasså, så du lurte meg i går da du sa vi måtte legge aksjer i går» :hilarious:
 
Jei! Endelig positive el tester! :smiley-bounce016

Positiv i går og veldig positiv i dag! Håper på negativ test i morgen og el da:smiley-angelic001 Kanskje 1dpo onsdag!
 
Ikke noe positiv enda, men er nok i like rundt hjørnet :D Øm livmortapp og en del EL-slim :joyful: Håper å våkne opp til knall positiv strek!:hilarious: Legger inn aksjer uansett ikveld, håper jeg:angelic:
 
Ikke noe positiv enda, men er nok i like rundt hjørnet :D Øm livmortapp og en del EL-slim :joyful: Håper å våkne opp til knall positiv strek!:hilarious: Legger inn aksjer uansett ikveld, håper jeg:angelic:

Håper din dukker opp snart! Jeg var 4-5 dager på overtid.. :wideyed: Mistenker vaksinen gjorde at det drøya litt.. Håper bare ikke jeg får for kort lutealfase:woot:
 
Håper din dukker opp snart! Jeg var 4-5 dager på overtid.. :wideyed: Mistenker vaksinen gjorde at det drøya litt.. Håper bare ikke jeg får for kort lutealfase:woot:
I følge gyn, så venter jeg sannsynligvis EL ca 28-30.sept :D mens min egne beregninger før gyn.timen var 27 (idag) :hilarious: Satser på at den kommer imorgen eller innen den 30:angelic:

Kan være vaksinen som har påvirket dine syklus også og har lest at det er utrolig mange som får syklus kluss :eek: Jeg har ikke tatt vaksinen enda :)
 
Back
Topp