Da var jeg ferdig med TR og gleder meg til å begynne å teste etter EL håper vaksina ikke klusser til noe
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så gøy at vi er like gamle og IKM kort tid etter hverandre, masse lykke til! Gleder meg til å se hvordan det går med deg
Velkommen til oss, nå havnet vi på samme IKM gruppe igjen og lik lang prøveperiode Håper vi to er heldige nå!Jeg er fortsatt med, men så utrolig lei av å bli håpefull og skuffet, så holder en lav profil og prøver å begrense fokuset på dette her til bare litt
Blunke - 34 - pp25? - B4 - el.29/9? - IKM 14.10
Vel, de fleste testet positiv ca 8-10 DPO har jeg sett så kanskje begynne ved 8 DPO? Jeg er en testetøs så begynner vel allerede 6 DPO som ikke er vits1 dpo, legger vel inn litt ekstra aksjer i kveld også er det bare å vente
Hvor tidlig er det noe poeng i å teste egentlig? Dpo 7-8-9-10? Bra jeg har ei travel uke foran meg!
Du er fjerna fra lista nå. Kjedelig at dere var sykeGod morgen! Du kan stryke meg fra lista @Mamma til trekløveret <3 . Samboeren (og jeg) har vært syke hele uken, og eggløsning var fredag, så her ble det ingen aksjer i denne omgang.
Masse lykke til til dere andre . Kanskje jeg sniker litt her inne og følger med dere
Se der ja, og det er ikke forsent å legge aksjer ikveld Egget slippes ca 24-48 timer etter positiv test så det er full sjansEnda høyere test i morres! Vanskelig å se på bildene, men teststreken var tydelig sterkere enn kontrollstreken. Ny test i ettermiddag, spent på om den fortsetter opp eller om den i morres ble peak!
Full dag på jobben med møter hele dagen, deretter rett i bursdag til niesa vår i kveld så blir en stressende dag.. Men håper jentungen også blir utslitt og sovner til normal tid, for vi må få prøve å legge inn litt aksjer i kveld uten å bli avbrutt eller bekymret for at hun hører noe
Ingen tydelig tempstigning ennå, så regner med EL kommer i morra! Skikkelig mensmurringer i livmoren fortsatt, men i følge test og temp har ikke egget sluppet ennå, så blir litt usikker på hva som skjer. Håper murringa ikke var EL og at det ikke er for sent med sex i kveld
Hiver meg med her
MIT90 - 30 - PP30 - B2 - EL 27.09 - IKM 11.10
Hiver meg med her
MIT90 - 30 - PP30 - B2 - EL 27.09 - IKM 11.10
Velkommen til oss!Hopper inn her, pion b - 33 - PP2 - B2- EL 27/9 - IKM 11/10
Spennende dager nå fremoverVelkommen!
Spennende med flere som har med EL i dag
Nå merket jeg at det er EL-slim på gang her gitt! Så utrolig fasinerende menneskekroppen er! Forrige svangerskap bare tempa jeg så jeg fant ut når EL hadde vært, gjorde ikke noe før og var ikke obs på/klar over slim, så dette var gøy
Hvor engasjerte er mennene deres forresten? Min står ved siden av meg og tolker EL-tester og leser tempegraf og virker skikkelig engasjert! Også er han veldig interessert i det tekniske bak premom, hvordan appen klarer å lese av og tolke tester osv da. Litt sånn typisk mann som liker å dille med tekniske dupeditter osv sikkert! Her om dagen nevnte han at det blir spennende å se om det blir noe avkasting etter å ha lagt inn en del aksjer, så får håpe han ikke blir skuffet når vi begynner med graviditetstester!
TakkVelkommen til oss!
Velkommen!
Nå merket jeg at det er EL-slim på gang her gitt! Så utrolig fasinerende menneskekroppen er! Forrige svangerskap bare tempa jeg så jeg fant ut når EL hadde vært, gjorde ikke noe før og var ikke obs på/klar over slim, så dette var gøy
Hvor engasjerte er mennene deres forresten? Min står ved siden av meg og tolker EL-tester og leser tempegraf og virker skikkelig engasjert! Også er han veldig interessert i det tekniske bak premom, hvordan appen klarer å lese av og tolke tester osv da. Litt sånn typisk mann som liker å dille med tekniske dupeditter osv sikkert! Her om dagen nevnte han at det blir spennende å se om det blir noe avkasting etter å ha lagt inn en del aksjer, så får håpe han ikke blir skuffet når vi begynner med graviditetstester!
Min er ikke like engasjert, han lurer på når el og tr er har tilbudt ham å se hvordan premom fungerer og sånt, men det takker han nei til senest nå nettopp, tror jeg har el i morgen istedet for idag da el-testen var sterkere i dag - han bare «jasså, så du lurte meg i går da du sa vi måtte legge aksjer i går»Velkommen!
Ikke noe positiv enda, men er nok i like rundt hjørnet Øm livmortapp og en del EL-slim Håper å våkne opp til knall positiv strek! Legger inn aksjer uansett ikveld, håper jeg
Min var noen dager forsinket denne gangen, mistenker også vaksinen har skyld i det, tok dose 2 på CD4Håper din dukker opp snart! Jeg var 4-5 dager på overtid.. Mistenker vaksinen gjorde at det drøya litt.. Håper bare ikke jeg får for kort lutealfase
I følge gyn, så venter jeg sannsynligvis EL ca 28-30.sept mens min egne beregninger før gyn.timen var 27 (idag) Satser på at den kommer imorgen eller innen den 30Håper din dukker opp snart! Jeg var 4-5 dager på overtid.. Mistenker vaksinen gjorde at det drøya litt.. Håper bare ikke jeg får for kort lutealfase
Min var noen dager forsinket denne gangen, mistenker også vaksinen har skyld i det, tok dose 2 på CD4